Goede kwaliteit en communicatie

Wederom mooie schoenen gekocht. Alleen ging het mis bij Dpd met de bezorging. Maar uiteindelijk toch goed gekomen.

Wordt vrolijk van hypeboost

Ik ben continue goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Duidelijke site.vooral blij met het authenticiteit systeem van hypeboost Zo weet je zeker dat je krijgt wat je koopt .helemaal top

Prima Service en geweldige kwaliteit

Goede communicatie tijdens het besteltraiject. Gekochte artikelen zeer goede kwaliteit. Heel blij mee

Excelente

Hace poco he realizado una venta. Tras la recepción de la zapatilla solo ha pasado una solana en recibir el pago. Tienen una forma correcta de trabajar. Espero que sigan así.

• ¿Nos recomendarías?

Me bestelling is snel en veilig aangekomen. Ben hartstikke blij met de schoenen en raad het iedereen aan!!!

Stoked

Exactly what I paid for..

Top product top service geweldig Hypeboost

fijne webshop en snelle levering

fijn dat het product gecontroleerd wordt en snelle levering

Zeer netjes allemaal!!!

Schoenen waren zoals verwacht en zeer netjes geregeld !

Excellent

Great shopping experience and fast delivery

Nice

Good

Regular email updates on my order, quicker delivery than expected!

Regular email updates on my order, quicker delivery than expected!

Onvergetelijk

Ik wil dit eigenlijk in koeienletters opschrijven, want zo erg zit ik het met feit dat ik een aankoop heb gedaan bij jullie. Waar kan ik mee beginnen? Ik heb uggs gekocht, product zelf is prima, niks mis mee. Maar het feit dat je niks met de product kan doen als je de product niet mooi genoeg vind om het te behouden. Ik vond de schoenen de groot en te dik lijken in m’n voeten. Dus ik besloot om naar jullie retour voorwaarden gaan kijken. 1 er staat geen kopje met retour. 2 ik moet op ik lees jullie algemene regels. Het lijkt alsof ik MISDAAD heb gepleegd met het kopen. Ik als klant voelde me schulden over mijn aankoop, want dat gevoel geven jullie aan mij met jullie regels. Er staat alleen maar dat niks kan ruilen niet mogelijk retouren niet mogelijk geld terug nooit mogelijk. Het voelt alsof ik mijn geld heb weggegooid. Jullie willen eenmalige klanten, want voor de tweede keer zou ik niet bij jullie wat kopen. Als de maat niet goed is of als ik het gewoon niet mooi genoeg vind kan ik niks met mijn aankoop doen. Kopen bij jullie is super risicovol, mensen kunnen iets niet mooi vinden. Ik vind dat ik als klant ben opgelicht ( en ja ik weet dat jullie alles duidelijk en super bedreigend erin hebben gezet) alleen tijdens kopen denk je niet gelijk aan retouren, pas als je de schoenen hebt gepast en ze bevallen je niet dan pas denk je eraan om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik kan wel een boek hier schijven over mijn slechte ervaring, waar ik zwaar mee zit. Maar goed deze fout zou ik nooit meer maken. BEDANKT VOOR MIJ OPLICHTEN! Niet eens 1 stres waard mensen. Alsjeblieft lees eerst de algemene regels voordat je een aankoop doet bij zit.

Even wachten, maar dan heb je ook wat

Het was mij op voorhand niet duidelijk dat er een tussenstap in het proces was, maar naar alle tevredenheid de schoenen ontvangen.

Very pleased!

The order arrived fast. I got updates when the item was verified as authentic.

Eerste paar schoenen van hypeboost en bevallen me heel goed. Ik ga hier vaker schoenen kopen

Geen retour mogelijk

helaas toch niet de verwachte kleur en geen optie om retour te sturen. Slechte internetservice.

Goede kwaliteit

Hypeboost houdt je goed op de hoogte van vordering van de bestelling. De kwaliteit van de schoenen is perfect. Naarmate je de schoen vaker draagt, zit deze steeds beter. Een prettige ervaring dus met hypeboost.

Good job

We are very satisfied with this product! The delivery was on time , more exactly 7 working days.

Top site

Snel afgehandeld snel thuis gekomen ik ben heel blij met nieuwe schoenen

Außergewöhnlich.

Also das die wahre nach Echtheit kontrolliert wird und erst dann versendet,finde ich einfach Mega starke Leistung. Auch die ständige Information wie weit die Bestellung ist,finde ich sehr sehr stark.

Top kwaliteit en communicatie. Ze laten je precies alles weten! of ze echt zijn en wanneer je schoenen op de post is gedaan. Het duurde wel twee weken, maar dat krijg je als je schoenen besteld die momenteel ‘trending’ zijn.

Uitstekend!

Deze jonges zijn goed bezig! Communicatie uitstekend! Product uitstekend! Levering uitstekend!

Good

It was good

Perfeker Schuh, perfekte Farbe!

Ich war sehr zufrieden mit dem Versand und die Schuhe sind perfekt angekommen. Tolles Service :)

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE