Fantastisk

Nemt at bestille på siden. Varen bliver valideret så man er sikker på at man modtager den ægte vare. Hurtig levering selvom pakke skulle div. Kontroller igennem.

• Vil du anbefale os? Ja

Very good!

Good quality and fast delivery...

Hat alles super geklappt!!

Schnelle lieferung, top Produkt, fairer Preis!

Ótimos profissionais

Foi muito difícil encontrar um lugar para comprar esses tênis, no entanto além de os encontrar na Hypeboost foram muito profissionais na entrega e nos e-mail para relatar como estava a minha encomenda além do produto ser de ótima qualidade

• Você nos recomendaria? Yes

Schlecht

Die Schuhe sind meiner Tochter zu klein und es gibt bei Hypeboost keine Möglichkeit die Schuhe zurückzugeben !! Das war das letzte Mal das ich über diese Plattform etwas bestellt habe !

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Un servicio muy bueno y rápido!!

Chulisimas las Jordan!! Y el servicio muy bueno y rapido!! Yo quedé muy contento

Perfect, fast, no problem

Perfect, fast, no problem

perfect

smooth transaction

excellent

I love the fact that you are emailing to update the order

Lieferung zeitnah, Qualität passt.

Gut

Fast delivery and product match expectations

Bestelling en levering is Top!!!!

Binnen 3 dagen mijn sneaker gehad. Hypeboost is een aanrader. Ik geniet van mijn sneaker en er volgen meer!

Óptima

Me ha gustado mucho el proceso de autenticidad, te garantiza la compra de unas zapatillas originales. 100% recomendables.

Great

All perfet, thanks you!

Fatal el control de calidad!

Una de las zapatillas presenta un rasguño de unos 2cm, lo cual es inaceptable!!!

• ¿Nos recomendarías? No

Auténtica

Excelente atención información sobre todo el seguimiento del pedido muy profesionales prenda 100% autentica el pedido llegó en tiempo y forma según lo indicaron

Good

Good

Helemaal tevreden met mijn Jordans

Super gave Nike Jordans besteld via Hypeboost, bestellen ging geel makkelijk, werd goed op de hoogte gehouden via de mail en binnen een week geleverd.

Great experience - strongly recommend

I was a bit worried at first bc I hadn’t purchased from here before, but I received my shoes in no time and in perfect condition. Would def buy again!

Alles Super!

Hat alles ganz toll geklappt, nachdem ich bei einer anderen Webseite ein eenig enttäuscht wurde, bin ich jetzt froh originale Schuhe mit gutem Service bekommen zu haben. ^^

Geen gekkigheid gewoon zoals ze zeggen op de site zoals het gaat.

Gewoon gegaan zoals verwacht geen rare dingen. Uitbetaling zoals ze omschrijven en netjes op de hoogte gehouden. Blijf zo doorgaan en blijf transparant. Blijf nog wel een beetje sceptisch. Laat het niet gaan zoals dat gegaan is met dat andere sneakerresell bedrijf in Breda. (Ook al geloof ik niet dat het hen intensie was toen ze net begonnen) Daarom nog maar 4 sterren en er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Misschien nog wel een dingetje ook al ik dat misschien zelf nog moeten herinneren. Ik kreeg €20,- minder omdat ik eigenlijk al een keer eerder schoenen doorverkocht had via Hypeboost maar toen niet meer kon leveren omdat ik vergeten was ze eraf te halen nadat ik ze niet meer in bezit had. Een mailtje als reminder Maar Never the less, keep it up like this.

Excellent service, highly recommended

Excellent service, highly recommended, will definitely shop here again 5 stars

EXCELLENT

Kindly check possibility for faster delivery of goods.

schnell und reibungslos!

Äusserst zufrieden, es hat alles gepasst.

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE