Tevreden over aankoop

Jordans besteld op zaterdag en vrijdag in huis! Schoenen zijn helemaal nieuw, inclusief doos, vloeipapier en kartonnen in de schoenen. En echt! Prima op de hoogte gehouden. Let wel op als je niet zeker bent van de maat, je kan niet retourneren. Het is geen winkel maar een soort marktplaats. Verder tevreden over aankoop en Hypeboost.

goedemiddag

goedemiddag ik wil toch wel even wat kwijt,als je twijfel heb over een maat.en je besteld schoenen,en de maat blijkt niet goed te zijn.zou je toch denken dat je schoenen zou kunnen ruilen voor een andere maat.ipv dat ik ze zelf te koop moet aanbieden en er verlies op krijg.vind ik niet normaal.het zijn geen schoenen van �20.bizar dit.heel slecht.

exceeded expectations

exceeded expectations. Very good

• Você nos recomendaria? sim

Ottimo venditore

Ottimo venditore, tempi per ricevere le scarpe circa di 10gg. ... forse un po' lunghi ma necessari per garantire autenticit� e qualit� del prodotto acquistato.

• Ci consiglieresti? Si

Echt zuverlassig

Sehr schnelle Lieferung und immer Update gehalten

Todo como esperaba,el tiempo el preciso�

Todo como esperaba,el tiempo el preciso para comprobar la autenticidad de las zapatillas,el servicio y seguimiento estupendo

• ¿Nos recomendarías?

Ik wil niet eens een ster geven maar om�

Hypeboost heeft het goed opgepakt ik kon de sneakers met vlekken retourneren en wacht verder af op het proces.En hoop dat in de toekomst de sneakers beter worden gecontroleerd.

Nike dunk low retro white

Ik had nike dunk low retro white besteld na heel vaak twijfelen, maar toch gedaan! Ik ben er super blij mee met het bedrijf. Ze houden je goed op de hoogte en je kan je pakket elke moment volgen. Ze zijn netjes binnengekomen en mijn volgende bestelling ga ik weer plaatsen. Heel erg bedankt Hypeboost! Jullie zijn nr.1 op mijn lijst.

Vertrouwd gevoel en super service!

Vertrouwd gevoel en super service!

Nike Dunk Low Active Fuchsia (GS)

Ik heb de sneakers: Nike Dunk Low Active Fuchsia (GS) gekocht. Oprecht een van de beste en voordeligste aankoop dit jaar, dankzij Hypeboost! De wachttijd is wel iets langer, omdat de schoenen worden opgestuurd, nagekeken op authenticatie en dan worden verstuurd naar jou. Dus geduld is een schone zaak, zodra je ze binnen hebt is dit het wel waard!

Die Verstandigung der Ware wo sie ist�

Die Verstandigung der Ware wo sie ist und wann sie zugesandt wird war wirklich super und genau.

Easy and fast

Everything was super clean and easy. Payout takes about 2 weeks that�s okay. Much better experience for sales than restocks.??

Great service

It was easy to buy the shoes and delivery was quick

To be honest perfect

To be honest ! Wonderful ! The product perfect ! The delivery perfect !

• ¿Nos recomendarías?

Einfache Handhabung bei der Bestellung

Einfache Handhabung bei der Bestellung. Laufende Benachrichtigungen �ber den Verlauf der Lieferung.

Bestilte et par Nike sko til min datter�

Bestilte et par Nike sko til min datter den 5/4, har dog stadig ikke modtaget dem. Penge blev trukket med det samme pa min konto. Har ogsa skrevet til kundeservice men far intet svar. Tror pengene er tabt????

• Vil du anbefale os? Ingen

Zeker het bestellen waard !

Snelle levering, goede communicatie. Goede kwaliteit schoenen. Dit was mijn 1e bestelling bij deze site, en ben erg tevreden !!

Sko der aldrig er kommet

Jeg bestilte nogle sko d 15. April. De er stadig ikke kommet og der er gaet 18 dage nu. Pa deres hjemmeside star der at det tager 6-10 dage for skoene til at levere. Har skrevet til dem 3 gange i sidste uge pa forskellige dage og de har stadig ikke svaret. Darlig service mine penge er spildt. Er bange for jeg aldrig far dem.

• Vil du anbefale os? Ingen

Goed maar soms onduidelijk.

Je werd goed op de hoogte gehouden via de mail, ook omdat de schoen word gecontroleerd op echtheid. Ook werd het snel verzonden en dus snel in huis! Het enige nadelige vind ik dat er misschien wel meer info gegeven kan worden over de schoen die je besteld en bijvoorbeeld het feit dat je niet kan retourneren. Ik heb zelf Jordan 4 besteld, die schijnbaar een maat kleiner vallen, waardoor ik nu met een te kleine schoen zit die ook niet geretourneerd kan worden waardoor ik deze weer moet proberen te verkopen. Als je bijvoorbeeld bij het kopje 'Jordan 4' iets zet van 'vallen klein, bestel 1 maat groter' heb je hier geen tegenvallers in en ook bij het kopen van de schoen goed benoemen dat er NIET geretourneerd kan worden ipv het heel klein onderaan de site zetten. Dit zouden eventueel dingen zijn om mee te nemen! Verder zeker aan te raden.

Schoenen zijn top, levering duurde alleen wat langer doordat de schoenen eerst werden afgekeurd. Voorderest alles in orde

Fantastische schoenenverkoper

Erg veel keuze uit schoenen een stukje goedkoper dan de meeste versies die er zijn van die soort schoenen duidelijke mails over je bestelling schoenen zien er prachtig uit ingespoten en wel Het enige wat ik iets minder vind is de lever tijd van 1,5 weken maar voor de rest fantastische website ga zo door!

Really good service

It was a Long wait for it to be authenticated but it was worth the wait the process was really smooth and everything went well

AM 1 Big Bubble

Bem, eindelijk! Na lang zoeken, op Hypeboost uitgekomen en daar mijn Nike Air Max 1 gevonden. Goede, duidelijke communicatie van de verkoper en binnen ��n week stond de bezorger voor de deur. Ga hier zeker vaker bestellen. Thanks team!

Nemt - fint og ret hurtigt

Nemt - godt - og hurtigere end forventet. Vi fik de rigtige sko - som ellers ikke kunne skaffes. God kommunikation undervejs

• Vil du anbefale os? Ja

Snelle leverings

Snelle levering en goede communicatie, alle stappen worden gedeeld.

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE