Super leuk en netjes verpakt en de ontvanger vond het heel erg leuk om te krijgen. Helemaal geslaagd dus!

Super leuk pakket voor mijn beste vriendin

Omdat mijn beste vriendin met zwangerschapsverlof ging, heb ik een super leuk pakket voor haar samengesteld en bij haar laten bezorgen. Zij was enorm verrast en blij!

Hartstikke leuk en origineel!!

Snelle service, leuke items! Duidelijke communicatie! Prijs-kwaliteit ook top!

Superleuk cadeau, speciaal voor mij!

Superleuke optie onder 'cadeau op maat'. Ik keek eigenlijk maar wat rond, en zag toen toevallig 'surprise myself'. Echt een leuk concept je kan met een vragenlijst wat over jezelf vertellen en waarom je dit cadeau aan jezelf doet. Zij gaan dan leuke items zoeken die daarbij passen. Ben vooral blij met dagboek dat erin zat, zoiets koop je zelf niet zo snel. Er zaten ook lekkere snacks in en een wijntje en samen met het gezichtsmasker heb ik dan wel een topavond hoor haha Als je twijfelt zeker doen!!

Leuke cadeautjes om te geven en te krijgen!

Top cadeau

Voor het afscheid van een collega zochten we een passend cadeau. Via de service "cadeau op maat" gaven we ons budget en een aantal kenmerken van onze collega op. Op basis hiervan kregen we dezelfde dag nog een cadeau voorstel inclusief bijpassend kaartje met optioneel nog een aantal keuze mogelijkheden maar we kozen direct het eerste voorstel. De cadeaubox viel erg in de smaak bij mijn collega en hij vond het een vrolijk en persoonlijk cadeau!

Echt nét even anders en origineel

Wat een leuke site en zoveel keuzemogelijkheden zowel voor brievenbus cadeaus als cadeauboxen. De ontvanger was er heel blij mee! Echt een aanrader en ik ga zeker nog eens bestellen!

Met zorg gedaan.

Het was leuk om op deze manier passend cadeau te creëren voor iemand waar ik de verjaardag van vergeten was. En de volgende dag werd het cadeau bij diegene al afgeleverd. Top service...!!!

Super leuk cadeau

Het kunnen samenstellen van je eigen pakket is echt een aanrader! Je kunt kiezen uit veel mooie, leuke & hippe cadeaus waardoor er voor elk wat wils is.. hierbij kun je dus zelf het bedrag bepalen, iets wat ook fijn is! De jarige heeft het als een erg leuke verrassing ervaren, die super was om uit te pakken! Bedankt! Zeker een aanrader om (nog) eens te bestellen

Super origineel en lief pakket gewoon door de brievenbus.

Het lag er ineens en toen ik het open maakte kwamen er roze slingerpapiertjes uit met cadeautjes er tussen. Een ontzettend leuk bedankje van een goede vriendin.

Originele artikelen en een topservice!

Geschenkpakketje op maat samengesteld voor een vriendin. Heel leuke en originele artikelen, mooi verpakt en vlot geleverd. Goede service van Valérie. Een aanrader!

Leuke pakketten! Ik was vergeten om een kaartje te kiezen om mee te versturen. Daar kreeg ik achteraf nog een mail over en kon ik dat alsnog kiezen. Top service!

TOP!!!!

Alles verliep super vlot, ruime keuze, alles is aanpasbaar naar wens. Zeker een aanrader!

Uniek en speciaal

Mooie producten die je niet overal kunt vinden! Super communicatie, snelle levering en een mooie prijs.

Origineel cadeau en snel in huis

Super leuk dat er kant en klare pakketten zijn maar vooral dat je ook zelf wat kan samenstellen. Dit laatste heb ik gedaan. Vervolgens wordt het pakket snel verzonden en is het keurig verpakt. Onze collega dit binnenkort met verlof gaat was er erg blij mee!

Voor de tweede keer een bestelling gedaan. Met dit keer wat extra verzoekjes. Alles was mogelijk en is tip top geregeld. Aanrader

Fantastisch!

Wat een leuk cadeau om te geven! Iets persoonlijks uitkiezen uit een groot aanbod dat regelmatig wisselt. Dit is mijn vaste adres om vrienden te verrassen met een mooi en passend pakket.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel leuk om zelf een pakketje samen te stellen

Heb al vaker een brievenbuspakketje bij Jolie Gifts besteld. Wederom met zorg ingepakt en op tijd verzonden. Uitstekende service! En een enthousiaste ontvanger!

leuke kadosets en goede service

Super leuke originele kadosets, vragen worden meteen en op een heel persoonlijke manier beantwoord.

Aanrader

Erg leuk kadootje om te geven! Orgineel en persoonlijk, kwaliteit en niet gelijk achterlijk duur.

Meedenkend

Fantastische cadeaus en service !

Het is al een feestje om zelf samen te stellen! Er waren wat spullen niet op voorraad maar daar kreeg ik gelijk bericht van met de vraag wat is anders er in zou willen. Degene die het ontvangen heeft is enorm verrast !!

Snelle levering, fijn contact en verschillende opties voor elk budget

Snelle levering, fijn contact en verschillende opties voor elk budget. Ik bestel zeker nog een keer!

Wat een leuke cadeausite!!

Na uitgekeken te zijn op de collecties bij de alom bekende sites van kaarten en cadeaus, stuitte ik via google op Jolie Gifts. Wat een vondst! Ruime keuze uit lieve, leuke, lekkere en originele cadeautjes voor elk moment en in elke prijsklasse. Wordt mooi verpakt en je kunt het naar wens personaliseren. Er wordt met liefde aandacht aan besteed en de service is uitstekend.

Goede service, snelle levering en mooi verpakt.

Hele goede service en snelle levering. Mooi verpakt ook. Het pakket was breekbaar en wel jammer dat er bij ontvangst een volledige stikker over zijkant van de doos kleefde. Ik kon dus inhoud van doos niet bekijken of deze ok is . Is een cadeau om af te geven voor huwelijk. Hopenlijk is er niets gebroken . Wens jullie nog heel veel succes op

Over Jolie Gifts

Wie vindt het niet fijn als iemand je iets toestuurt om je te verrassen! Sinds september '23 run ik mijn webshop met brievenbuscadeaus en cadeauboxen die nét even anders zijn. Stuk voor stuk gevuld met geluk! Onze cadeaus verstuur je zowel in goede maar óók in slechte tijden om te laten zien hoeveel je om de ander geeft, hem of haar waardeert of aan diegene denkt en sterkte wil wensen. En dan niet met een standaard cadeau maar juist een persoonlijk en oprecht cadeau als verrassing (per post). Mijn missie is: vreugde en waardering verspreiden met onze vrolijke cadeauboxen!