Heel gemakkelijk op de inductie plaat te plaatsen.

Erg mooi

Goede kwaliteit

Makkelijke site, levering conform opgegeven tijd, prachtige inductiebeschermer

terugbetaling wat achterstand opgelopen,maar na telefoontje correcte afhandeling

Uitstekend product

Onze glazen inductieplaat beschermer is mooi en handig. Wij gebruiken het ook als snijplank, onderzetter en soms als achterwand beschermer. De bestelling ging eenvoudig.

Mooi design en goed geholpen door klant service

Tikje zwaar, maar wel héél handig

We hebben een kookplaat met vijf 'pitten', dus die is best groot. Daarom zijn we blij dat we kozen voor twee platen in plaats van één. Omdat de glasplaten best zwaar zijn was dat echt een goede keuze. Groot voordeel van de beschermers is dat we de ruimte op de inductiekookplaat nu overdag gewoon kunnen gebruiken als 'aanrechtruimte', we kunnen er dingen op zetten, snijplank, brood smeren et cetera. Achteraf gezien hadden we denk ik toch liever een beschermer gekozen met een leuke afbeelding, het zijn nu twee best grote grijze vlakken. Maar daar kunnen we mee leven. Eigenlijk is het enige nadeel dat de glasplaten best zwaar zijn. Dus tip: bij voorkeur niet één plaat, maar liever in delen. Het duurde verder even voor we ze ontvingen, maar de service was uitstekend!

Positief

Correct afgewerkt met eigen foto

Mooi en praktisch

Eindelijk geen inductievuur meer waar je bleef op wrijven om die hinderlijke strepen weg te krijgen. Superblij dat ik een tweedelige afdekking heb genomen. Extra plaats om tijdens het koken nog iets opzij te zetten.

Mooi en handig

De levering liet even op zich wachten, maar dat was netjes aangegeven. De plaat is mooi en handzaam. Hij ligt standaard op de plaat en tijdens het koken zetten we hem tegen de achterwand. Zo blijft onze inductieplaat krasvrij en de muur erachter tijdens het koken schoon. Ideaal!

Heel gaaf

Mooi materiaal en goed te onderhouden en te gebruiken

Er zit een hele kleine beschadiging in de print, plantje opgezet waardoor het niet meer zichtbaar is.

matig

Produkt komt overeen met hetgeen op de website wordt aangegeven. Alleen vind ik het door de glanzende afwerking niet zo zwart zoals ik had gewild, vind het meer heel donker antraciet. Ook de randen vind ik niet mooi. De tempex verpakking is er zodanig aan gaan kleven dat die op de rand niet meer weggepoetst kan worden. Nog niet eerder meegemaakt overigens.

Helemaal top!

Ik had een glasplaat besteld, deze raakte beschadigd bij de vervoerder. Na contact opgenomen te hebben met designglas.nl, werd zonder problemen een nieuwe order met spoed gemaakt, waardoor ik nu kan genieten van onze inductiebeschermer

Voldoet prima

Wij zijn erg blij met onze inductiebeschermer. Was zeer goed verpakt en paste geweldig. Mooie kwaliteit.

Fantastisch!

Ruim binnen de afgesproken termijn geleverd. Netjes verpakt. Prachtig om te zien en heel handig in gebruik. Een aanrader. Ben er heel erg blij mee

Top product!

Wij hadden eerst een inductiebeschermer matje. Nu zijn we toch over gegaan naar een glazen inductie beschermer. En dit bevalt veel beter, ik zou iedereen dit aanraden! Het is veel geordender in de keuken, de extra opties die glas bied zijn beter dan die van een inductie beschermings matje.

Zeer klantvriendelijk

Ondanks tijdsdruk bestelde speciale glaswandplaat ruim op tijd geleverd. Communicatie met Kylian was uitstekend en zeer goed geholpen.

Alles was perfect

Mijn ervaring was perfect, mijn keuze vanglazen beschermer, de kleur, de maat, de levering, alles

Goed maar kan beter

Na de bestelling hoorden we anderhalve week niets. Graag een bevestiging en een voortgangsmail. Het glas is goed, maar relatief dun. Als er een dikkere optie was zou ik die hebben genomen. De rubbertjes zijn echt te klein. Dat kan veel beter. Het geheel oogt nu kwetsbaar en dat is het laatste dat je op je kookplaat wilt. De foto is overigens uitstekend. Dus eigenlijk een halve ster er bij.

Mooi product. Goede klantenservice

Hele mooie glasplaat besteld voor op aanrecht te leggen. Communicatie met klantenservice is heel prettig en in oplossingen denkend. Makkelijk toegankelijk.

Even wachten maar dan heb je ook wat

Prachtige glasplaat voor op de inductieplaat kookplaat

Heel behulpzaam

Ik ben erg goed geholpen door dit bedrijf. De inductiebeschermers zijn erg handig in het gebruik (bijv. om hete dingen op te zetten).

Heel handig!

Erg praktisch, de keuken ziet er ook een stuk netter uit door het krasbestendige glas.

Spanjelaan 24 A

9403 DP Assen

0031(0)592-863802

Over Inductiebeschermer-glas.nl

Hallo! Welkom bij de reviewpagina van inductiebeschermer-glas.nl. Hier worden zoveel mogelijk reviews verzameld om te laten zien wat voor geweldig product de glazen inductie beschermers zijn. Mocht je een aankoop hebben gedaan, laat dan een eerlijke mening over de bestelling en onze service achter, zodat toekomstige klanten hierdoorheen kunnen neuzen!