Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering. Goede kwaliteit.

Snelle service, zending perfect in orde Ik geef geen vijf sterren omdat de levering via POST nl weer problemen opleverde doordat de chauffeur het pakketje gewoon rechtstreeks in een postnl punt dropte ipv op adres af te leveren waar ik zat te wachten (te lui om zijn werk correct te doen) maar daar kan sokken.be niet aan doen.

Snelle levering,waarvoor dank.

Snelle levering,waarvoor dank.

Zo blij dat ik eindelijk sokken heb�

Zo blij dat ik eindelijk sokken heb gevonden voor mijn zoon. En hij was blij dat er tussen zaten zonder teennaad.

Goede en duidelijke website

Goede en duidelijke website Gemakkelijke manier van betalen Snelle levering

Snel en correct.

Snel en correct.

Snelle correcte levering

Alles is HEEL goed!

Alles is HEEL goed!

De doos was open in doos en geen�

De doos was open in doos en geen plakkertjes meer op terwijl er altijd plakkertjes aan hangen aan de zijkant was al geopend en alles lag los in de doos

Ok� alleen spijtig van de ontbrekende verpakking.

De kousen zijn van goede kwaliteit, levering was stipt. Enkel jammer dat ze niet verpakt waren (labeltje Valentijn ging eraan �..)

Mijn zoon is er heel tevreden mee!

Mijn zoon is er heel tevreden mee!

Grote keuze voor grote maten

Grote keuze voor grote maten. Goede kwaliteit. Snelle levering, Correcte opvolging van bestelling en retour.

Hele snelle levering en mooie sokken

Hele snelle levering en mooie sokken

mooie sokken

mooie sokken, zoals beloofd

Snelle levering en kwalitatieve sokken

Snelle levering. Heel vlotte communicatie en... heel mooie sokken, goede kwaliteit. Super. Bedankt !

Super betrouwbare leverancier van m'n�

Super betrouwbare leverancier van m'n sokken die bovendien mijn favoriet merk Basset in collectie heeft ... je kan ook je leverdatum kiezen - handig!

Snelle levering en goede prijs.

Snelle levering en goede prijs.

handig voor de voeten

handig voor de voeten

Alles verliep zoals verhoopt

Alles verliep zoals verhoopt, top!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken, top!

Super service. Op zaterdagavond bestelling geplaatst en reeds op maandag morgen pakje geleverd. En tevens zeer verzorgde levering. Top! Aanrader!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering! Correct en mooi ingepakt!

Leuke sokken

Leuke sokken

Absoluut correcte aankoop

Absoluut correcte aankoop; kwaliteit & snelheid van levering!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!