Perfekter Schuh

Schnell

Van begin de bestelling tot eind bestelling service uitstekend

Mahtavaa.

Kauppa on yksi suosikkini, nopea toimitus ulkomaille ja usea tiedotus tilauksestani. Olen tilannut täältä kaupasta jo 2 kengät. Luulen että tilaan toisella kertaa myös. Kaikki toimii tässä kaupassa.

Snelle levering goed op de hoogte gehouden

Es war alles perfekt außer die Box war etwas beschädigt aber ich weiß nicht ob es dhl war oder ihr.

Es war aber alles perfekt ☺️☺️

Nog niks ontvangen

Ik heb nog niks ontvangen . Er is niks op pauwenlaan 12 afgeleverd. Krijg jullie ook niet te pakken.

Todo genial

Cumplieron con la fecha establecida Una pequeñita pega...que la caja de los tenis estaba rota en una esquina. Por los demás , aconsejable. Repetiré

Schöne Schuhe und schnelle Lieferung

Gute Alternative um für weniger Geld trotzdem wundervoll gut erhaltene Schuhe zu bekommen!! Kann ich nur weiterempfehlen diese website

Todo perfecto y antes de lo previsto

Al principio algo de duda por comprar de un país exterior a España,pero el resultado final fue mejor que bueno,excelente la manera que tienen de seguir el producto y comprobar la originalidad,de 10 muy recomendable.

Goede en snelle service

Goede en snelle service! Was eerst een beetje argwanend…. Veel geld voor een paar schoenen! Maar niets dan minder waar! Erg tevreden met de snel geleverde schoenen! Dank je!

Amazing

It was a last minute birthday present idea for my husband and Hypeboost is not only the most affordable price online but very fast service.

Very disappointed

The shoe that i buy and you send to me is a fake shoe.. i will not buy again and i will report your shop... I am very2 disappointed because i buy a lit of shoes in your shop but this happen now you send me a fake shoe!!!

• Would you recommend us? No

I still haven’t received my order so I cannot write a review.

I still haven’t received my order so I cannot write a review.

100% confiable

Brutal !! Calidad precio

• ¿Nos recomendarías?

Best experience ever! Must recommend!

Authentic shoes and the best attention with your purchase! Thanks a lot!

Tadellos!

Hat alles wunderbar geklappt! Einfache Bestellung, schnelle Lieferung und Schuhe einwandfrei. Gerne wieder.

Een goede ervaring.

Snelle reactie en goede communicatie en snelle verzending

10/10

Wie immer schneller und sicherer Kauf!

Uitstekend!

Hypeboost top site had er nog nooit eerder van gehoord tot de schoenen die ik al lang heel graag wou hebben nergens meer te koop waren, zag dat hier particulieren verkopers hun schoenen op verkopen en dat hypeboost de inspecteert op echtheid! Dat zocht ik! Zou gauw de schoenen door Hypeboost ontvangen waren duurde het niet lang tot dat ze geïnspecteerd waren en ik ze in huis had in totaal duurde het allemaal 7 dagen! Top site heel blij mee!

Schoenen snel en in goede staat geleverd

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn aankoop. De schoenen kwamen in goede en echte staat aan, zeer tevreden!

Verkoop ging soepel

De sneaker stond best lang te koop al. Maar uiteindelijk verkocht. Betaling soepel duurde ongeveer een week. Verzenden helaas alleen via DPD. Deze moet je verplicht uitprinten en niet zoals bij DHL en Postnl alleen laten scannen.

oplichter bedrijven niet kopen

Een schoenen 165 euro gekocht, maar jij kan niet retourneren daardoor moet je weer verkopen. Maar door ze heel snel door verkocht maar ze hebben alleen maar 103 euro aan me terug gegeven. Echt oplichters ! Niet kopen bij hun !!!

Everything went perfectly. The package was sent quickly after authenticity. The sneakers are original and have a very nice color. Thank you.

Formidable

En todo momento hubo comunicación respecto a las zapatillas que compré. Profesionalidad y atención máxima. Sin duda voy a repetir estoy muy satisfecho

Nikkelstraat 33

4823 AE Breda