Vakkundig geïnstalleerd met duidelijke uitleg van de werking van de accu

De accu is vandaag geplaatst en alles werkt direct naar behoren. Er bleek wel en stroompunt te missen in de meterkast en die is er gelijk bij gemaakt, helemaal top!

Professioneel en kundig

Zeer fijne ervaring en gaat pas weg als het draait

Snelle reacties, snel geleverd, keurig geinstalleerd.

De communicatie was altijd keurig en de reactietijd is snel. Ook de levering van de accu was sneller dan verwacht. Prima. De installatie ging soepel en netjes afgeleverd.

Snelle levering! van Sessy accu's

Van de offerteaanvraag tot de installatie heeft slechts enkele weken gezeten. Alles is goed en soepeltjes verlopen. We hebben nu twee Sessy's laten installeren, eventueel in de toekomst kunnen er nog enkele bij geplaatst worden mocht dat nodig zijn. In de app is mooi te zien wat het vermogen is van de sessy's. Door slim laden kunnen we tegen lagere prijzen (soms zelfs tegen minprijzen) de stroom inkopen. Ook bij veel zon laden de Sessy's op en in de avond kunnen we dan de airco's daar op laten draaien. Aanrader dus!

Mijn ervaring met Accu Today is zeer positief.

Vanaf het eerste moment had ik een fijn contact met Mick. Heldere informatie en kundig advies. Hij denkt mee met de beste mogelijkheid om de accu’s te plaatsten en denk ook mee als het gaat om toekomstige plannen, zoals bv een warmtepomp. Vragen van mijn kant werden vlot en adequaat afgehandeld. Dat is sowieso tegenwoordig al heel waardevol. Vervolgens zijn de accu’s geplaatst door nette, kundige installateurs die denken in mogelijkheden. Alles is vlot en heel netjes geplaatst ze hebben van het begin tot het einde alles netjes afgehandeld. Ik ben erg blij met het resultaat. Bedankt voor de fijne samenwerking en ik zou Accu Today zeker aanraden bij anderen, sterker nog dat heb ik al gedaan.

Doen wat ze beloven

Na een heldere uitleg over de werking ervan en een scherpe offerte, heeft Accu Today bij mij 3 thuisbatterijen van Sessy geïnstalleerd. De plaatsing en installatie van de batterijen is uitgevoerd zoals beloofd was. Accu Today is pas vetrokken nadat alles perfect werkte. Op de batterijen is 10 jaar garantie verstrekt en op de installatiewerkzaamheden 2 jaar. De mensen van Accu Today zijn enthousiast en gedreven.

Onze Sessy's thuisbatterijen hangen er mooi bij

Via AccuToday hebben wij twee Sessy thuisbatterijen besteld. De begeleiding van Mick was prima. De installatie verliep vlot en alles werd keurig afgewerkt en achtergelaten.

De Bree 18 A

7468DN Enter