Goeie service!

Goeie service

Sinds ik op Hypeboost zijn website kwam... Top top ?? ?? ?? ??

Sinds ik op Hypeboost zijn website kwam zag ik meteen da de prijzen fors goedkoper Dan op andere websites . Na het scrollen en zoeken was de website zo gemakkelijk te gebruiken . Ze bracht u steeds juist naar het geen je op zoek bent . Simple en snel . En hun contact is gewoon super zit je met vragen krijg je meteen antwoord niet door een robot maar echt met een medewerker van Hypeboost en je moest maar enkele momentjes wachten . Gewoon TOP .... en om a zeker trouw te blijven tegenover hun klanten laten ze de schoenen authenticeren zodat je zeker het echte product krijgt .... is wel nodig in deze tijd .... en toch heb ik mijn product binnen de week gehad en Ben zelf niet van Nederland maar van Belgie .... Doe zo voort Hypeboost ... je hebt mij al zeker als trouwe vaste klant gewonnen . Dank u 5 Sterren en ze krijgen van mij nog een ster extra ? !!!!

Air Jordan mid 1!

Air Jordan mid 1 gekocht voor mijn dochter. 100% the real deal! Resultaat was een superfiere tiener in huis!

Dik tevreden

Mijn zoon is super blij met de aankoop. Ze zitten perfect! Vlotte en correcte service.

Nike dunk argon blue

Het is echt goede kwaliteit super snel nieuwe schoenen met originele doos bijen goed nagekeken op echtheid ben zeer tevreden

Schoenen zijn te klein en geen retour mogelijk

Schoenen zijn te klein, maar kan ze niet terugsturen. Hebben wel 300 euro gekost, vind dit niet kunnen. Er wordt op geen enkele manier duidelijk gemaakt dat return niet kan. Maar bedrijf rekent wel goed door voor hun service.

Fijne betrouwbare site

Schoenen besteld, hele duidelijke site waarin je weet wat je koopt, waarna je op de hoogte word gehouden waar je schoenen zich bevinden. Na een kleine 5 dagen hadden we de schoenen al bij ons thuis! Snelle goeie service!

Vlotte service

Eerste maal besteld bij Hypeboost en stond er wat twijfelachtig tegenover. Had ook een lange levertermijn verwacht, maar dit ging heel vlot! Er komt duidelijke mail bij iedere stap in het proces. Dochter heel tevreden met haar nieuwe Nike Dunks!

Beste platform om te kopen/verkopen...

Beste platform om te kopen/verkopen voor goede prijzen

Heel tevreden

Heel tevreden, een snelle levering, product in perfecte staat en we konden de levering goed volgen.

Eerste paar kwam niet door keuring van authenticiteit

Eerste paar kwam niet door keuring van authenticiteit maar gelukkig heeft Hypeboost een 2de leverancier gevonden en deze aan ons bezorgd volgens afgesproken prijs. Deze zien er super uit. Dochter content. Ging 2 weken over maar meer dan tevreden. Hier bestel ik nog.

Snelle levering, goede updates van mijn bestelling.

Hypeboost

Hypeboost, nooit van gehoord en twijfel om te bestellen maar alles is meer dan goed gekomen, goede communicatie, service, levering op tijd...

Heel tevreden met mijn bestelling.

Heel tevreden met mijn bestelling. Ik vond het ook fijn om van iedere stap op de hoogte gebracht te worden en zo de status van m n bestelling op te volgen. Dankjewel!

Snelle levering Super item ????????

Zeer goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit Snel leverbaar Betrouwbaar 100%

Rien a redire. Excellent !

Livraison rapide en quelques jours, paire authentifiee et qualite parfaite. Rien a redire.

12344 heerlyk

Het was een goede investering

perfect geleverd en mooie qualiteit

perfect geleverd en mooie qualiteit

Top service bij hyperboost

De levering is snel. De schoenen zijn 100% echt. Top serves bij hyperboost!!

Easy to sell

Easy to sell, but too much fees

Geweldige ervaring

Ik ben zeer te vrede van de kwaliteit en de leveringssnelheid. Een echte aanrader!!

De doos en shoenen kwamen in perfecte staat toe. Ook was de levertijd sneller dan verwacht namelijk maar 1 week. Echte top aankoop.

Zeer content

Zeer content

Je suis trop content de mon achats

Je suis trop content de mon achats. Je me mefiais avant a cause des nombreux arnaques. Mais l experience a ete tres bonne, ils mettent un peu du temps pour envoyer mais ca va. Ils sont fiables!!

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE