Nike dunk

Goede communicatie over het bestelproces. Snelle afwikkeling van de bestelling. En authenticiteit wordt gecheckt.

Alles Tip Top

Alles Tip Top

Goede service, mooi optijd. Mooie schoenen, mijn dochter is er heel blij mee

Bestellung richtig und schnell bekommen�

Bestellung richtig und schnell bekommen ??

Excel-lent product and more details of�

Excel-lent product and more details of the travel.

Op en top kwaliteit

Op en top kwaliteit; helder in verwachting enorm blij met mn aankoop!

Shoes arrived in time and in perfect�

Shoes arrived in time and in perfect condition.

Great service

Great service

Mijn schoenen waren snel geleverd en ik kreeg veel updates over de status van mijn bestelling

Snelle nette levering� zeker een�

Snelle nette levering� zeker een aanrader

Ze doen wat ze beloven!

Het hele proces van bestelling tot levering is precies gegaan zoals beschreven op de website. Ook word je over elke stap goed ge�nformeerd en op de hoogte gehouden van de stand van zaken mbt je bestelling. Geeft vertrouwen voor een volgende keer!

Top Schuhe & Service & Bestellung lief�

Top Schuhe & Service & Bestellung lief alles sehr problemlos. Mein Sohn hat eine Riesengro�e Freude gehabt als die Schuhe endlich da waren! Danke immer wieder gerne!

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering!

Long shipping time, Good product

The product was great. But? It took so long to arrive : (

Schoenen nieuw en netjes geleverd

Schoenen nieuw en netjes geleverd, maar duurde wel ruim 2 weken.

Zoals het hoort,betaald en netjes afgeleverd volgens schema�

Gewoon volgens de richtlijnen afgeleverd. En een goed product

Het zijn mooie schoenen en de levering�

Het zijn mooie schoenen en de levering super

Super satisfied

The package came in great condition. Shoes are pretty amazing and it was faster than I expected. No complications and I could track the whole process!

Everything excellent ??

Everything excellent ??

Fint vare til en god pris

Fint vare til en god pris. Min s�n bestilte lige de sneakers fra Nike han �nskede sig. Man far l�bende beskeder omkring processen. 2. gang vi handler her og handler her gerne igen.

• Vil du anbefale os? Ja

Geburtstag�

Ich hatte bedenken dass ich Geld �berweise und wusste nicht ob ich das richtige bekomme. Diese Bestellung war f�r mich sehr wichtig weil es das Geburtstagsgeschenk f�r meinen Sohn war . Er hat sich so dar�ber gefreut. Danke!!!

Als ik 0 sterren kon geven

Als ik 0 sterren kon geven, deed ik dat. Sneakers besteld, maar die bleken niet te voldoen. Ondertussen heeft de website voor mij besloten dat ik dan een ander paar wil en nog steeds op dezelfde schoenen zit te wachten, inmiddels anderhalve week later�.. Contact opgenomen met de vraag of ik kan annuleren, maar dat is niet mogelijk omdat het een marktplaats is. En retour sturen is ook geen optie. Je zit dus gewoon aan de aankoop vast, ook al bieden ze zelfs Klarna als betaalmethode aan. Weet wat je doet, ik vind het grote oplichters. Overigens opvallend dat op alle goede reviews een respons wordt gegeven, maar alle slechte ervaringen worden genegeerd. Blijkbaar heeft dit bedrijf geen behoefte om te leren van klachten.

Cuanto tardan en venir los pedidos ?

Cuanto tardan en venir los pedidos ?

• ¿Nos recomendarías?

So wie bestellt - 1A Ware!

Herzlichen Dank! Die bestellten Schuhe sind perfekt! Original - so wie in der Bildbeschreibung! Vielen Dank - wir bestellen gerne wieder. Hatten erst Zweifel aber nun sind alle Zweifel beseitigt! Danke

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE