Nagyon sz�p a cip?

Nagyon sz�p a cip?! A sz�ll�t�s is a ki�rt id?ben t�rt�nt.

• Ajánlnál minket? Yes

Alt gik som forventet

Alt gik som forventet, god kommunikation og henholdsvis hurtig levering. Jeg er godt tilfreds.

• Vil du anbefale os? Ja

Goede informatie

Snel geregeld :-) En goede informatie tussen bestelling en levering!

Redelijk snel en netjes geleverd

Redelijk snel en netjes geleverd

The best product

Hi im Lucas and I ordered an Air jordan 1 next-chapter.It arrived very fast. Thanks to everyoane for making this happen Lucas

Hele goede schoenen

Hele goede schoenen. Zij op de juiste datum bezorgd en ben er erg blij mee. Top service. Echt een aanrader!

Super schnelle Lieferung

Alles super funktioniert von Bestellung bis Lieferung. Alles sehr unkompliziert, top!

Efficient delivery

Efficient delivery The only disadvantage is that the authentication fee is a little expensive All in all my experience was great!

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Jordan 1

Evrything was perfect but there was a bit of black dirt on one shoe Super happy overall????

Perfecte informatie voorziening gedurende het gehele proces

Elke fase van het proces wordt gecommuniceerd. Dit ervaar ik als zeer prettig. De kwaliteit van het bestelde artikel is perfect alsook de doos waarin het artikel zat.

Nice schoes

Nice schoes

Fijn bedrijf

Snelle levering, goede communicatie en super mooie sneakers! Ik ga hier meer bestellen, echt top!

Prima ervaring

Prima ervaring , wordt goed op de hoogte gehouden en mooie schoenen .

Nieuwe schoenen afgekeurd

12-09-2023: Beste Hypeboost, beetje standaard reactie en dan ook nog in het Engels. Beetje meer verdiepen in de sneakers zoals jullie beweren dat jullie doen, klopt ook niet. Eigen ervaring, maar blijkt nu dus ook uit meerdere reviews. En wat betreft contact opnemen, dat kunnen jullie toch ook met mij. Benieuwd wanneer dit gaat gebeuren. ------------------------------------------------------------- Gloednieuwe Nike's aangeboden op Hypeboost, nog nooit gedragen en in de originele verpakking Vanuit Hypeboost kreeg ik het bericht dat mijn schoenen verkocht waren. Netjes verstuurd binnen de gestelde termijn van 2 werkdagen. Krijg ik een week later bericht dat de schoenen zijn afgekeurd wegens beschadiging en dat de klant ze niet zo wil. De schoenen op andere sites bekeken en zien er exact uit zoals ik ze heb opgestuurd, blijkt dat dit dus zo hoort. Maar omdat de klant ze niet zo wil, kan ik ook nog eens � 20,00 verzendkosten betalen om ze terug te krijgen.

Als Verkaufer

Als Verkaufer! Verschicken 10/10 Legit Check Dauer 10/10 Auszahlung 11/10 Hypeboost ist einfach nur Perfekt! Man bekommt das Geld innerhalb 7 Tage Hab meine Schuhe am 05.09.2023 abgegeben. 07.09.2023 waren die Schuhe bei Hypeboost. 07.09.2023 ist die Auszahlung unterwegs. Krass! Danke! Hypeboost!

Very good shoe seller

Very good shoe seller

It was Ok

It was Ok. Right size. Good quality.

PEOR WEB

Si pudiese no les pon�a estrellas. Son unos estafadores y no se hacen responsables de nada. No compren aqu�. He comprado unas yeezy en n�mero 43 que miden lo que un pie 39 y te dicen que las vendas, en vez de hacerse ellos responsable de haber vendido un producto mal. Eviten comprar aqu�.

• ¿Nos recomendarías? No

To good to be true

To good to be true

• Vil du anbefale os? Ja

10-okt

Amazing shoes, loved the options! Keep up wirh the great work!

Great comunication

Great comunication, fast reponding, i was informed about every step, everything is legit

Prachtige schoenen

Wauw prachtige schoenen ontvangen, inderdaad helemaal als nieuw! Ik was eerst wat sceptisch want ik kende de site niet en door de prijs verwachte ik wel echt nieuwe en nette schoenen. Die heb ik ontvangen gelukkig. Wel jammer dat je moet gokken en niet mag Retouren want dat maakt de koop wel spannend! Voorderest goede communicatie je word goed op de hoogte gehouden in je mail.

Snelle levering en duidelijke communicatie

He pedido 2 pares de Jordan 1

He pedido 2 pares de Jordan 1 , todo perfecto en el tiempo estipulado y me han informado durante todo el proceso . Han llegado perfectas , no dudare en volver a repetir en esta pagina , ya he pedido en otras y un desastre , no me la vuelvo a jugar .100% autenticas

• ¿Nos recomendarías?

Te klein en niet te ruilen

Duurde even voordat ze binnen waren, vanwege een afkeur van het eerste paar. Nu ik ze binnen heb zij ze origineel en de juiste kleur en maat maarrrrr�. Te klein! Ze hadden beter op de site kunnen vermelden dat je een maat groeten dan normaal moet kiezen. Zit nu met een te klein paar yeze�s:-(

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE