Vlot

Heel vlot en snel, alleen ben ik €44 verloren omdat ik ze niet kan retouren. Maar voor de rest goed

Super professioneel en eerlijk bedrijf.

Heel goeie service, werd goed op de hoogte gehouden van het verzendproces en de schoenen zijn tip top in orde! Heel blij met de aankoop.

Perfect!

Goede service, top updates over mijn levering en snelle levering

Très contente de mon achat et envoie rapide

Réception rapide et chaussures au top

Gemakkelijk en snel.

Uitgebreide keuze. Gemakkelijk betalen en een snelle afhandeling. Een week later al in huis. Het product is precies wat ik verwachtte.

Contente de mon achat

Site bien sécurisée

Excellent

Ik kan het zeker aanbevelen. Real time tracking. Sneakers geen foutje aan en had ze binnen de 10dagen wat kan je nog meer wensen. Top doe zo verder

Pour ma première commande je suis vraiment content merci !

Je suis vraiment content d avoir choisi ce site pour ma commande entre la rapidité pour la vérification et la livraison je n ai rien a dire juste parfait !!! MERCI !!

Betrouwbaar!

Ik vond de New Balance 9060’s in zwart in mijn maat nergens meer, behalve hier. Ik had op deze site nog nooit besteld, maar door de reviews zag het er hoed uit en had ik goede vooruitzichten. Ondertussen toegekomen en heel blij!

Inattendu

Je n’avais jamais commender sur votre site et là je commende des crocs pour la première et la : arrivé rapide (commender début de semaine arrivé fin de semaine ) et j’ai envoyé un mail pour avoir des infos j’ai reçu une réponse dans la matinée qui suivait donc rien à dire

Snelle uitbetaling!

Geheel binnen de verwachting.

Zoals ik gehoopt had, zijn mijn sneakers perfect van maat en kwaliteit. Top!!

Premier achat et pas assez clair du fonctionnement

Résultat taille trop petite et je ne sais pas faire un échange …

• Nous recommanderiez-vous? Non

Not great not terrible

I received my order a bit later than 10 days but it was because first pair they checked was not legit, the pair I received looked pretty good but after one day I noticed that one stitch on the nose was open and threads were sticking out, pretty weird, but I was able to fix it myself

Perfect!

Fast service and payout as expected .

het product is dik in orde

Het product wat ik heb ontvangen is dik in orde. Ik vond het enkel lang wachten op de eerste vorm van communicatie ivm je product. Eens het product bij Hypeboost krijg je het razendsnel. Wat ik jammer vind is, moest het zo zijn dat je het product niet kan retourneren. Dit had ik te laat gezien.

Dochter wou super graag schoenen maar ik was toch wat aan het twijfelen voor de maten. Ze heeft haar maat genomen en die zitten perfect. Ze wil ze me moeite uit doen als ze thuis is Er word zeker nog besteld. Ze heeft haar site gevonden

Zijn nep

Hebben ze laten nakijken en zijn nep, tekens van Jordan lieten al los na 1 x dragen. Veel betaald voor nepschoenen. Echtheid certificaat is waardeloos. Nooit meer

Service Super sérieux

Service impeccable de la commande à la livraison

Mac Attack✅

Super gemakkelijk.Alles is perfect verlopen.Bestelling heel goed toegekomen en heel goed beschermd verpakt. Je wens word vervuld!!!

Super content!!

Ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! Maat is perfect! Helemaal wat ik wou en netjes geleverd hier! Dankjewel!

Super tevreden

Het zijn hele mooie sneakers. Perfecte verkoop, heel vlot, heel vriendelijk. Dit raad ik zeker aan bij mijn vrienden en kennissen.

Geen enkel probleem

Er werd duidelijk vertelt wat er verwacht werd en wat er moest gebeuren. Ik kreeg de nodige tijd en alles verliep soepel

Zoals altijd een super gemakkelijk proces, top service

Snelle correcte bezorging!

33 Nikkelstraat