Alles top

Alles top! Weiter so

Ik werd steeds op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Bestelling binnen de aangegeven termijn ontvangen en helemaal dik in orde.

Je kan je pakketje niet ruilen of terugsturen.

Je kan je pakketje niet ruilen of terugsturen. Onzin

Valse advertentie

Via mijn zoekopdracht op google vond ik de ugg tazz die ik zocht. Eenmaal besteld kwam ik erachter dat wanneer ik op de google advertentie klikte, ik net iets andere uggs voor me kreeg. Helaas had ik toen al besteld. Er is dus met een valse advertentie geadverteerd

Beschadigde schoenen gekregen. Maar goed geholpen

Beschadigde schoenen gekregen. Ik heb gemaild en ben vriendelijk geholpen. Ik mag de schoenen terug sturen

Goede communicatie, updates zijn fijn. Goed ingepakt. Geleverd binnen afgesproken levertermijn.

Ich bin mit der Bestellung sehr zufrieden

Ich bin mit der Bestellung, Abwicklung und Lieferung sehr zufrieden. Auch wenn die Ware teurer als normalerweise im Netz zu finden ist, bin ich bereit fur gute n Srvice mehr zu bezahlen.

Fout in levering.

Ik heb wel vaker schoenen bij Hypeboost besteld, alle keren is het goed gegaan. Schoenen kwamen goed en netjes binnen in een doos en altijd op de goede datum en tijd, zoals aangegeven in de mail. Alleen de laatste keer is het misgegaan, ik had wederom schoenen besteld en de eerste fase ging gewoon zoals gewoonlijk. Eerst de authenticatie en dan weer gewoon verder verstuurd. Alleen de levering naar mijn huis ging helaas mis, het pakket werd geweigerd door de pakketdienst en automatisch terug gestuurd, toen ik hier een mailtje voor stuurde naar Hypeboost werd er simpelweg tegen me gezegd dat ik hiervoor moest mailen naar de pakketdienst en verder konden ze niks doen. Verder ook geen hulp of verder iets, dat vond ik jammer. Heb me schoenen nu op een andere site besteld.

Snelle levering!

Snelle levering!

Everything Excellent!!??

Everything Excellent!!??

Continue goed op de hoogte gehouden over de updates van de schoenen. Goede service.

Product hetzelfde als op de foto

Product hetzelfde als op de foto. Snelle levering en goede communicatie.

Bambas 100% originales

Bambas 100% originales, llegaron en perfecto estado y bien embaladas. Me tardaron en llegar aproximadamente una semana, llegaron un día antes del plazo de entrega. He quedado muy satisfecho.

• ¿Nos recomendarías?

Adidas campus 00’s

Duidelijke communicatie van het bedrijf over de voortgang. Hou er rekening mee dat het alles bij elkaar wel een flinke tijd duurt voor je het product in huis hebt.

L… firma

L…. firma Ikke til at komme i kontakt med Varen kan ikke returneres / ombyttes En stjerne er for meget Hold jer væk !!!

• Vil du anbefale os? Ingen

Sneakers bestellen en je betaald servicekosten

Sneakers bestellen en je betaald Servicekosten ?? Voor wat ? Verzendkosten oke maar servicekosten ?? Lijkt net of ik eten bestel bij thuisbezorgd allemaal kosten er boven op doei !!

Hypeboost is een aanrader!

De schoenen zijn zoals op de site staat gecontroleerd, ze zijn 100% echt. Er zijn veel duidelijke updates over waar de schoenen zijn. De Adidas campus zijn netjes in de originele doos, crappapier en 2 kleuren (dikke) veters van Adidas. Nadat je een revieuw schrijft krijg je ook nog eens kans op een cadeaubon. Het pakket komt binnen ong 1 week binnen. Wel jammer dat op de doos een sticker van Hypeboost komt te staan, Maar het is een klein stickertje Hypeboost is perfect en aan te raden!

Produto excelente

Produto excelente, e serviço rápido.

• Você nos recomendaria? sim

Wat een verschrikkelijke site

Wat een verschrikkelijke site. Ik heb de verkeerde kleur ontvangen en ze geven aan hier niks mee te kunnen. Ik gaf aan dat als ik mijn geld per direct niet terug ontvang ik in hoger beroep zou gaan. Dus dat ga ik nu ook zeker.

I'm highly pleased with my order

I'm highly pleased with my order! You get throughout information sent to you about the order processing as well as relatively quick delivery. Product received in pristine condition. I'd definitely purchase again in the future.

Hat alles perfekt funktioniert ????

Hat alles perfekt funktioniert ???? rasche Abwicklung... Rascher Versand ????

Mooie schoenen en ik ben goed geholpen.

Mooie schoenen en ik ben goed geholpen.

Zijn echt goeie schoenen ben er echt tevreden mee

Zijn echt goeie schoenen ben er echt tevreden mee en binnen de5 dagen binnen gekregen beter kan niet ??ga zo door

No me ha llegado todos los accesorios...

No me ha llegado todos los accesorios de las zapatillas (faltaba el libro en las AF1 NOCTA de drake)

• ¿Nos recomendarías? No

It com fast and its in god shap