Muito bom � rapido e serios ????

Muito bom... rapido e serios ????

• Você nos recomendaria? sim

Goede service, verified shoes with good quality and reasured because its a resale and an investment for other people.

Envois rapide, prix correct et authenticite�. Merci mon fils est ravi

had een slecht gevoel en uiteindelijk bevestigd

had een slecht gevoel en uiteindelijk is na 3 maanden mijn slecht gevoel bevestigd. Mijn schoenen piepte, ik vroeg me af hoe dat kon. Uiteindelijk heeft iemand me gezegd dat dat niet zou mogen met originele yeezy 350; ben gaan opzoeken op YouTube hoe je de echte kon onderscheiden van de namaak. Jawel hoor, heb namaak ontvangen! vind dit zo erg aangezien ik zelf een student ben en hier zo had voor gewerkt had!!!!

Mooie schoenen!

Mijn aankoop was er binnen een week. Schoenen van goede kwaliteit. Zeer tevreden van.

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie. Top dat er specialisten nakijken op echtheid van het product. Goede ervaring.

Perfect verloop

alles verliep vlot en duidelijk, correcte en snelle uitbetaling

Zeer tevreden!

Ik was een beetje onzeker maar na het hele proces afgewacht te hebben, stelde ik vast dat die onzekerheid helemaal niet nodig was. Alles was in orde : het product, de verpakking, de levering, de opvolging dat ik via mail kon volgen, voor herhalling vatbaar!

Ik had nog nooit eerder op Hypeboost besteld

Ik had nog nooit eerder op Hypeboost besteld! Heel snelle levering van de sneakers ?? en super kwaliteit van sneakers! Love it??

Reactieve dienst bij vragen. Snelle levering, sneller dan aangegeven. Schoenen nieuw ontvangen! Erg tevreden.

de schoenen zijn 10/10,ze zijn de perfecte maat

de schoenen zijn 10/10,ze zijn de perfecte maat en ze zitten goed?

Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit, snelle levering

Zeer professionele werking

Zeer professionele werking. Top aankoop, heel blij!

Snel

Snel, correct, betrouwbaar

Snel aangekomen enige spijtige is dat je niet kan retourneren

Snel aangekomen enige spijtige is dat je niet kan retourneren heb de verkeerde maat genomen spijtig

Alles meer dan ok

Alles meer dan ok. netjes een opvolging van versturen en ontvangst gekregen. verpakking van het product extra ordinair ! dochter was al direct helemaal blij en dan zag ze de inhoud nog niet. schoenen ook wat ze wou dus een gelukkige tiener in huis.

Alles verliep heel vlot !

Alles verliep heel vlot !! Goede prijzen goede levering zeker een aanrader ga zeker nog eens bestellen

Zeer goed ,netjes

Zeer goed ,netjes

Alles was perfect

Ik bestelde 1 paar Nike Dunk Low Prism Pink (GS) en alles verliep perfect. De levering was op tijd en ik werd altijd op de hoogte gehouden met e-mails. Bedankt Hypeboost!

Zeer conforttabel schoenen ?k ben heel blij..

Zeer conforttabel schoenen ?k ben heel blij om te kopen.

De kwaliteit is heel goed en een snelle service

De kwaliteit is heel goed en een snelle service.

Eindelijk mijn 11 s gevonden

Zeer bertrouwbaar en je krijgt vaak mails die je geruststellen over wat er gebeurd met het schoenen die je bij hun hebt besteld.

Snelle levering, goeie kwaliteit

Snelle levering, schoenen zijn in top kwaliteit, ook netjes geleverd in de doos

L experience etait parfaite c est ma premiere vente.

L experience etait parfaite c est ma premiere vente que j ai effectue et j ai ete surpris du service cartouche est au top je recommande ! Tout est simple a comprendre car tout est bien explique dans les mails et egalement sur le site internet.

Goede communicatie

Goede communicatie, goede levering. Alleen was de doos was een beetje ingedeukt. Product in orde.

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE