Top geholpen!

Ik ben door de klantenservice van ScootHub via de chat meteen en netjes geholpen. Mijn order was dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag al in huis. En alle scooteronderdelen paste perfect!

Top service!

Top service. Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen en overzichtelijke informatie bij de producten in de webshop. Bestelling eenvoudig geplaatst en die kon in snel ophalen. Gewoon top!

Snel en vriendelijke klantenservice

Ik wist niet welk onderdeel ik precies moest hebben en ScootHub heeft mij via de chat goed geholpen. Daarna besteld en de volgende dag al in huis!

Saksenweg 30

5349 BX Oss

Over Scoothub.nl

ScootHub is een webshop in bromfiets- en scooteronderdelen en -accessoires. We zijn met een team van zeven professionals en hebben ruim 45 jaar ervaring in de scooterbranche. Zo proberen wij jou de beste kwaliteit scooteronderdelen en mooiste accessoires te leveren met de beste service tegen de beste prijs!