Top aanrader

Geen gezeik. Netjes geleverd. Goed op de hoogte gehouden. Top service. Zeker aan te raden. Ga hier vaker bestellen. Bedankt

Quick and very trustworthy

Quick and very trustworthy. P&P plus verification prices are the best I�ve seen.

10-okt

10/10! Sindssygt stort udvalg, hurtig ekspedition, god information om hvad der skete, hvornar og hvorfor, og de sko jeg k�bte var i perfekt stand som beskrevet. Det er bestemt ikke sidste gang jeg k�ber derfra. :)

• Vil du anbefale os? Ja

Top website!

Zeer gemakkelijke website. Lever tijd is lang, maar dat maakt in dit geval niks uit. De persoon moet de schoen namelijk eerst nog opsturen naar Hypeboost. Die checken of de schoenen echt zijn, wat echt top is gedaan! Een maal de schoenen gecheckt. Heb je je schoenen binnen 1 dag geleverd.?? wat ook top is. Is dat ze je vaak een mail sturen waar de schoenen nu op dit moment is en wat ze met de schoenen doen.

The support is amazing

The support is amazing

Empresa seria y recomendable,son�

Empresa seria y recomendable,son intermediarios y se basa en que inviertas tu dinero en algo totalmente genuino.hice mi pedido ellos se encargaron de verificar su autenticidad y al no pasar por su estudio me han devuelto el dinero sin problema el cual ya se me reembols� en mi cuenta. Muchas gracias.

• ¿Nos recomendarías?

Het kwam snel binnen mooie schoenen en�

Het kwam snel binnen mooie schoenen en nieuw

Great product

Great product, arrived authenticated and in timely manner, would use Hyperboost again in future

Hyperboost is zeker aan te raden

Hyperboost is zeker aan te raden. Het is betroubaar en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Dit was voor ons de eerste keer via Hyperboost en er zullen zeker nog meerdere bestellingen plaatsvinden.

Fast

Fast. Good service.

Communicatie

Goede, frequente communicatie over de status van de bestelling! Goed product!

Hypeboost houdt je super goed op de�

Hypeboost houdt je super goed op de hoogte van de status van je bestelling. Het duurde maar slechts 7 dagen voor mij bestelling er was. Ze kunnen zeker nog een bestelling verwachten in de toekomst!

Un servicio excelente gracias a ustedes

Un servicio excelente gracias a ustedes

• ¿Nos recomendarías?

Het was een fijne duidelijke�bedrijf

Het was een fijne duidelijke communicatie. Leverde me schoenen sneller dan verwacht. Klantvriendelijkheid top. Ga hier zeker vaker bestellen.

Top levering

Vandaag mijn gympen binnen gekregen. Dit is de tweede keer dat ik via Hyperboost gympen besteld heb. Goede communicatie en snelle levering. Binnen een paar dagen geleverd. En fijn om te weten dat je wel echte gympen hebt en geen neppers.

Uma quest�o paga-se imposto ao fazer a�

Uma quest�o paga-se imposto ao fazer a encomenda?

• Você nos recomendaria? sim

Goede service en veel duidelijke�

Goede service en veel duidelijke informatie ontvangen via de mail

Voor de sneaker liefhebber !!!

Voor sneaker liefhebbers helemaal top !! Worden helemaal gecontroleerd en voorzien van label als de schoenen correct zijn.

Great experience Easy delivery

Great experience. Easy delivery Product as described, with a touch / handling that was noticed. I will shop here again.

Smooth & fast

Bought the shoes and felt very safe and notified along each step of the process. Shoes arrived in pristine quality.

Goede communicatie. Goede service en snelle levering.

Werkt top!

Super goed ge�nformeerd over status van het pakket, en erg snelle levering, toppie!!!

Jammer

ik vond het allemaal echt goed tot ik de doos open deed waar de schoenen in zaten eentje was duidelijk anders dan de andere de linker leek wel authentiek en de rechter niet de rechter zat ook een stuk minder comfortabel en is duidelijk kleiner dan de linker terwijl in beide dezelfde maat staat ik heb een mail gestuurd naar hypeboost en die reageerde netjes dat ik wat fotos moest opsturen voor een second opinion nadat ik de fotos had gestuurd kwam daaruit dat de schoenen toch 100% authentiek zouden zijn terwijl dit gewoon echt niet het geval is ook is de stiching onder de zool bij beide schoenen een andere kleur er zo gewoon zo veel grote verschillen en ik vind het echt niet kunnen dat hypeboost niet wat beter naar de foto's kijkt heel jammer ik denk niet perse dat dit een slecht bedrijf is ik heb denk ik gewoon heel veel pech.

Authenticatie sneakers

Gezien het vele onderweg zijn van nep sneakers, is het goed dat deze nauwkeurig gecheckt worden! Dit maakt het wachten wat iets langer duurt meer dan juist is voor de dure sneakers. Dat de echtheid gecontroleerd worden is dan ook zeker een must/.

They are great!

They are great!! Thank you!!

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

33 Nikkelstraat