Wat n leuke webshop, goede klantvriendelijkheid, en keuze

Ja ik zocht iets speciaals voor mijn schoondochter haar verjaardag, wat n leuke kadootjes in n leuke prijsklasse, en zo n klantvriendelijkheid , Ze heeft er zo n leuke kadobox van gemaakt ,mn Schoondochter was Superblij en verrast. Echt geweldig.

De ontvanger was erg blij met het cadeau!

Voor een goede vriend heb ik een brievenbuscadeau besteld met een paar sokken, een glas wijn en een winegum. Ik was vergeten om op de bijbehorende kaart mijn naam te zetten. Ik werd door Jolie Gifts gebeld en gevraagd of mijn naam nog onder het kaartje moest. Heel attent. Pakje is op tijd afgeleverd en de ontvanger was er erg blij mee.

Super leuke dingen om te geven. En goed geholpen toen uiteindelijk bleek dat mijn kaartje niet helemaal compleet was.

Superleuke cadeau's en snelle verzending

Fijn contact met Valerie van Joliegifts, goed verpakt en een hele blije ontvanger van cadeau

Leuke cadeaus,waarbij je de cadeaubox kan personaliseren. Hele leuke reactie gehad van degene die de box ontving.

Speciale verrassing

Je word al blij als het binnen komt maar als je daarna open maakt zitten er leuken dingetjes in waar ook nog eens wat aan hebt! Leuk om te geven en speciaal om te krijgen.

prachtige cadeau doos

Goed verzorgd, keurige op maat bezorging en prachtige cadeautjes in de doos die liefdevol is verpakt.

Super snelle en vriendelijke service!

Ik heb een cadeaubox besteld voor een jarige vriendin. De cadeaubox is super snel verzonden en kwam ruim op tijd voor de verjaardag binnen met een super leuke en persoonlijke note. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een persoonlijk en origineel cadeau!

Leuk om iemand mee te verrassen

Leuk pakket voor vriendin, spontaan bedacht, snel uitgevoerd

Uitstekende ervaring met dit bedrijf

Mooie onderneming met aandacht voor de geschenken maar zeker ook voor de klanten!

Leuk en origineel!

Leuk om op deze manier verrast te worden!

Super originele cadeaubox

Ik heb een cadeaubox bestelt om cadeau te geven. En niet alleen ik maar ook de ontvanger was erg enthousiast over de box. De inhoud was leuk op elkaar afgestemd, producten van mooie kwaliteit en erg origineel! Door de roze doos en verpakking is het een feestje om de box te geven en te krijgen! Bedankt Jolie gifts!

Geluk in een doosje

Prachtig cadeautje ontvangen, met veel zorg samengesteld en ingepakt, dat straalt ervan af. Ik zou Jolie Gifts zeker aanbevelen!

Wat een leuke box!

Ik heb een hele leuke box mag van Jolie Gifts cadeau gekregen. Veel variatie en ik heb plezier van ieder product gehad! Zeker een aanrader.

Verrassend origineel en met heel veel liefde en zorg verpakt

Ineens lag er als verrassing een prachtig pakketje op de deurmat! Je ziet duidelijk dat er veel aandacht aan is besteed. Leuke, originele, variërende pakketten zijn er te bestellen. Een super tip voor als je er zelf de tijd of energie niet voor hebt.

Aanrader!

Zowel een brievenbusbox mogen ontvangen als zelf een samengesteld. Inderdaad een feestje om te geven en te krijgen. Een groot assortiment om uit te kiezen en je ziet dat het met liefde -en matchende details- verpakt wordt!

Persoonlijk, verrassend én origineel!

Een zwangerschapsverlof cadeaupakket uitgekozen en deze gepersonaliseerd voor mijn collega die we een paar maanden moeten missen. Om haar een fijn verlof te wensen, stuurden we namens al haar collega's van de afdeling als verrassing een mooi pakket met zowel items voor haarzelf als de baby. Ze was enorm verrast!

Hele leuke, goed verzorgde cadeaus

Ik werd verrast door een brievenbuspakketje dat op de mat viel. Alles is even verzorgd, zowel de inhoud als de verpakkingsdoos. Handig dat er leuke combinaties gemaakt zijn en per thema te vinden zijn, maar ook leuk dat je zelf een pakketje samen kunt stellen. Dat maakt het nog persoonlijker. Binnen een paar klikken heb je een origineel cadeau, aanrader!!

Super blij verrast met het cadeautje!

Leuk verwen cadeautje! Leuk verpakt en netjes bezorgd!

Super leuke verassing!

Zo leuk een cadeau krijgen wat je niet verwacht! Heel leuk verpakt! Goede kwaliteit. Happy mee!

Schot in de roos!

Met Valentijnsdag een anoniem cadeau vooruit besteld en werd keurig op tijd geleverd met een handige sticker op de box. Zo wist mijn geliefde wanneer het cadeau open mocht. Ze was er heel blij mee!

Super leuk om te geven!

Leuk om als verrassing te geven voor een verjaardag. En perfect op tijd geleverd!

Leuk zo verrast te worden

Leuk voor een vriend

Ruime keus om een leuke box te vullen

Aangepast aan het thema vriendschap was er genoeg keus om een leuke box te maken. Mijn vriendin was erg blij met de spulletjes.

Laatst een cadeautje besteld voor mijn zus die door de brievenbus kon. De levertijd was top en mijn zus vond het echt een leuk pakketje! Kan het iedereen aanraden om cadeau te doen.

Over Jolie Gifts

Wie vindt het niet fijn als iemand je iets toestuurt om je te verrassen! Sinds september '23 run ik mijn webshop met brievenbuscadeaus en cadeauboxen die nét even anders zijn. Stuk voor stuk gevuld met geluk! Onze cadeaus verstuur je zowel in goede maar óók in slechte tijden om te laten zien hoeveel je om de ander geeft, hem of haar waardeert of aan diegene denkt en sterkte wil wensen. En dan niet met een standaard cadeau maar juist een persoonlijk en oprecht cadeau als verrassing (per post). Mijn missie is: vreugde en waardering verspreiden met onze vrolijke cadeauboxen!