uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment Serieuze interesse in de tevredenheid van de klant

Hallo Wim, bedankt voor de mooie review! We hebben even contact gehad en een klein stukje ontevredenheid weg kunnen halen waardoor je de 7 hebt aangepast naar een 10. Daar zijn we natuurlijk heel dankbaar voor. Fijn dat je met ons mee wou denken en hopelijk zien we je snel weer bij ScootHub!

Snelle levering.

Origineel stuk van Vespa.

Super om te horen dat je blij bent met onze service! Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor het kiezen van ScootHub!

Goede en snelle levering

Wat een geweldig cijfer, hartelijk dank! Bij ScootHub streven we altijd naar de beste service. Tot de volgende keer!

Snel bezorgd

Snel afgehandeld, en een prima produkt.

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent en kijken ernaar uit je weer te helpen met al je scooterbehoeften.

In 1 woord top!!

Bij twijfel of ik echt wel het goede onderdeel voor mijn scooter had gekocht,even gechat met Robin. Meteen antwoord,echt heel fijn. En het bestelde was er heel snel.

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en fijn om te horen dat het contact met de klantenservice bevallen is. We zijn trots op wat we doen en jouw feedback maakt ons werk nog leuker!

goed afgehandelt

?

Bedankt voor je aanbeveling! Het is ons een genoegen om je van dienst te zijn en we zien uit naar je volgende bezoek.

We waarderen je positieve beoordeling enorm! Jouw tevredenheid motiveert ons team elke dag. Dank je wel voor het delen van je ervaring.

Levering was pas op maandag 27-5 en niet op 22-5

Volgens opvolgingssysteem is er in Nederlandse depot op vrijdag iets misgelopen.

Hallo Jorrit, afgelopen dagen heb ik geprobeerd met je in contact te komen maar helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen. Je hebt je order geplaatst op 22 mei en helaas kunnen we niet dezelfde dag leveren. Met het weekend er tussen, was voor levering naar België onze belofte ook 27 mei en dat hebben we waargemaakt. Jammer dat je toch niet tevreden bent. Als je alsnog contact met ons opneemt, kijk ik graag hoe we je kunnen compenseren. We hopen nog van je te horen!

Geweldig goed geholpen.

Ik zocht een kappenset voor mijn retro scooter. Na eerst contact te hebben gehad met de klantenservice, die mij zeer goed geadviseerd hebben, de juiste kappenset gevonden en besteld. Levering was snel, en de kappenset was goed verpakt.

Hallo Wilbert, dankjewel voor je steun! Bij ScootHub werken we hard om ervoor te zorgen dat elke klantervaring zo goed mogelijk is. We zijn blij dat het opvalt!

Snel goed product geleverd

Hallo Jasper, super om te horen dat je blij bent met onze service! Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor het kiezen van ScootHub!

Accu besteld voor scooter van mijn zoon, eenmaal binnen, bleek ie een tik te hebben gehad ergens onderweg, accu lekte, bol.com en scoothub zatten er gelijk bovenop, de zelfde dag teruggestuurd en dezelfde heeft scoothub een nieuwe gestuurd, helemaal niet moeilijk over hoe of wat. Maar dat was ook duidelijk. Daarnaast advies gevraagd en ook daarin neemt scoothub alle tijd voor je. Netjes klant op nr1 zetten zo hoort het. Volgende bestelling weet ik waar ik moet bestellen.

Beste heer Bos, allereerst hartelijk dank voor de mooie review! Alsnog heel vervelend dat de accu in eerste instantie kapot aan kwam, maar fijn dat we het toch naar wens op hebben kunnen lossen voor u. Leuk om te horen dat we voor de volgende bestelling weer op u mogen rekenen!

Het is een plastic artikel

Gezien de prijs viel het op dat het art van plastic is met chroom de schroeven passen niet .plastic als hitteschild op een uitlaat ?

Hallo Ronny, hoewel je niet helemaal tevreden was met het oorspronkelijk bestelde product, hebben we gelukkig in goed overleg toch aan je wens kunnen voldoen! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en bedankt voor de mooie 10!

Klacht netjes opgelost!!

Had 1.2 watt lampjes besteld. Op de afbeelding waren 10 lampjes te zien dat is één doosje voor €8.65 wat een normale prijs is. Krijg ik de order binnen zit er maar één lampje in! Dat is echt absurd voor zo’n hoog bedrag!! // Scoothub heeft netjes contact gezocht en kwam met diverse mogelijkheden om het op te lossen! Hulde voor de goede uitleg en oplossing!

Goedemorgen John, bedankt dat je gereageerd hebt op ons contactverzoek en dat je ons de kans hebt gegeven om dit geval uit te leggen en voor je op te lossen! Samen vinden we altijd een oplossing. Bedankt en graag tot ziens!

Bestelling was snell binnen

Rond 17 besteld en zaterdag nog in huis.

Hallo Samer, wat een geweldige feedback, hartelijk dank! Bij ScootHub streven we altijd naar de beste service. Tot de volgende keer!

Goeie info en mooi product

Mooi product snel geleverd en me op de hoogte gehouden heel fijn

Hoi Dani, bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent en kijken ernaar uit je weer te helpen met al je scooterbehoeften!

Snel, goed advies. Juiste prijs

Ik werd goed geholpen aan de telefoon en het artikel was precies goed!

Bedankt voor je positieve review! Ik zal je compliment doorgeven aan de collega die je geholpen heeft. We zijn blij dat je tevreden bent en kijken ernaar uit je weer te helpen met al je scooterbehoeften.

Hallo Rob, dank voor de 10, daar gaan we voor! Ik ben blij om te horen dat je helemaal tevreden bent en ik hoop dat je de volgende keer weer bij ons aanklopt voor je scooteronderdelen!

Jammer dat ie niet werkt

De ontluchting nippel sluit hem totaal niet af

Hoi Ronald, jammer om te horen dat het product niet naar wens was! Over de afgelopen weken hebben we je een paar keer benaderd per e-mail maar hebben we geen reactie van je mogen ontvangen helaas. Omdat we ook geen telefoonnummer van je hebben, kunnen we niet met je in contact komen. We balen er wel ontzettend van dat je niet tevreden bent met het product wat je hebt ontvangen. Ook zonder in contact te komen met ons, zijn er mogelijkheden om dit op te lossen: 1. Je mag bij ons tot 100 dagen en op onze kosten retourneren. 2. Je kan langsgaan bij een van onze servicepunten zodat een monteur je kan helpen. Uiteraard mag je altijd alsnog contact met ons opnemen. Graag zelfs! Dan kunnen wij onze best doen om alsnog een oplossing te bieden voor je probleem!

Zeer goede ervaring

Was supper snel geleverd. En ze belden mij om te zeggen dat ze voor de deur stonden

Hallo Frederik, bedankt voor het mooie cijfer en ook goed om te horen dat onze pakketdienst GLS hier zijn taak goed heeft volbracht. Veel plezier met je bestellen en hopelijk tot snel bij ScootHub!

Een snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Geweldig bedrijf

Hallo Nico, bedankt voor de positieve review! Wij doen natuurlijk onze best maar heel leuk om te zien dat het zo ook ervaren wordt. Hopelijk zien we je snel weer terug!

Verkeerde bestelling snel opgelost

Zeer snelle reactie via de mail en vlotte afhandeling. Zeer servicegericht bedrijf. Zondermeer aan te bevelen.

Beste heer Tamminga, hartelijk bedankt voor de lovende woorden ondanks dat er iets is mis gegaan met de order. Fijn dat u wilde meedenken met een oplossing. De productinformatie hebben we inmiddels aangepast zodat dit in het vervolg ook niet meer mis kan gaan. Bedankt en hopelijk tot snel bij ScootHub!

Ok

At first the limiter I ordered didn’t work. After contacting the ScootHub customer service I also ordered a new ignition coil which solved all of the problems. Very happy with the fast customer service from ScootHub.

Dear Ionuț, I'm happy to hear you are satisfied with our service! Of course we would have hoped the first order you placed would have solved your problem right away, but a scooter is a technical product so sometimes it is more difficult than that. It has been a pleasure working towards a solution with you and it gives us the energy to keep going if we can fix the problem in the end!

Prima webwinkel.

Prima webwinkel van uitzoeken tot betaling. De levering zou ook in dit geval een webwinkel zomaar één ster maximaal kunnen opleveren vanwege het gestuntel of de arrogantie van GLS die zelf wel even bepalen wanneer ik mijn pakket krijg. Dus helaas niet zoals de door de webwinkel aangegeven volgende werkdag, maar in dit geval woensdag besteld en de week erop maandag mag ik het pakket misschien ontvangen zoals GLS nu aangeeft. Bezorgbedrijven zijn ook naar mijn ervaring de achilleshiel van menig webwinkel wat ze naar ik vermoed veel schade berokkend.

Hoi Wouter, jammer om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad bij GLS! We hebben na uitvoerige testen met alle pakketdiensten gekozen voor GLS omdat die qua betrouwbaarheid als beste uit de bus kwam, maar helaas zijn ze zeker niet feilloos. Ik waardeer het dat je ons toch een goede beoordeling hebt gegeven, ondanks de vertraging. Hartelijk dank daarvoor!

Goedkoop en snel

Snelle levering en de goedkoopste prijs voor de prachtige akrapovic voor de Vespa gts 300

Hallo Stevan, bedankt voor de mooie review. Ook wij zijn liefhebbers dus als je ons een foto / video wil sturen van deze Akra op jouw Vespa worden wij daar ook zeker blij van!

Klasse!

Goed product, snel geleverd, voor een nette prijs. Top!

Hallo Bas, bedankt voor je positieve review en vijf sterren. Daar doen we het voor! Hopelijk tot snel!

Saksenweg 30

5349 BX Oss

Over Scoothub.nl

ScootHub is een webshop in bromfiets- en scooteronderdelen en -accessoires. We zijn met een team van zeven professionals en hebben ruim 45 jaar ervaring in de scooterbranche. Zo proberen wij jou de beste kwaliteit scooteronderdelen en mooiste accessoires te leveren met de beste service tegen de beste prijs!