Super service, absolute aanrader

Accu today heeft bij mij 2 sessy thuisbatterijen geplaatst. Dit ging snel en professioneel. Ook werd er gelijk meegedacht over de aansluiting. Achteraf bleek dat de vorige elektricien de meterkast niet goed had ingedeeld, hiervoor heb ik zelf een herindeling gemaakt en deze is door de monteur van Accu Today nagekeken en gelijk gerealiseerd. Echt topbedrijf met geweldige service

Alles wat bijna oké

Monteur was verlaat. Communicatie kan beter. Opruimen na installatie zou ik beter doen. Heb nu z er ff alle zooi zelf weggegooid

Mooi uitgevoerd en goede service

Afhelopen week heb ik via accu today een thuis batterij van Sessy laten monteren. Keurig werk en betrokken mensen. Met een fijn gevoel is het contact op voorhand verlopen en zelfs nadat de thuis batterij was geplaatst hebben we nog contact gehad. Daarom een welverdiende 5 sterren! Gr. Harm

Flexibel en kwaliteit

Dit is onze 2e levering van Accu today, wat genoeg zegt over de eerste levering.

betere dienstverlening kun je niet wensen

maandag via mail contact gezocht en donderdag is de Sessy perfect geïnstalleerd door vriendelijke monteur. Het 0 op de meter avontuur kon beginnen.

Snelle service en vriendelijk personeel. Netjes alles opgeleverd.

Snelle service en netjes opgeleverd

Fijne en snelle service

Afspraak mooi op tijd en goede communicatie en heel netjes gewerkt

Gewoon goed

Goed geholpen, na aanvraag via de mail werd ik gebeld en telefonische zeer goed geholpen. Het hele process van bestellen tot aan installatie heb ik als zeer prettig ervaren. Ook de installatie was netjes een zeer beleefte installateur heeft alles binnen een dag (vernieuwing meterkast + 3 thuis batterijen geinstalleerd)voor elkaar gekregen. De thuis batterijen en de nieuwe meterkast die ze bij mij geinstalleerd hebben draaien alweer zonder problemen 2 maanden.

Goede afspraken en snel contact, Top

We hebben de Sessy thuisbatterij laten installeren en het geheel is snel en goed geïnstalleerd. Is een aanrader!

alles netjes ingebouwd

na wat opstart verwarring, goed opgelost en opgepakt en snel en netjes ingebouwd. monteur met kennis van zaken

Snel geregeld, fijn prima werk afgeleverd

Goede ervaring. Werk netjes en vlot gedaan.

Goede ervaring

Ik ben erg blij met mijn Sessy batterij. Ik vind het een prettig idee dat ik nu de overdag opgewekte energie bewaar voor eigen gebruik in de avond. Monteur Haitham was kundig en vriendelijk en gaf ruim vooraf zijn aankomsttijd door. Ook voorafgaand aan de plaatsing was de communicatie met Accu Today goed. De batterij is lekker snel (binnen een maand na akkoord op de offerte) geplaatst. Mooi want in augustus valt er nog veel zonne-energie te laden.

Snelle levering, goede installatie, hulp bij inregelen en goed nazorg

Nadat de bestelling was geplaatst, werd er binnen enkele dagen een principe afspraak voor plaatsen gemaakt. Installatie en inregelen werd verdeeld over twee dagen. Er werd netjes gewerkt en meegedacht over de plek waar de batterij en noodstroomvoorziening geplaatst zou moeten worden. Na installatie werden alle meegebrachte verpakkingsmaterialen meegenomen en geveegd + stofgezogen.

Goed advies, snelle levering en netjes gemonteerd

Het zijn mooie batterijen, heb twee sessy’s. Ze hangen bij mij bij de achterdeur. Het enige minpuntje is dat er geen meter op de batterijen zit, zodat je kan zien hoe vol ze zijn. Nu moet je steeds naar het portaal van sessy, die ook prima werkt

Uitstekend!

Ik ben zeer goed begeleid en bijgestaan door Accu Today. Omdat wij last hadden van het overschrijden van ons contractuele vermogen zochten wij de oplossing in een batterij. We zijn zeer gelukkig met de Kiwatt battery pack die Accu Today bij ons heeft geplaatst!

Snel geïnstalleerd

Flexibel, meedenkend en vooral snel. Installatie van 3 sessy units nam ochtend in beslag. Voor de avond waren ze ook al gekoppeld aan energie leverancier FRANK energie. Gewoon goed dus!!

Prettig, adequaat en betrokken

Na mijn aanvraag over gegaan tot de aanschaf van 2 Sessy's. Na de installatie nog wat vragen gehad, die werden direct op gepakt. Mick is een onwijs betrokken en klantvriendelijke kerel. Zorgt voor een snelle levering en houdt zich aan zijn afspraken.

Blij met SonnenBatterij

Vandaag een aanvulling gekregen op de eerder geplaatste SonnenBatterij met 11 kWh vermogen waarmee die op 22 kWh capaciteit komt. Weer allemaal vlot en volgens afspraak afgehandeld door de medewerkers van Accu Today. Prima bedrijf.

prima monteur

de monteur was er vandaag. De installatie verliep vlot, Hij was erg vriendelijk en hulpvaardig. Deze monteur is een aanrader.

goede communicatie

Heb een 40kw syateem geplaatst ism Accu Today Alles werkt naar tevredenheid.

Proffesioneel en vakkundig

Vriendelijke installateur; alles opgeruimd achtergelaten na de installatie

Goede communicatie Op de afgesproken tijd aanwezig Nette een vriendelijke monteur

Deskundig en vriendelijk

Een vlotte installatie en ruim de tijd voor uitleg en ondersteuning bij het opstarten. Het opstarten van het systeem de dag erna gaf problemen, maar is door Sessie snel verholpen.

snelle service en goed product

Door Accu Today zijn bij mij thuis twee SESSY batterijen geplaatst. Dat ging allemaal razendsnel en er was goede communicatie. Fijn dat het zo vlot geregeld was allemaal.

Snelle installatie en mooi afgewerkt

Ik had zelf het eea voorbereid en accutoday heeft het vervolgens netjes geïnstalleerd. Het was nog geen 2 uur werk.

De Bree 18 A

7468DN Enter