Buty dotarły, wszytko ok.

Polecam

• Poleciłbyś nas? Tak

Everything worked.

Everything worked as promised.

Heel erg tevreden

Ik heb laatst de jordan 4 “military blue“ 2024 gekocht bij hypeboost en ik ben er zeer tevreden over, snelle levering en goed verpakt en de kwaliteit is uitstekend, daarom bij deze raad ik jullie aan om jullie sneakers te kopen bij hypeboost

Great

I was aware of every move in the shipping process and it was pretty fast. The shoes I received are amazing and in tremendous condition aswell as 100% authentic. It was an overall great experience.

Todo perfecto

Servicio perfecto. Puntuales en la entrega. Producto original

Maravilla

Entrega en plazo, producto en perfectas condiciones tanto la zapatilla como la caja, certificado de autenticidad y zapatillas bestiales. Primera compra y no última eso seguro.

Great

Thank you very much for your service!

Bien

Excelente

TODO CORRECTO!!!

Sólo he comprado una vez, pero muy satisfecho ya que incluso te garantizan si el producto es verdadero.

• ¿Nos recomendarías?

Is de derde keer dat ik hier wat gekocht hebt Zeer goede ervaringen met deze zaak Ze gaan niet over 1 nacht ijs Sneakers worden goed nagekeken op echtheid Ik zal hier in de toekomst zeker weer wat bestellen.

nice

verry nice original shos

Very good!

Very good price. The product matched my expectations.

Excelente

Lo recomiendo

• ¿Nos recomendarías?

Goede service, snelle verzending, Alles klopte perfect en ben zeer tevreden. Zeker een aanrader voor volgende x

Prachtig

Super Nice

Until today, I have not received my purchase...

I still have not received my order. How can I rate you?

• Would you recommend us? No

Perfecto

Desde la atención hasta la entrega de 10.

• ¿Nos recomendarías?

Sehr verlässlich, ordentliche und schöne Ware! Kann ich weiterempfehlen!!

Zeer slecht!!

Ik heb gekozen via jullie te bestellen zo dat ik zeker zou zijn van de echtheid maar naar dat ik ze ontvangen had ben ik behoorlijk geschrokken van hoe de schoenen er uitzagen je ziet een behoorlijke lijmlaag zitten aan beiden kanten van de schoenen en ze zijn 100% geen echt leer en dat voor €180 vind ik dit schandalig ik heb hier weinig woorden voor over en je kan vervolgens geen kant op dag €180 euro dus zeker geen echtheid garantie

perfect

Schoenen zijn zoals verwacht. Goed op de hoogte gehouden en aangekomen. Zeer tevreden

Von Beginn an perfekt informiert gewesen

...

Echt super! De schoenen kwamen eerder binnen dan verwacht! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Excellent!

Exactly what I expected, even more!

Het verkopen was echt makkelijk

Zeer goed en gemakkelijk

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire