Good Service

Item came as expected. Only downside was longer delivery time than advertised, due to weather conditions and holidays according to delivery service. Would recommend.

Great experience

Great experience

• Ne-ai recomanda? Yes

El pedido llegó en perfecto estado

El pedido llegó en perfecto estado y estuve informada en todo momento

Ruime keuze

Ruime keuze, goede service. Duidelijke communicatie

De giver info pa hele leveringsdage

De giver info pa hele leveringsdage de far sku 5 stjerner fra mig top Kvalitet????

• Vil du anbefale os? Ja

Quick delivery and perfect sizing

Quick delivery and perfect sizing. Will definately shop here again.

Snelle levering en top service

Snelle levering en top service

Best platform

High payouts, fast sending money

Everything was smooth in this transition

Everything was smooth in this transition.

Realistische levertijd en zeer goede kwaliteit

Vanaf het moment dat ik mijn sneakers had besteld werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn order. Met toch wel een realistische levertijd kwamen de sneakers erg netjes binnen en zijn ze van erg goede kwaliteit!

Fin hjemmeside og okay leveringstid

Fin hjemmeside og okay leveringstid - set udfra det leveres fra udlandet. Alt i alt godt tilfreds.

Laatst een aankoop gedaan van de adidas campus grey 00s

Laatst een aankoop gedaan van de adidas campus grey 00s. Heel erg blij mee. Heb twee weken moeten wachten, maar de kwaliteit is erg goed. Aanrader!

All good

All good. Easy and quick. Payouts are never late. I hope it will stay like this.

God og professionel service

God information igennem hele processen. Gode varer til fair priser.

Super tevreden

Super tevreden! Duidelijke communicatie en mooi op tijd geleverd.

Todo ha ido correcto en la compra.

Todo ha ido correcto en la compra. Ordené la compra el 24 de diciembre y llegó el 9 de enero. Tiempo razonable en estas fecha navideñas teniendo en cuenta que el envío tiene que pasar una fase de validación de autenticidad en Hypeboost que duró dos días. El envío llegó perfecto y estamos encantados con las zapatillas.

Calidad y buen precio

Una muy buena calidad, buen precio. El único detalle es que tardaron un poco en llegar la bambas, y que la caja estaba un poco tocada. A pesar de todo esto, una de las mejores compras que he hecho.

Very good service

Very good service, fast delivery

Tevreden!

Door de feestdagen ertussen duurde de levering iets langer ( althans daar ga ik vanuit) zo ongeveer 2 weken. Via de mail wordt je op de hoogte gehouden mbt de status. Erg tevreden. En super mooie schoenen. Ik zal via deze site zeker in de toekomst nog eens schoenen bestellen

todo perfecto

todo perfecto, tal y c�mo esperaba un 10

Lange Lieferzeit

Alles Top, aber die Lieferzeit war ziemlich lange.

Magnifica experiencia,he de confesar�

Magnifica experiencia,he de confesar que tuve dudas de que saliera bien pero todo lo contrario zapatillas aut�nticas que parec�a imposible conseguir y final feliz.Lo recomiendo 100x100

Todo perfecto

Todo perfecto

Betrouwbaar en goede communicatie

De Adidas die we zochten waren moeilijk verkrijgbaar, maar hypeboost had ze wel tegen een goede prijs, goede info mbt levering en status daarvan. Uitstekende ervaring dus en mijn dochter super blij !

Nekoupil jsem si je ani jednou ale m�m�

Nekoupil jsem si je ani jednou ale m�m ot�zku,jsou tam faky nebo real?

• Doporučili byste nás? Ano

33 Nikkelstraat