Goede en snelle service

Goed en informatief gesprek gehad waarna de offerte volgde. Deze was duidelijk en overzichtelijk. Na akkoord offerte was er een vlotte levering en de installateur was technisch en netjes. Ook alles netjes opgeruimd en meegenomen aan het einde van de dag.

duurzaam en goede en vriendelijke installatie uitgevoerd

goede installatie uitgevoerd echter de uitleesmodule die door het oudere model slimme meter is geïnstalleerd niet 100% werkend gekregen. maar service vanuit sessy met online hulp uiteindelijk zelf opgelost. een naar 100 % tevreden werkende installatie waar we nu al meedragen naar kostenverlaging en stabiliseren energienet. zeker een goede investering voor de toekomst. een echte aanrader

Uitstekende communicatie, snelle levering en netjes gewerkt!!

Vanaf het eerste contact (en latere contacten) moment uitstekend geholpen (dank je wel Mick voor het prettige en kwalitatieve contact en, bovendien, ook nog snel), met geduld, zonder pusherig over te komen en met veel aandacht voor vragen vanuit mijn kant. Vooraf foto's gestuurd m.b.t. mogelijke installatieplekken van de Sessy thuisbatterij en dit telefonisch nog doorgenomen. Daarbij een nette en scherpe prijs ontvangen voor de installatie. Ook afspraak voor levering en installatie ging prima naar wens. De installatie ook helemaal top gedaan. De installateur heeft netjes gewerkt, meegedacht waar nodig en neemt ook alle tijd. Ik kan iedereen een Sessy thuisbatterij (of meervoud ervan) aanbevelen en zeker hun installatiepartner Accu Today!!

Goede communicatie en komt afspraken na!

Goede communicatie met Mick. Hij is duidelijk en weet het goed uit te leggen. Levertijd was sneller dan gehoopt. Afspraken worden nagekomen. Stond samen met de monteur precies op tijd voor de deur. Netjes aangesloten EN opgeruimd. Aanrader voor degene die twijfelt!

Snel en netjes gemonteerd

Aardige monteur. Zeer vriendelijk en op verzoek nog kleine aanpassing gedaan. Top gedaan.

Snel en accuraat

Het hele proces, van offerte tot levering en installatie is uitstekend verlopen. Bij eventuele uitbreiding kom ik zeker bij Accu Today terug!

Een klantvriendelijk bedrijf

Het begon al met het contact nadat ik bij Sessy had aangegeven een thuisaccu te willen laten installeren. Met telefonisch contact prima uitleg gekregen over de samenwerking AccuToday en Sessy, en samen bepaald welke optie voor mij de beste is. In goede samenspraak de afspraak gepland. De monteur die langskwam was vriendelijk en heeft netjes gewerkt, waardoor het resultaat heel fraai.

Gewoon goed!

Gewoon goed! De montage, kundigheid en technische kennis zijn dik in orde. Netjes achtergelaten, top.

alleen om de monteurs van accu today al, beveel ik het bedrijf van harte aan.

ik ben sinds kort in het bezit van een sonnenbatterie performance installatie gecombineerd met een sonnenprotect 8000 systeem. de reden van aanschaf was om minder afhankelijk te zijn van het stroomnet en de oprengst van mijn zonnepanelen optimaal te kunnen benutten. tevens om een eigen stroomvoorziening te hebben bij een stroomstoring of bij een stroomuitval. ik heb gekozen voor een topproduct en voor accu today voor levering en montage van alle onderdelen en heb daar geen moment spijt van gehad. zowel het traject van voorbereiding als van de montage was top! als beoordeling meer dan een tien waard

Goed georganiseerd

Na het goede advies en planning is de installatie op een juiste en correcte wijze uitgevoerd.

Vriendelijke man die rustig maar goed zijn werk deed.

rustig en goed uitgevoerd, zag er keurig uit na afloop

Enthousiaste club

Jong bedrijf, veel dynamiek, goede voorlichting en naar ik kan inschatten een prachtig Nederlands product. Vandaag geïnstalleerd met 0 op de meter garantie Dus we gaan het zien. Veel relaties enthousiast gemaakt . Voel me een sub agent. Advies: houdt koers en je focus vast en laat je niet gek maken door deze dwaze aanstaande regering

Fantastische service en snelheid

Na mijzelf verdiept te hebben in thuis batterijen, uiteindelijk besloten twee Sessy's aan te schaffen via Accu Today. Communicatie was snel en soepel - zowel via de mail als via WhatsApp en telefoon. Duidelijke uitleg, voorwaarden en tips en goed bereikbaar. Wat super fijn was, is dat de levering en installatie binnen een paar dagen was geregeld, waardoor we nu al van het zonnige weer kunnen profiteren. Een tip voor toekomstige beslissers - regel op tijd je overstap een dynamisch energie contract - als je van leverancier wisselt, kan dat wel een maand duren.

Prima communicatie, geleverd zoals beloofd

Van bestellen tot installatie ging allemaal erg soepel. Er is geleverd zoals beloofd. Dat is voor mij de belangrijkste reden om deze firma aan te bevelen.

Installatie goed, nazorg minder

De installatie ging goed, aardige, vrolijke en kundige mensen. Echter bij de installatie bleek een stekker verkeerd aangesloten waardoor de accu's niet bleken te werken. Helaas was de installatie op een vrijdag en dat de accu's niet werkten, werd pas op zaterdag ontdekt. Op zondag een mail gestuurd. Maandagochtend bleef een reactie uit. Toen ik belde, werd aangegeven dat de mail zondag gelezen was en dat maandagochtend er een discussie op het bedrijf was over de voorwaarden die Google gewijzigd had. Dat vond men blijkbaar belangrijker dan de klant helpen! Gezien de verwachtingen die vooraf gewekt waren, viel die reactie niet goed bij mij. Als je zo hoog opgeeft van de service die je biedt, dan moet je dat ook waar maken.

Gehele proces uitstekend geregeld

Vanaf het eerste contact tot en met plaatsen alles prima verzorgd. Heb je vragen dan staan ze je telefonisch te woord en leggen alles uit. Denken mee in oplossingen wat betreft plaatsen van de thuisbatterij. Installatie netjes en vriendelijke monteur.

Van A tot Z geweldig

Wat een heerlijke ervaring, van dag 1 tot na de installatie. We zijn fantastisch geholpen, goeie en duidelijke informatie en wat voor mij belangrijk is… niet dat opdringerige gevoel of dat je denkt doe ik hier wel goed aan. Dat had ik dus totaal niet, installatie verliep volgens plan en ook dan weer alles in overleg. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hier super vrolijk van word en dat ik deze jongens zeer zeer dankbaar ben voor de fijne samenwerking. Zeker een AANRADER!

werkzaamheden netjes uitgevoerd, begeleiding en feedback prima in orde

Ik heb een offerte aangevraagd voor een sessy accu. Na telefonisch contact deze heel snel gekregen en de dag daarna heb ik de accu al op kunnen halen bij accu today

Accu Today, duidelijke afspraken en installatie is prima gegaan.

Heel prettig gesprek en prima installatie

Het verkoopgesprek was heel fijn. Niet opdringerig maar meedenkend. Natuurlijk had ik zelf al veel informatie ingewonnen en de gedachten bleken goed te passen. De levertermijn was ook boven verwachting: ik hield al rekening met maanden maar het bleken een paar weken te zijn. Ik ben benieuwd naar het effect en wat het gaat opleveren. Vooralsnog werkt alles goed.

Heel tevreden

Ondanks dat het bij de voorgaande klant uitliep, was de installateur er pas om 17:00. Hij heeft toch alles netjes geïnstalleerd en in bedrijf gesteld. Een latertje voor hem. Super bedankt.

Alleen maar positieve ervaring met monteur, die prima aanwijzingen gaf.

Alles punctueel verzorgt, ook goede voorlichting over elektrakast, die niet meer up to date is, en moet worden vervangen.

Ongebruikelijk snel, zorgvuldig en deskundig. Top bedrijf. Mooi spul.

Ga naar Accu Today voor een thuisbatterij! De installatie werd in één (lange) dag afgerond ondanks dat het een pittige klus was. Installateurs Arjen en Robert Jan waren enthousiast en deskundig en hebben het soms best complexe werk in de meterkast heel netjes gedaan Ik was eigenlijk gelijk verkocht toen ik de specificaties zag van de SonnenBatterie Performance 11 kWh in combinatie met de SonnenProtect 8000. Gewoon goed Duits spul en imposante garantie op levensduur. Het feit dat Sonnen zo’n mooi geïntegreerde noodstroom optie heeft is ook belangrijk geweest voor mijn keus voor dit merk.

Een goed bedrijf dat je volledig ontzorgt bij het plaatsen van een thuisaccu.

Prettige intake thuis met duidelijke uitleg over de (on)mogelijkheden en de voorbereidingen voor het plaatsen van een Sessy thuisbatterij. De plaatsing zelf werd verzorgd door 2 nette en vakbekwame monteurs die alles keurig hebben geïnstalleerd en goede uitleg hebben gegeven over het gebruik van de batterij en de monitorfuncties op de pc en mobiele telefoon. Op vragen na de installatie is heel snel en uitstekend gereageerd!

De Bree 18 A

7468DN Enter