Snelle levering, schoenen waren goed verpakt. ZEKER EEN AANRADER!!

Alle communicatie verliep zeer goed

Alle communicatie verliep zeer goed, je blijft op de hoogte. Ik heb totaal geen negatieve ervaring gehad en de schoenen waren ook nieuw.

Mijn Hypeboost ervaring

Ik heb veel mails ontvangen over hoe het met mijn pakketje ging, alles is vlot verlopen en heb mijn bestelde paar schoenen gekregen ben er heel blij mee. Heel erg bedankt

1e keer verkocht via Hypeboost, aanrader!

1e keer verkocht via Hypeboost, erg snelle, duidelijke opvolging en snelle betaling. Aanrader!

Zeer goede ervaring mee gehad

Zeer goede ervaring mee gehad! Je schoenen worden wel degelijk goed geinspecteerd en je kan alles volgen via de trackingscode die ze je opsturen!

Oke ja de levering duurt wat lang (10 dagen in mijn geval) maar dat is te begrijpen als je weet dat ze van particulieren komen en dat ze eerst nog moeten gecheckt worden op hun echtheid. Ik heb de Nike Dunk USC s gekocht. Deze kwamen in perfecte staat aan en waren 100% authentiek. Ik heb het paar zelf ook nog eens getest op echtheid, ik heb al meerdere paren dunks dus het was snel duidelijk dat ze 100% authentiek waren. Het kan zijn dat bij sommige toch iets is misgegaan bij de authenticatie zoals u misschien in andere reviews kan lezen, bij mij is alles echter perfect verlopen. Zeer tevreden klant!

Trop petit

Prevoir 1/2 taille au-dessus car chausse petit, ce ne sont pas les tailles standards americaines!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Toppieee

Snelle levering en goed communicatie, top!

Controle gebeurd op echtheid en bij de 2e controle..

Controle gebeurd op echtheid en bij de 2de controle bleek dit paar echt te zijn. Dan verliep de levering ook enorm snel en correct

Het was wel eventjes wachten maar ik ben super content

Het was wel eventjes wachten maar ik ben super content van mijn schoenen.

Het product is goed en op tijd aangekomen

Het product is goed en op tijd aangekomen. Het is mooi verpakt en goeie kwaliteit.

Heel tevreden van de afhandeling van de schoenen

Heel tevreden van de afhandeling van de schoenen van aankoop tot levering. Goed op de hoogte gehouden!!

Topsite

Het was eenvoudig om te verkopen Je moet als verkoper ook niet veel winst afstaan echt een topsite.

Snelle levering met duidelijke stappen die er gebeuren

Snelle levering met duidelijke stappen die er gebeuren! Wij zijn uiterst tevreden met de eerste bestelling die we via hypeboost plaatsten.

Heel tevreden klant

Heel tevreden,snelle levering, perfect van maat ??

Fantastische levering

Ik heb een paar San Fransisco High SB Dunks besteld en het geschatte termijn van levering was tussen de 7-12 werkdagen . Mijn dunks kwamen al toe na 5 werkdagen wat super is. Dunks waren perfect en netjes ingepakt met ook officiele handtekening door authenticatiecentrum. Danku wel voor deze vlotte bediening!

Snel geleverd, alles in orde. Schoenen zijn zoals ze verwacht werden. Niets om over te klagen.

Onze aankoop bij Hypeboost liep heel vlot

Onze aankoop bij Hypeboost liep heel vlot. De levering was zelfs vroeger dan voorzien. Ook de track and trade was heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te hanteren. Het artikel is volgens de verwachtingen. Mocht er een retour moeten gemaakt worden was dit ook vlot en toegankelijk.

Snelle service met veel info en zeker betrouwbaar

Snelle service met veel info en zeker betrouwbaar ze laten je de nodige info weten .

Good job hypeboost!!

De dunks bevallen me erg goed. Het zijn een schitterende paar schoenen die zeer comfortabel zitten. Hartelijk bedankt Hypeboost!

snelle leveringen zeker the real stuff

snelle leveringen zeker the real stuff

Geweldige website ????

Geweldige website ????

Les baskets ne sont jamais arrivees!!!

Les baskets ne sont jamais arrivees!!! J ai pourtant paye 250€!!! Du vol…

• Nous recommanderiez-vous? Non

Meer dan het vertrouwen waard

Het bestellen kan op een eenvoudige en duidelijke manier. Er wordt zeer goed gecommuniceerd over hoe en wanneer er geleverd zal worden. Het nagaan van de authenticiteit van het product is ook een groot pluspunt!

Goede aankoop,unieke sneakers aan de juiste prijs

Goede aankoop,unieke sneakers aan de juiste prijs.

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE