100% echtheidsgarantie, snelle verzending

Schoenen heb ik zelf nog nagechecked, 100% echtheids garantie is inderdaad waar. De verzending vind ik ook heel snel. Het pakketje was binnen na volgensmij 6 dagen terwijl hij eerst van verkoper naar warenhuis van Hypeboost moet gaan om gecontroleerd te worden en vervolgens verzenden hun hem. Daar vind ik 6 dagen heel snel voor

Onbetrouwbaar

Op 26 april besteld. Op 28 april een e-mail ontvangen dat de schoenen onderweg waren naar het authenticatiecentrum en hierna niks meer gehoord. Inmiddels is het 22 mei. Ik begin mij af te vragen of ik opgelicht ben...

Top product en top service

Top product en top service

Aint nobody dope as me

Aint nobody dope as me im just so fresh and so clean so fresh an so clean

Efectividad y atenci�n

La verdad agradezco que comprando unas zapatillas tan �nicas comprueben y vean todo tan al detalle para garantizar una buena compra y segura.

• ¿Nos recomendarías?

Ik zou zo weer hier bestellen...

De updates die je ontvangt zijn duidelijk en je weet wanneer je wat kan verwachten! Alles kwam netjes verpakt aan en de schoenen waren top! Ik zou zo weer hier bestellen.

Mooi paar schoenen en snel geleverd!??

Mooi paar schoenen en snel geleverd!??

Het is goede kwaliteit en een goede�

Het is goede kwaliteit en een goede prijs

Beste aankoop

Top levering! Goed op de hoogte gehouden van het proces, en na een 8 dagen waren ze al binnen. Mooie schoenen en erg mooi afgewerkt ;)

Betrouwbaar en snel

Betrouwbare site om voor een mooi bedrag je sneakers te kopen. Ze controleren je sneakers op echtheid en kwaliteit voor dat ze deze verzenden.

Uitbetalen duurt toch wel lang maar verkoop gaat prima

Verkoop gaat prima maar tot nu toe blijft uitbetalen lang uit. Plaatsen gaat makkelijk en kost weinig moeite. Lastig om te zien of je schoenen in trek zijn bij de kopers, Alleen de laagste prijs is zichtbaar.

Erg tevreden

Erg tevreden Je word goed op de hoogte gehouden van de schoenen. De schoenen zijn echt echt Het viel me mee hoe lang ik moest wachten op de schoenen Enige minpuntje is dat de schoenendoos beschadigd is Voor de rest echt een aanrader Goede site en betrouwbaar Ik ga zeker weten nog een keer wat bestellen op hypeboost.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Er zijn goede prijzen, je wordt op de hoogte gehouden wat erg fijn is voor de klant en de schoenen zijn van top kwaliteit en ook authentiek Wel jammer dat de levertijd soms langer duurt dan aangegeven maar daar kunnen zij soms ook niks aan doen

100%real con su caja real de Nike�

100%real con su caja real de Nike agradecida por el trato en la p�gina web es 100%seguro no hay ni trampa ni cart�n te las mandan nuevas no tarda mucho son de calidad volver� a comprar me encantaron gracias

• ¿Nos recomendarías?

schnelle lieferung und ich bin auf der�

schnelle lieferung und ich bin auf der sicheren seite.

Top kwaliteit

Top kwaliteit

Van terughoudend naar zeer tevreden!

Ik was wat terug houdend om hier mijn nieuwe sneakers te bestellen maar zodra ik zag dat ik achteraf kon betalen toch de gok besteld. Ik ben echt zeer tevreden. Je wordt van elke stap op de hoogte gehouden. Levering binnen de gestelde tijd en super blij met de geleverde sneakers! Dit zal niet de eerste en laatste keer zijn dat ik hier bestel! ??

Erg duidelijk!

Snelle, duidelijke en fijne levering. Bij elke stap in het verzendproces krijg je een mailtje, wat ik persoonlijk heel fijn vond. Met het product is ook niks mis en is in erg goede staat. Zeker aan te raden, erg fijne website om bij te bestellen!

Very fast delivery and I like that�

Very fast delivery and I like that hyboost keeps you updated about the status of your purchase.

Door de mailtjes bleef ik goed op de..

Door de mailtjes bleef ik goed op de hoogte waar mijn product was. Het ging door een goede keuring. Verwachte datum ontvangen.

Good fast payouts

Good fast payouts

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snel afgeleverd & goed op de hoogte�

Snel afgeleverd & goed op de hoogte gehouden via mail

Incre�ble zapatillas

Incre�ble zapatillas

• ¿Nos recomendarías?

Top service, goede kwaliteit en goede communicatie over de verzending. Echt een aanrader!!

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE