Uitstekende klantenservice en snelle levering!

Voordat ik het onderdeel wilde bestellen had ik nog enkele vragen over het product. Snel contact en denken goed met je mee! Vervolgens het onderdeel de volgende dag in huis!

Keurige website en super klantenservice!

Ik geef goeie aanbevelingen voor de webshop het is n keurige website en toppers die er werken helaas wat fout geweest tijdens de bezorging maar daar kon scoothub niks aan doen en hebben alles netjes keurig met mij opgelost Duidelijke webshop en super goede klantenservice Goede prijzen en leuke kortingen !

Gooie

Gewoon goed

Mijn nieuwe hub

Goed product snel verzonden

Troep en absoluut geen 500 gram zoals ze zeggen

Troep en absoluut geen 500 gram zoals ze zeggen

Mooie helm

Mooie helm wat goed past. Ik kan hiermee een grote helm voorkomen voor de snor scooter.

Ben nog bezig maar tevreden over er het gene wat ik gekregen heb

Zeer snelle bezorging en het onderdeel werkt naar behoren!

Super! Meer woorden hoef ik er niet over kwijt :)

top

band sneller binnen gekregen dan verwacht en goed verpakt in een doos. Tot nu toe zeer tevreden over de band.

Zwaar klote product niet zoals beschreven.

Gat wijken totaal van wat ik besteld heb. Dus heel slecht..afbeelding wijkt ook totaal af dus totale afrader ...rotzooi.

Snel en duidelijk

Het ging snel en duidelijk en werd ook eerder geïnformeerd bedankt

Ik raad het aan

OEM onderdelen voor een goede prijs en snelle levering

Op tijd geleverd, juiste artikelen, goeie prijzen

ScootHub vraagt reele prijzen en verzend op tijd. Aanbood is ruim.

Netjes en keurig verzonden en op tijd

Netjes verpakt en op tijd verzonden

Doen wat ze zeggen !!!

Gisterenmiddag (26-06-2024I Olie besteld om 15.45 Vandaag geleverd (27-06-2024 - 14.15) Verkoper (Bo) heeft zich aan zijn woord gehouden , dus geen toezeggingen die ze toch niet waarmaken , NEE gewoon doen wat je belooft !!! , helemaal goed , PS, kunnen andere leveranciers nog wat van leren......

Perfecte accu voor mijn mp3

Goede accu voor mijn mp3 . Super snelle levering ook.

Top artikel en zeer gunstig geprijsd

Duidelijke beschrijving op internet en beloofd snelle levering. Goedkoper dan de andere aanbieders op internet dus bestelt.geleverd volgens afspraak en artikel was bovenverwachting qua kwaliteit en perfecte pasvorm Top aanbevolen

Goede prijs goede kwaliteit maar slecht verpakt!

Goede prijs en snel verzonden helaas het bagagerekje in een veel te grote doos met wat luchtzakjes waardoor het heen en weer heeft kunnen vallen en het uiteindelijk ligt beschadigd aankwam,Na contact te hebben gehad met de zeer adequate klantenservice (Bo Bergmans)en het toelichten met foto's van de lichte schade kreeg ik het voorstel van 10 euro korting op mijn bagagerek of een rugkussen (die ik nog zocht) met korting en gratis verzending....voor het laatste gekozen......dus naar tevredenheid en zeer correct opgelost...

Kwaliteit snel in huis

Precies op tijd binnen

Product verkeerd adverteerd en geen antwoord op mn mailtjes

Kheb een uitlaat besteld geadverteerd als passend onder mijn scooter maar dat klopt helaas niet. Geen probleem kan gebeuren maar ondertussen 2 keer gemaild maar nog niks gehoord.

Perfect geregeld

Ik zag dit bedrijf op internet en constateerde dat men een concurrerende prijs hanteert.Toen geprobeerd en men doet wat men belooft, Gewoon de volgende dag in huis.Ik ben hier heel blij mee

Snel en correct geleverd

Even gezocht op google voor een contactslot voor mijn scooter en toen kwam ik bij Scoothub terecht, snel en eenvoudig kunnen bestellen en op de afgesproken dag ook geleverd, ik zeg een top organisatie

• Poleciłbyś nas? Tak

Snelle levering en service alleen de verkeerde maat banden helaas

Snelle levering alleen verkeerde maat banden geleverd dus retour gestuurd en afwachten op de centen nu 2 weken

Saksenweg 30

5349 BX Oss

Over Scoothub.nl

ScootHub is een webshop in bromfiets- en scooteronderdelen en -accessoires. We zijn met een team van zeven professionals en hebben ruim 45 jaar ervaring in de scooterbranche. Zo proberen wij jou de beste kwaliteit scooteronderdelen en mooiste accessoires te leveren met de beste service tegen de beste prijs!