Einfach und unkompliziert zu bestellen

Schuhe waren überall ausverkauft, hatten dann aber doch das Glück sie noch zu bekommen! Hypeboost wurde uns von einer Freundin empfohlen.

Precies zoals beschreven

Het product was precies zoals beschreven en (redelijk) snel verzonden. Het duurt iets langer omdat ze de schoenen natuurlijk eerst moeten checken enzo, maar ze houden je goed op de hoogte via de mail dus dat is super fijn! Heel erg blij mee

Betrouwbaar

Wij werden via de mail goed op de hoogte gehouden, de schoenen werden op tijd en netjes verstuurd !! Goede kwaliteit en service , wij gaan zeker vaker hier bestellen

Duidelijk en vertrouwd

Werd goed op de hoogte gehouden via de mail. Slippers eerder binnen dan verwacht..

Mooi en snel

Oké

Goede service en redelijk snelle service

Prima service. Wel aan de dure kant om eerlijk te zijn. 20 euro bij de prijs op vind ik niet niks

Einfache Bestellung

Sehr einfache Bestellung und schnelle Lieferung! Einziger negativer Punkt: Hohe Versand+Bearbeitungsgebühren

Jammer dat je de schoenen niet terug kan sturen. Apart voor concept.

Heel vervelend dat ik de schoenen niet gewoon kan retourneren, aangezien ze echt te klein zijn.

Einwandfrei

Vielen Dank für die rasche Lieferung kamm genau rechtzeitig an. Gerne wieder bei euch bestellen

Van bestelling tot thuis levering is goed gegaan

Super schnelle Lieferung super Service

nice and easy

order was delivered fast and easy, no issues whatsoever. great service!

Sve pohvale!

Pouzdanost i točnost!

• Biste li nam preporučili? Yes

Top ervaring

Ik had mijn schoenen binnen een week in huis. Hypeboost houd je goed op de hoogte van waar je bestelling is en of hij onderweg is. Brn zeer tevrede over de levering.

Beatelling kwam op tijd

Product. Als. Beschreven tevreden klant

Snel en betrouwbaar

Ik heb vaker besteld en het is altijd te vertrouwen, en snel

Advertentie om te verkopen is snel gemaakt

Werkt prima. Alles gaat snel. Behalve uitbetaling. Daar moet je na authentiecatie goedkeuring 5 werkdagen op wachten. Dat is onnodig in deze tijd.

Goed georganiseerd

Reageren heel snel op vragen

Top service!

Helemaal tevreden! Snelle verzending en gekeurd op echtheid! Me man en ik kunnen nu samen twinnen met dezelfde Yeezy Foams.. #letthesummerbegin

Von der Bestellung bis zur Lieferung, kein Problem.

Wie oben beschrieben.

Goede service en goede kwaliteit

Ik vond het fijn dat de schoenen eerst werden gecheckt of ze echt waren en dan pas de bestelling werd doorgevoerd. Goede service en ook zeer snel. Hele goede ervaring zal er zeker nog een keer bestelen

Top service!

Na meerdere plekken gezocht te hebben naar een specifieke Nike Dunk Low heb ik besloten hem via Hypeboost te bestellen. En in korte tijd had ik ze in huis, zeker geen spijt.

Hele snelle service, houden je goed op de hoogte en snel verzonden.

Snel en goede levering verder correcte ondersteuning service

Uiteraard authentiek

All good