Heel mooi pakket

Toen ik het pakketje op de deurmat kreeg, was ik verbaasd over hoe leuk het verpakt was. De dingen die erin zaten waren allemaal heel treffend! Als ik zelf mijn cadeautjes ga versturen, dan ga ik dat zéker bij Jolie Gifts doen. Helemaal top!

Leuk en verrassend!

Ontzettend leuke box vol leuke en originele geschenken. Ik was er ontzettend blij mee!

Origineel & persoonlijk cadeau!

Wat ontzettend leuk dat je kunt kiezen voor een samengesteld cadeaubox maar deze naar eigen wens kunt personaliseren. Bijna alle items hebben meerdere opties. Zo kun je het cadeau helemaal afstemmen op de ontvanger! En voor 12 uur besteld is dezelfde dag nog verzonden. Goede service en leuke producten!

Leuke en kwalitatief goede producten

Hen destijds een kerst pakket mogen uitzoeken. Er is een ruime keus aan pakketen. Door de feestdagen drukte zat er een vertraging op de levering,maar dat was geheel verwacht. Er is hier destijds keurig een mail over gestuurd. De producten zijn van goede kwaliteit.

Erg leuk en makkelijk

Wij mochten hier uit verschillende mooie pakketten ons kerstpakket uitkiezen. Een heel leuk idee. De website is duidelijk (en ziet er gezellig uit), de communicatie over bestelling en levering heel fijn. En het pakket zelf was super!

Super leuk om te geven

“Een feestje om te geven” is het zeker, zoveel leuks om uit te kiezen! Tof hoe je je cadeau kunt personaliseren, en de thema boxen zijn ook heel leuk.

Leuk om te geven en leuk om te krijgen

Heb een paar vriendinnen verrast met een brievenbuscadeau, waarop ik hele leuke reacties kreeg. En inmiddels heb ik 2 boxen zelf mogen ontvangen. Mijn ervaring is dat de pakketjes met veel aandacht en zorg snel worden verstuurd. Ook fijn dat je zelf een box kan samenstellen en het dus heel persoonlijk kan maken.

Verrassend leuk!!

Na een goede samenwerking mijn project medewerker verrast met een brievenbuspakket. Verrassend leuk om samen te stellen en waarschijnlijk nog leuker om te ontvangen!!

Uitstekende service en leuke producten

Jolien gifts is een enorme aanrader voor iedereen die graag een cadeautje wil versturen naar iemand die een glimlach verdient. Super veel keuze uit hele leuke en snoezige items die samen een perfecte verassing vormen aan de deur geleverd. Bij mijn verzending had helaas de pakket bezorgdienst wat fouten gemaakt, hier werd door Jolien gifts fantastisch op gereageerd, snel gehandeld en goed gecommuniceerd. We hebben samen een passende oplossing kunnen vinden en ben geheel tevreden over deze service. Lang verhaal kort, als ik iemand een kleinigheidje ga versturen zal ik direct bij Jolien gifts bestellen. De persoonlijke touch en directe communicatie vind je nog zelden vandaag de dag, wat een verademing is. Dank je wel! Heel blij mee.

teleurstellend

Sorry maar ik vond het pakket teleurstellend, als dat de waarde van 60 euro moet zijn. Ook heel slecht dat we het pakket een maand na kerst kregen.

Het duurde even.

Het duurde even, voor ik mijn kerstpakketje kreeg (na de kerst). Alles wat ik had samengesteld, is netjes aangekomen. 1 artikel was beschadigd, die na mijn opmerking snel opnieuw werd geleverd. Correct afgehandeld dus. De keuze van mijn werkgever om voor dit bedrijf te kiezen, is niet de mijne. Ik zou eerder kiezen voor een cadeaubon, die vrij te besteden is bij meerdere winkels.

Mooi vest, goede maat en netjes verpakt, en verpakking ruikt heerlijk

Alles viel tegen

Cadobon via werkgever van 60 euro . Als je ziet wat er in de cadobox zat : te triest voor woorden ! Goedkope prullaria . Sorry geen woorden voor . Kerstcadeau was het maar geleverd in februari . Geen goed woord voor over . Sorry nogmaals

Om te huilen zo slecht

Voor 60,00 euro een pakket uitzoeken en dan rotzooi krijgen wat nog geen 3,00 euro waard is, zonde dat onze werkgever met jullie in zee is gegaan.

Enorme tegenvaller

Van .mijn werkgever mocht ik een pakket uitzoeken voor Kerst Ik koos een borrelpakket, er zat geen borrel in maar o.a. een flesje met een paar jeneverbessen en andere kruiden, die lagen op de bodem. Een ijsblokjes vormpje, een geurkaars en geurstokjes en no wat van die ongein. Het was een pakket van €65.- - nou, er zat maximaal voor €15.- aan waarde in. Ook werd het pakket bij alle collega's rond 25 januari 2024 geleverd, met de excuses van Jolie gifts dat het een startend bedrijf was. Als je als beginnend bedrijf de boel niet op orde hebt, waarom begin je dan aan zo'n klus? Snel een slag slaan neem ik aan. Mijn collega's waren ook allemaal zeer ontevreden.

Teweinig keus

Wat je kan kiezen is vaak op basis van"er is niks anders, dan dit maar"

Niet bijzonder.

Leuk idee als kerstpakket alleen kreeg ik het pas eind januari. Daarbij waren de producten van erg slechte kwaliteit. Kortom, niet bijzonder. Jammer.

Matig

Het duurde erg lang voor het pakket kwam. Daarnaast vond ik niet dat wat erin zat 60 euro waard was.

Te late levering , te hoge prijs

Veel te late levering , ergens in januari, (was n kerstcadeau ) Prijs is veel te hoog voor wat je er voor krijgt

Wat een feestje om uit te pakken!

Ik heb in december tijdens de feestdagen een toffe box van Jolie Gifts cadeau gekregen en werd er meteen helemaal vrolijk van! De cadeaubox is echt een feestje om uit te pakken! Daarom heb ik deze maand zelf een leuke cadeaubox uitgezocht en opgestuurd als bedankje voor iemand anders. Het was gewoon moeilijk om te kiezen uit alle leuke mogelijkheden en opties! De verzending ging ook lekker snel en het contact met Valérie is super, je ziet dat het met liefde is ingepakt. Heel tevreden klant hier dus!

veel keus waardoor je een verrassende box kunt bestellen

Alle boxen zijn goed te zien op de site en hebben originele items Ziet er echt heel feestelijk uit ! Mijn keus viel op een brievenbuscadeau wat keurig op tijd voor haar verjaardag werd bezorgd waardoor ze zeer aangenaam verrast was

Super blije verzender én ontvanger!

Wat een ontzettend leuk pakketje. Heel leuk om te geven en te ontvangen. En fantastisch dat je zelf kan kiezen wat je van welke soort wilt (thee bijvoorbeeld). Maakt het net nóg persoonlijker. Een aanrader dus.

Feestje om te versturen en te krijgen

Zowel een box mogen ontvangen als versturen. Ruime keuze aan artikelen om je cadeaubox te vullen. Het wordt erg feestelijk ingepakt en het wordt snel verzonden!

Verrassend om te krijgen, een feestje om te geven

Dat is het motto van Jolie Gifts en daar kan ik mij helemaal in vinden nadat ik een order heb geplaatst voor een cadeau box aan mijn cliënten en de leuke en positieve reacties die ik daarop heb ontvangen.

Een superleuk cadeau!

Ik bestelde een brievenbus cadeau voor mijn zusje en zij was enorm verrast door de leuke inhoud. Hele fijne manier om iemand even blij te maken. En het was ook supersnel in huis, de volgende dag al (ik had voor 12.00 uur besteld)! Aanrader dus!

Over Jolie Gifts

Wie vindt het niet fijn als iemand je iets toestuurt om je te verrassen! Sinds september '23 run ik mijn webshop met brievenbuscadeaus en cadeauboxen die nét even anders zijn. Stuk voor stuk gevuld met geluk! Onze cadeaus verstuur je zowel in goede maar óók in slechte tijden om te laten zien hoeveel je om de ander geeft, hem of haar waardeert of aan diegene denkt en sterkte wil wensen. En dan niet met een standaard cadeau maar juist een persoonlijk en oprecht cadeau als verrassing (per post). Mijn missie is: vreugde en waardering verspreiden met onze vrolijke cadeauboxen!