Mooie set gezien op de tuinbeurs in Ulft, Fijne uitleg en super mail contact. We konden de set nog niet kwijt, maar kon gewoon nog even blijven staan in de opslag. Inmiddels staat ie te pronken in onze tuin. Heel blij mee.

klantvriendelijk

prettige winkel, goede service, mooi en scherp geprijsd assortiment

Mooie spullen en super service!

Afgelopen week 4 tuinstoelen bestelt in de webshop, werd bijna meteen gebeld voor een leveringsafspraak! Kwamen keurig op de afgesproken tijd de hele mooie tuinstoelen brengen. Zoals gezegd: goede service!!!

vakkundig advies

Ruime winkel met een groot assortiment. Prettig personeel met goed en duidelijk advies

Geweldige service en fijne en gemoedelijke bediening

Goede service en geweldig personeel

Zo als afgesproken!!

Netjes en voordelig.

Prettig bedrijf, snel geleverd

Afspraken zijn netjes nagekomen en er is snel geleverd

Industriestraat 15

7122 AP Aalten

Over Geling Tuinmeubelen

Geling Tuinmeubelen Geen enkele tuin, balkon of terras is hetzelfde. Bij Geling Tuinmeubelen geven we je daarom graag advies op maat. Met meer dan 50 jaar ervaring in tuinmeubelen hebben we deskundige mensen, die met passie en kennis op zoek gaan naar een comfortabele en geschikte tuinset voor jou. Persoonlijke aandacht vinden we belangrijk, we doen alles voor een glimlach. Wij gaan altijd op zoek naar een oplossing, passend bij jouw vraag.