I love my new shoes ????

I love my new shoes ????

De schoenen zijn goed aangekomen en zitten lekker en zijn mooi en nieuw en niet nep!

De schoenen zijn goed aangekomen en helemaal niet nep! Goed bedrijf ik ga vaker bij jullie bestellen!

Everything is prefect

Everything is prefect

• Doporučili byste nás? Ano

Great customer experience

Got my item in 9 days, throughout which I got regularly notified on my order status. Item came authentic and in deadstock condition. Can only recommend.

Gode service

Gode service

Prima communicatie

Prima communicatie, bevestigingsmail ontvangen, na korte tijd de schoenen ontvangen, mijn zoontje was er super blij mee.

Goede ervaring mooie sneakers keurige�

Goede ervaring mooie sneakers keurige afhandeling!

5 sterren waardig

Product was heel snel al afgeleverd en ze houden je goed op de hoogte van alles wat er met het product gebeurd

Aanrader

Relatief snel geleverd, fijn dat ze gecontroleerd worden. Werden netjes op de hoogte gehouden. Kortom, aanrader!

The order was great, came soon and the sneakers are amazing ??

The order was on time, really soon and the sneakers are amazing.

Top top top

Top. Netjes op tijd bezorgd

Excellent customer service

Excellent customer service. Timo has been there to help me in the whole process. He is nice and always texting me doing a great job. I'm 100% thankful.

Verdeelde mening

Ik heb lang op mijn schoenen moeten wachten. Het verbaasde mij dat de schoenen (maat 39) te klein waren. Normaliter past deze maat mij perfect. Ik heb ook van de offici�le site van Nike Dunk Lows besteld en die zaten perfect. Beetje raar. Maar ik weer besteld bij Hyperboost. Misschien gaat het deze keer beter.

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar bedrijf. De afhandeling duurde wat langer dan ik initieel voor ogen had. Nu contact te hebben gezocht werd mijn vraag gelijk beantwoord. Kortom goede levering en dito communicatie.

Entrega rapid�sima y todo en orden

Entrega rapid�sima y todo en orden, tal como imagin�. El pedido es para regalo, as� que no puedo hablar al 100% sobre el producto todav�a, pero por lo que he visto y vivido muy bien. A excepci�n de que me enviaron un correo con la fecha en la que me iba a llegar y no estaba en casa, por lo que la cambi� de d�a, y a�n as� vinieron cuando no estaba. Me dejaron el paquete en una gasolinera cercana a la ubicaci�n y listo, pero me pareci� mal la oferta de un cambio de d�a si al realizarla no sirve de nada.

Very very good

Very very good

• ¿Nos recomendarías?

Snel verzonden en ik vind het fijn dat�

Snel verzonden en ik vind het fijn dat mijn bestelling goed gecontroleerd wordt voordat het verzonden wordt. Supergoede ervaring en mijn bestelling was geheel naar wens. Zal hier zeker vaker kopen.

Heel blij met de schoenen

Heel blij met de schoenen! Erg goede communicatie en check op echtheid.

Fijne aankoop

Fijne aankoop, maat valt perfect en super snel bezorgd!

Fantastic!

Quick and great, recommended!

Prima platform voor sneaker verkoop

Wat een verademing met vergelijkbare platforms. In minder dan twee weken al vier paar sneakers verkocht via Hypeboost. Het systeem werkt snel en transparant, zonder overbodige poespas, de prijzen en tarieven zijn helder en redelijk, de communicatie is prima en verificatie en betaling verlopen vlot. Kortom; heel tevreden tot dusver.

Ik ben altijd wat voorzichtig bij�

Ik ben altijd wat voorzichtig bij websites waar ik niet eerder heb gekocht. Bestelling en levering verliep soepel. Goed op de hoogte gehouden en snelle levering.

De locos las zapas

De locos las zapas

• ¿Nos recomendarías?

Schoenen zitten goed je kan precies je�

Schoenen zitten goed je kan precies je maat halen

Schoenen kwamen snel binnen

De schoenen kwamen precies in een week ze zagen er goed uit. Ook heb ik natuurlijk zelf gechekt of alles klopt alles klopte! Zeker een aanrader om hier schoenen te kopen!

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE