Heel tevreden over de echtheid van het product

Heel tevreden over de echtheid van het product en de snelle levering!

Heel tevreden

Heel tevreden! Snelle levering, prachtige schoenen.

Snel en correct

Snel en correct

Envoi tres rapide. Vente parfaite

Envoi tres rapide, tres serieux, article parfait. Je recommande a 100% ce site de vente. Bravo

Dunks panda�

We hebben dunks besteld via hypeboost waar we zeer tevreden over zijn uitstekende kwaliteit, goede communicatie en snelle levering zoals beloofd

Parfait!

Parfait! Bien recu ce qui avait ete commande, en temps, en heure et en excellent etat

site web convivial et delai de livraison correct

SITE WEB CONVIVIAL

Schoenen verkocht

Schoenen verkocht, opgestuurd. Steeds mooi op de hoogte van waar pakketje was. Na verificatie uitbetaling gekregen na 5 werkdagen. Aanrader!

Heel goeie kwaliteit

Heel goeie kwaliteit

Perfecte service en info

Perfecte service en info Vanaf bestelling tot levering .Nodige info en opvolging. En product volledig zoals beschreven,zoon super blij en ga hier zeker nog kopen . Doe zo verder ????

De service is zeer goed

De service is zeer goed. Schoenen worden snel geleverd en zijn in perfecte staat. Ik heb max 4 dagen moeten wachten. Schitterend!

Had nog nooit van hypeboost gehoord

Had nog nooit van hypeboost gehoord, dus in het begin waren er wel twijfels maar die heb ik gedeeld met het team van hypeboost waarbij ze me gerust stelden! Super service, jammer van de lange leveringstijd maar ook begrijpelijk. Verder ook fijn van het echtheidscerificaat aangezien er toch veel fake jordans op de markt zijn.

Ging vrij vlot

Ging vrij vlot

Snelle verkoop

Na aankomst meteen authenticatie, betaling na een kleine week. Super als je vergelijkt met restocks! ??

Alles is perfect verlopen

Alles is perfect verlopen. Duidelijke communicatie. Pakje in hele goede staat afgeleverd.

Kwaliteit in orde

Kwaliteit in orde

Schoenen zijn perfect, ik draag ze elke dag :)

De schoenen zijn super in orde maar toen ik ze uitpakte zag ik wel een soort plakkerig spul op mijn rechterschoen. Maar dat was niet zo erg, ik schuurde het er gewoon af met mijn vingers. Overall leek deze website het meest goedkope te zijn, en ze hadden heel veel meer schoenen ter beschikking dan de nationale winkels/websites.

Prima service!

Prima service!

Super website

Super website, vriendelijk snel en gebruiksvriendelijk. 100% echtheidsgarantie en snelle levering. Als je schoenen zoekt koop ze dan zeker hier! Lang gezocht op andere sites naar deze schoenen maar overal veel te duur, bij hypeboost voor een prijsje kunnen kopen. Merci

Nickel envois rapide et basket parfaite

Nickel envois rapide et basket parfaite

Snelle levering, perfect in orde!

10-okt

Schoen in perfecte staat zoals verwacht. Er valt niks te klagen

love it

rien a redire, j ai recu un sms lorsque mon article a ete achete l authentification etait rapide et le payement aussi tres rapide

Verloop en beoordelingen

Het verloop heel volt en vlekken loos. De schoenen zijn perfect en de juiste en er was ook niks mis met de schoenen

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Geweldige service. Zeker de moeite waard. De dochter is heel blij met haar Nikes.

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE