Einfache Bestellung

Sehr einfache Bestellung und schnelle Lieferung! Einziger negativer Punkt: Hohe Versand+Bearbeitungsgebühren

Jammer dat je de schoenen niet terug kan sturen. Apart voor concept.

Heel vervelend dat ik de schoenen niet gewoon kan retourneren, aangezien ze echt te klein zijn.

Einwandfrei

Vielen Dank für die rasche Lieferung kamm genau rechtzeitig an. Gerne wieder bei euch bestellen

Van bestelling tot thuis levering is goed gegaan

Super schnelle Lieferung super Service

nice and easy

order was delivered fast and easy, no issues whatsoever. great service!

Sve pohvale!

Pouzdanost i točnost!

• Biste li nam preporučili? Yes

Top ervaring

Ik had mijn schoenen binnen een week in huis. Hypeboost houd je goed op de hoogte van waar je bestelling is en of hij onderweg is. Brn zeer tevrede over de levering.

Beatelling kwam op tijd

Product. Als. Beschreven tevreden klant

Snel en betrouwbaar

Ik heb vaker besteld en het is altijd te vertrouwen, en snel

Advertentie om te verkopen is snel gemaakt

Werkt prima. Alles gaat snel. Behalve uitbetaling. Daar moet je na authentiecatie goedkeuring 5 werkdagen op wachten. Dat is onnodig in deze tijd.

Goed georganiseerd

Reageren heel snel op vragen

Top service!

Helemaal tevreden! Snelle verzending en gekeurd op echtheid! Me man en ik kunnen nu samen twinnen met dezelfde Yeezy Foams.. #letthesummerbegin

Von der Bestellung bis zur Lieferung, kein Problem.

Wie oben beschrieben.

Goede service en goede kwaliteit

Ik vond het fijn dat de schoenen eerst werden gecheckt of ze echt waren en dan pas de bestelling werd doorgevoerd. Goede service en ook zeer snel. Hele goede ervaring zal er zeker nog een keer bestelen

Top service!

Na meerdere plekken gezocht te hebben naar een specifieke Nike Dunk Low heb ik besloten hem via Hypeboost te bestellen. En in korte tijd had ik ze in huis, zeker geen spijt.

Hele snelle service, houden je goed op de hoogte en snel verzonden.

Snel en goede levering verder correcte ondersteuning service

Uiteraard authentiek

All good

Fast payout.

Goede kwaliteit en communicatie

Wederom mooie schoenen gekocht. Alleen ging het mis bij Dpd met de bezorging. Maar uiteindelijk toch goed gekomen.

Wordt vrolijk van hypeboost

Ik ben continue goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Duidelijke site.vooral blij met het authenticiteit systeem van hypeboost Zo weet je zeker dat je krijgt wat je koopt .helemaal top

Prima Service en geweldige kwaliteit

Goede communicatie tijdens het besteltraiject. Gekochte artikelen zeer goede kwaliteit. Heel blij mee

Excelente

Hace poco he realizado una venta. Tras la recepción de la zapatilla solo ha pasado una solana en recibir el pago. Tienen una forma correcta de trabajar. Espero que sigan así.

• ¿Nos recomendarías?

Me bestelling is snel en veilig aangekomen. Ben hartstikke blij met de schoenen en raad het iedereen aan!!!

Stoked

Exactly what I paid for..

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE