Estupendo servicio

Servicio muy recomendable , producto nuevo y plazo de entrega adecuado .

Muy satisfecho

Muy contento con la compra y la web 100% fiable

Fiable

Para ser una página que al principio no da algo de confianza al parecerse tanto al de otras empresas de reventa, os aseguro que los pares que llegan son originales, la única pega que le pongo es que la caja de la zapatilla suelen llegar algo rotas, pero imagino no es culpa de Hypeboost, sino la empresa de envios

• ¿Nos recomendarías?

Snel en makkelijk bestellen :)

super

snelle bezorging en goed ingepakt echt heel blij mee !

Just Great

Moved really fast and I got constant updates about the progress. Fast checking time and great support.

Perfekt und einfach!

Habe die schuhe bestellt und sie ohne Probleme eine woche später erhalten. Super service

Prima ... keurige site... Mijn Jordans Nike zijn echt geweldig.

Top service en goede kwaliteit

Ik heb hem heel snel binnen gekregen en goeie kwaliteit en met goeie service bedoel ik vooral medewerkers je weet ook precies wanneer je pakket binnen komt en waar die is en ja het loopt ook super lekker echt een aanrader

Amazing

I got a new shoes and was everything just perfect.

passt alles wie bestellt

Super Kontrolle, passender Artikel

Helemaal top

Goede service en uitstekend op de hoogte gehouden

Schlecht

Sorry Liebes Hypeboost Team das ich mit einem Schlechten feedback komme aber das muss sein ! Ich habe die schuhe bei euch gekauft, was bedeutet dass die Schuhe Geprüft werden ob Echt und UNGETRAGEN ! 1.) Die Schuhe wurden Bestimmt schon mal von Jemanden Getragen ( Anprobiert ) da sich Krümmel auf der Sole gesammelt hat & Die Schnürre waren nicht Original gebunden sonder eher alles offen ! 2.) Die Box ist beschädigt angekommen. 3.) Das Innenleben der Schuhe und der Box haben genauso Gefehlt (papierkram ect.)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Excellent

Excellent Thank you

Meine Schuhe sind schnell und hochwertig Verpackt im perfekten Zustand angekommen. Einfach Top!!!

Ich habe meine Nike Air Force 1'07 lv8 40th bestellt und sie sind innerhalb einer Woche im perfekten Zustand geliefert worden. Verpackung war original und hochwertig. Außerdem ist der Schuh im Traumhaften Zustand. Ich bin sehr zufrieden mit Hypeboost und freue mich wieder mal neue Schuhe zu bestellen.

Bij Hypeboost word je goed geïnformeerd waar je schoenen zijn. Als je van sneakers houdt is deze website zeker weten een aanrader!

Ich finde es sind sehr schöne Schuhe

Supper Qualität

Top!!

Super blij met mijn aankoop !! Ik vond het eerst even spannend omdat ik voor het eerst op deze manier een best grote aankoop heb gedaan, maar ik heb daar absoluut geen spijt van. Ik ben heel erg blij met mijn gympen.

Je betaalt net wat meer, maar de service is top. Je wordt steeds op de hoogte gehouden en ze gaan voor kwaliteit en echtheid. Nu al 2 keer hier schoenen gekocht en zou het zo weer doen.

Jordans voor mijn zoon gekocht. 100 euro goedkoper dan in de winkel. Super communicatie over de voortgang van de levering. Zoon happy. Ga vaker via Hypeboost kopen

Levering ging best snel. Ga zeker gebruik blijven maken van jullie site.

Fast and just what I ordered

Can't fault the service. I was pleasantly surprised with how fast it all was. Highly recommended!

Enorm Snelle en goede service

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status en boven verwachting snelle levering!

Alles gut gelaufen

Ich wurde immer über den Status der Sendung informiert. Lieferung dauerte ein bisschen länger als beim Händler, das war mir bei der Bestellung schon bewusst. Schuhe in einwandfreiem Zustand zur Freude meines Sohnes. Danke

Goed geregeld

Snel en gemakkelijk om verkoop aan te melden, verkochte sneakers op te sturen, verificatie en uitbetalings proces goed verlopen met duidelijk uitleg ontvangen. Helemaal top

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE