Goede communicatie en updates via de�

Goede communicatie en updates via de mail. Echter duurde het wel langer dan verwacht voordat de schoenen geleverd waren.

Was sceptisch, maar perfect!

Voor mijn dochter opzoek naar Barbieroze Jordans. Overal betaalde ik de hoofdprijs. Mijn dochter van 12 kwam met deze site aanzetten. Dat kan nooit, dacht ik. Het was het proberen waard. Er kwamen nog wel wat kosten bij, maar dat was lang niet zoveel als bij andere sites. Na 10 dagen kwam de bestelling. Nieuw in de verpakking. Mijn dochter en mijn portemonnee zijn Super blij!!

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Alles netjes geleverd inclusief andere opties van veters. Snel gereageerd ook op een vraag door de klantenservice!

Best in the game right now

Fair prices and fast payouts

Zuverlassig

Hat in Summe super funktioniert! Dazwischen hat es immer wieder Updates gegeben!

Kon schoen in eigen maat niet zo snel�

Kon schoen in eigen maat niet zo snel vinden. Hypeboost regelt het! Wel wat langer wachten�

En rigtig god oplevelse

En rigtig god oplevelse, jeg bestilte et par Air Max og en uge senere havde jeg dem i handen. God information under hele perioden.

• Vil du anbefale os? Ja

Goeie service en snel geleverd top

Goeie service en snel geleverd top

Todo perfecto

Todo perfecto

• ¿Nos recomendarías?

Snelle levering, ze houden je op de hoogte van je bestelling status via de mail!!! Schoenen zien er goed uit

All fine

All fine! Thank you!

Echt top service

Echt top service

Very fast payout????

Very fast payout????

Het wachten waard!

Het duurde wel een tijdje, want de schoenen kwamen natuurlijk uit het buitenland en moesten gecontroleerd worden op echtheid.. Maar uiteindelijk is mijn zoon superblij met z'n gave schoenen, waar bovendien ook niet iedereen mee loopt!

passen gut sehen toll aus

passen gut sehen toll aus

De er gode til at informeren

De er gode til at informere en hele vejen igennem ens ordre om hvad der sker. Derudover far du skoen meget billigere igennem dem, end igennem de danske hjemmesider.

• Vil du anbefale os? Ja

Really happy with my order

Really happy with my order, the delivery time frame was as stated and the shoes were in perfect condition.

Great customer service

Great customer service. Notifikations every step of the Way. Arrived on time and in great condition

La verdad que no tenia claro si habia�

La verdad que no tenia claro si habia hecho una buena compra ya que no conocia la pagina, pero encantada con el producto, la calidad y el embalaje!! Repito seguro.

• ¿Nos recomendarías?

Goed ge�nformeerd over de status van�

Goed ge�nformeerd over de status van mijn besteling. Ook ging de verzending heel snel en heb ik de juiste schoenen ontvangen. Bedankt

Sehr gut organisiert

Sehr gut organisiert. Ware wird auf Echtheit kontrolliert. Man wird standig informiert, was gerade gemacht wird. Paket wurde wie angek�ndigt geliefert. Sehr gute Struktur. Man hat dadurch Gef�hl, das der Kunde wichtig ist.

Schoenen perfect in staat alleen doos�

Schoenen perfect in staat alleen doos helaas kapot� voor de rest een hele fijne ervaring! Goed op de hoogte gehouden over wat er met mijn bestelling gebeurde! Bedankt.

Fast delivery:)

Fast delivery:)

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Das Paket ist Perfekt verpackt in einem�

Das Paket ist Perfekt verpackt in einem guten Zustand angekommen. Es hat zwar ein bisschen gedauert bist die Bestellung zu Hyperboost geliefert worden ist, aber das war kein Problem. Ich bin mit allem zu 100% zu Frieden. Ich kann die Seite nur weiter empfehlen. Und daher gebe ich auch alle 5 Sterne. Die Seite ist perfekt!!

Easy

Easy, nice payouts,