Mooie meubels en uitstekende bezorging

Mooie meubels voor een nette prijs. Bij de bezorging zijn de meubels op hun plek gezet en is de verpakking meegenomen.

Tuinmeubelen gezien op de website van Geling Tuinmeubelen, vrijdags naar Aalten gereden om te kijken hoe het er in het echt uit zag. De Tuinmeubelen gekocht bij zeer vriendelijk en aardige mensen. Rustig rond kijken zonder een hijgende verkoper achter je aan en als je vragen had kon je bij de verkoper terecht,heerlijk winkelen. Zondags werden de meubelen al gebracht naar Arnhem,waar zie je nog zo'n geweldige service! Bedankt voor deze geweldige service,wij zijn er erg blij met de stoelen. Als wij weer iets nodig hebben op gebied van Tuinmeubelen, Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, G.K uit Arnhem

Topservice en goede prijs !

Zaterdag rond 13 uur via de site een tuinbank besteld. Even voor 17 uur belde een medewerker met de vraag of het uitkwam als de bank maandagochtend tussen 8-10 uur bezorgd zou worden. Supersnel. Aflevering verliep ook netjes. Net als het telefonisch beantwoorden van vragen voor de bestelling. Ik ben tevreden.

Goede en snelle service door heel Nederland

We zijn heel blij met de goede communicatie, snelle service en met onze mooie tuinmeubelen. Nadat we in de avond een bestelling hadden geplaats via de webshop werden we direct de volgende dag gebeld om een bezorgafspraak te maken. Binnen twee dagen stonden de tuinmeubelen bij ons in Breda!

Sehr empfehlenswert!

Von der Bestellung bis zur Lieferung hat alles super geklappt. Die Stühle selbst sehen schick aus und sind sehr bequem. Daher jederzeit gerne wieder!

Everything Perfect

Thanks again for the super service Everything was again perfectly managed from ordering till delivery on side. Anytime again Stefan

Service met een grote S

Gebeld voor stoelen die op voorraad zijn en gevraagd wanneer dit 200 km verderop geleverd kan worden, ik bel u met 5 min.terug. 5 min. werden er slechts 3 en de levering heeft de volgende dag plaatsgevonden door een super net transportbedrijf. Klasse dat gemaakte afspraken ook werkelijk uitgevoerd worden.

Mooie tafel

Mooie tafel makkelijk in elkaar te zetten en reuze handig dat deze verstelbaar is. Maat van de tafel past ook goed bij onze L vorige loungebank. Advies was ook top via chat gedaan en foto ‘s ontvangen.

Duidelijk, in de communicatie, scherpe prijzen, betaling met creditcard ging niet helemaal goed, gebeldcen met Rik de procedure samen doorlopen en er samen uitgekomen. Nam er alle tijd voor ! Meubelen geleverd zoals afgesproken keurig verpakt! Kortom dik tevreden over Rik en Geling Tuinmeubelen!

Advies en hulp en service.

Attent en vlot!

Goed meegedacht

goede uitleg ! Eerlijke Prijs

Prima uitleg over kwaliteitsverschillen Neemt de tijd voor een klant Goede prijs/kwaliteit!

Goede en vriendelijke service.

Parasolvoet netjes in tuin afgeleverd. Wordt van tevoren goed overlegd welke dag /tijd artikel bezorgd wordt. Zijn erg blij met ons bestelde artiekel.

Ik ben zeer tevreden over de service van A tot Z

Ik ben zeer tevreden over de service van A tot Z Zeer behulpzame medewerker Rik, erg aardig, behulpzaam en deskundig. Beantwoordt elke gestelde vraag. Ik ben zeer tevreden over de service en aankopen. Ik raad iedereen zo'n aardige en professionele service aan. Ik dank u uit de grond van mijn hart voor uw hulp en advies. Zeer snelle en veilige levering.

Prachtig .

Het ziet er mooi uit we zijn tevreden.

Heel goed.

vlotte snelle levering. Lounge zetel zit perfect. Een aanrader.

Top kwaliteit en goede service!

Afgelopen maandag een nieuwe loungeset gekocht en vandaag al geleverd. Tijdens de koop goed advies gekregen en bij aflevering hulp gehad van de bezorger met de montage. Zeer tevreden met onze aankoop!

Fijn geholpen, snelle levering.

Sinds maart hebben wij de loungeset. Op de tuinbeurs gezien en waren meteen enthousiast! Andere dag in de showroom geweest. We maken er dagelijks gebruik van. Super zitcomfort. Hartelijk dank! Groeten Rudy en Ria

Supersnelle levering en goede klantenservice

Onze bestelling werd supersnel geleverd op het afgesproken tijdstip. Tijdens het plaatsen van de bestelling heb ik een fout gemaakt en dat werd na 1 telefoontje direct gecorrigeerd. Alle medewerkers die ik heb gesproken, inclusief de bezorgers, zijn heel vriendelijk

Goed en duidelijk

Snelle en goede levering van mooie tafelset.

Perfect Dealer for Outdoor Furnitures

Was really impressed about the entire handling from order till delivery. Very very trustworthy and friendly at all Every time again 5 Stars well deserved Thank you Stefan

Alles perfect geregeld en geleverd

Ons nieuwe loungeset werd op Hemelvaartsdag bij ons bezorgt door een erg vriendelijke meneer van Geling Tuinmeubelen. Het enige nadeel is dat we nu amper nog de bank af komen

Supersnelle en vriendelijke service!

Supersnelle en vriendelijke service! Het product dat we op het oog hadden, was niet op voorraad. Na emailcontact kon het product besteld worden en hadden we het binnen een week al binnen. Super! Goede kwaliteit en zeer vriendelijke en professionele service!

Een sympathiek familie bedrijf.

Alleen daarom zou je er al kopen. Maar ook de prijzen zijn ok en de levering is snel. Onderscheid zich door persoonlijke aandacht. Heel tevreden hierover.

Top.

Super tuinset en zeer snel geleverd.

Industriestraat 15

7122 AP Aalten

Over Geling Tuinmeubelen

Geling Tuinmeubelen Geen enkele tuin, balkon of terras is hetzelfde. Bij Geling Tuinmeubelen geven we je daarom graag advies op maat. Met meer dan 50 jaar ervaring in tuinmeubelen hebben we deskundige mensen, die met passie en kennis op zoek gaan naar een comfortabele en geschikte tuinset voor jou. Persoonlijke aandacht vinden we belangrijk, we doen alles voor een glimlach. Wij gaan altijd op zoek naar een oplossing, passend bij jouw vraag.