Verkoop

Heel gemakkelijk om je schoenen te verkopen. Na 5 werkdagen stond het geld op mijn rekening zoals beloofd. Bedankt Hypeboost ????

Kwam op tijd toe, product ook van topkwaliteit.

Vente de ma premiere paire sur ce site !

Vente de ma premiere paire sur ce site. Simple et rapide. Paiement dans les delais impartis. Parfait !

Super tevreden!

Ik ben een eeuwige twijfelaar ... zeker als ik iets wil bestellen op een website die ik totaal niet ken! De kennismaking met jullie website was echt wel positief! Dank voor de goede en snelle service!

Nike dunk low

J apprehendais mais honnetement convaincue et tres contente de ma paire elle est top

Alles correct en vlot verlopen

Alles correct en vlot verlopen. Mijn zoon super tevreden met zijn Jordans!!

Betrouwbare site

Betrouwbare site Snelle levering

zeer tevreden

Bestelling geplaatst en betaald, binnen de week waren de artikelen er, top service!

Zeer betrouwbaar

Zeer betrouwbaar. We bestelden mooie Adidas sneakers. De sneakers werden gecontroleerd op echtheid. Bij elke stap van de bestelling, controle en verzending werden we op de hoogte gebracht. Vlotte communicatie. Snelle levering. Heel tevreden!

Schoenen

via hypeboost toch nog de schoenen kunnen vinden die mijn zoon graag wilde, waren overal al uitverkocht. Heel blij hiermee.

Constante berichtgeving over bestelling

Constante berichtgeving over bestelling en het verloop ervan.

Schoenen gekocht en ze zijn authentiek en in perfecte staat

Es hat ewas gedauert

Es hat ewas gedauert, aber Schuhe sind einfach toll. Super zufrieden

Superbes baskets

Superbes baskets, envoi rapide, je conseille

Heel mooie schoenen en ze zijn gecontroleerd

Heel mooie schoenen en ze zijn gecontroleerd op echtheid. Top.

Top schoenen past bij elke outfit ben er oprecht bij mee

Top schoenen past bij elke outfit ben er oprecht bij mee

Bestelling was inorde en zoals ik ze wou

Bestelling was inorde en zoals ik ze wou.

Super Rapide efficace Article comme voulu

Perfecte afhandeling

Dochter was heel blij met bestelling Nike-schoenen! Vlotte afhandeling en levering.

Excellent

Excellent, le colis arrive tres rapidement et nous pouvez faire confiance au niveau de l authenticite

Top kwaliteit

Top kwaliteit. Top service met authenticatie.

i ordered Jordans

i ordered Jordans from here, they were a 100 euros overpriced but they were sold out in the nike store so buying from hype boost was easier, but something I wasn t really enjoying is that they said my Jordans would come next week, but they came almost 3 weeks later, so I got a bit freaked out but when they came they were well packaged and looked just like on the picture.

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service. Je krijgt een mailtje bij elke tussenstap, dus kan perfect opvolgen. Schoenen zijn echt knap!

Super snelle service en ben heel blij..

Super snelle service en ben heel blij met mijn nike dunk low panda�s??

Top , snelle levering en goeie schoenen.

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE