Goede service!

Nadat ik een bestelling wilde retourneren omdat het product niet aan mijn verwachting voldeed, hebben ze meegedacht en gekeken naar een product waar ik wel aan heb. Dan heb ik het niet over een voorstel van 1 product maar doorvragen en meerdere voorstellen gedaan. Ik voelde mij goed gehoord en heb uiteindelijk het product gevonden.

4 parkeer ruggen besteld

na wat strubbelingen over de levering is alles toch goed gekomen levering is in 3 keer geleverd maar uiteindelijk is alles naar tevredenheid afgehandeld

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo, Vervelend dat u het zo heeft ervaren, DHL had een fout gemaakt waardoor het laatste pakketje vertraging opliep. We hebben u inmiddels een nieuwe toegestuurd en lossen de rest op met DHL. Groetjes, Team Verkeerswinkel.nl

Keurig geregeld.

Nvt

Hoi Klaas, Bedankt voor je review! Groetjes, Team Verkeerswinkel.nl

Top service!

Wij waren snel geholpen en alles werd netjes afgeleverd, gemonteerd en uitgelegd. Prima bedrijf om zaken mee te doen!

Hoi Floris, Bedankt voor je review! Groetjes, Team Verkeerswinkel.nl

Service

Fijne webshop

Duidelijke foto en omschrijving van de artikelen. De bestelling, na afspraak, afgehaald, Netjes afgehandeld :-)

Super guter Kundenservice. Schnelle und einfache Bestellung und Lieferung

Super guter Kundenservice. Schnelle und einfache Bestellung und Lieferung

Goed contact en goed product geleverd

Gewoon goed, zoals het hoort

Prima bedrijf, prima communicatie

Duidelijke website, Eenvoudig bestelproces, reageert goed op vragen en geeft duidelijke adviezen.

Ik heb de bestelling gedaan ,Twee dagen had ik ze geleverd al thuis , de schroeven voor er bij was ik vergeten, eventjes gebeld, een heel vriendelijke dame heeft mij geholpen en direct betaald en de schroeven worden geleverd, goede service,

Klantvriendelijk

Ik had een verkeerspaal besteld, die bij nader beschouwen niet paste. Zonder probleem werd de gewenste paal besteld en vervolgens werd het omruilen georganiseerd.

snel geleverd , alles ok

snel geleverd, geen opmerking !

Service !

Op hemelvaartsdag bezochten we de site omdat we een parkeerbeugel wilden laten installeren. En tot onze verbazing bleek er zelfs op deze feestdag iemand aanwezig om te spreken. En werd ons verteld dat er de volgende dag al iemand kom komen om de beugel te instaleren. We waren een beetje sceptisch. Maar de volgende middag stond er iemand van Verkeerswinkel.nl voor de deur. En in half uur stond onze parkeerbeugel op z'n plek. Perefect !!!

Lekker aktief bedrijf !

In het week-end even ge-chat.... "kan ik een artikel morgen bij jullie ophalen?" Reactie: "natuurlijk kan dat" Daar houd ik van. Lekker actief en bij de les! Super!

Eenvoudige duidelijke website goede prod

Duidelijk omschreven artikelen. Product en prijs in goede verhouding. Snelle levering.

Goed degelijk product

Goede drempel om te gebruiken in garage als stop voor auto

Duidelijke website.

Goed contact gehad

Goed overleg gehad met bestellen en offerte. Snelle reactie op vragen. Levering duurde wel wat langer.

Suivi de colis impeccable

Je n'étais pas chez moi le jour de la livraison et DPD a renvoyé le colis chez le fournisseur. Une personne m'a contacté par mail pour suivre personnellement mon colis et l'envoyer de nouveau. Très arrangeant, je l'ai reçu. Je recommande.

Geweldige persoonlijke communicatie.

Zeer positief, vriendelijke personeel keurig geholpen.

Onvolledige levering en deze vraag reeds vóór de levering!

Eerst en vooral dus : jullie vragen reeds beoordeling vóór de levering!!! Tenslotte ja , goed geleverd! MAARRR er ontbreekt één indraaiende vijsje Heb dit gemaild naar info@verkeerswinkel Helaas GEEN antwoord Uiteindelijk nieuwe volledige levering gekregen Dus : alles oké

UITSTEKENDE SERVICE

Vlotte bestelling en levering

Houden hun woord ))

Moest op een ander adres en ivm spoed zeker niet later dan de 2e dag. Toppers zorgden ervoor dat dat ook op tijd gebeurde! Petje af))

Veelte grote broek besteld uiteindelijk omgeruild kon m’n paar dagen later ophalen super service bedankt!

Goede producten en snel geleverd

Ruime keus in de overzichtelijke webshop. Snelle en nette levering

Hoi Max, Bedankt voor je review! Groetjes, Team Verkeerswinkel.nl

26 Doejenburg

Eck en Wiel 4024HE

À propos de verkeerswinkel.nl

Verkeerswinkel.nl is zowel een groothandel als een webshop, met een eigen magazijn. Wij zijn gespecialiseerd in verkeersproducten voor gebruik op en langs de weg.

Avis sur Kiyoh