Heel leuke schoenen

Infos livraison

Bonjour. Pourrais-je savoir quand est-ce que je reçois mon colis ? Cela remonte à plus d’un mois maintenant ? Merci pour votre retour

• Nous recommanderiez-vous? Non

Service is super. Binnen de 2 weken had mijn bestelde goederen

Heel tevreden! Na elke stap krijg je ook updates mbt de bestelling

Ben super tevreden met de levering en ook de nazicht van jullie personeel ik zou in ieder geval iedereen die ik ken en online besteld het aanraden voor bij jullie te bestellen ben supper gelukkig Mvg. David delie.

Het was heel snel geleverd ben er tevreden mee, goeie kwaliteit

Die schoenen passen perfect , goeie kwaliteit, snel geleverd

Alleen maar positief!!

Eerlijke en snelle service!

Uitstekend!

Geen enkel probleem, alles is uitstekend verlopen. De bestelde sneakers zijn perfect.

Parfait merci beaucoup

Première expérience avec hypeboost, très contente je recommande

Fantastische ervaring!

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop bij Hypeboost! De collectie is indrukwekkend en biedt een breed scala aan stijlen en maten, waardoor ik precies vond wat ik zocht. De kwaliteit van de schoenen is top. Ze zijn comfortabel, goed gemaakt en duurzaam. De prijzen zijn ook zeer redelijk, zeker gezien de hoge kwaliteit. Bovendien was de levering snel en probleemloos. Mijn schoenen kwamen netjes verpakt en in perfecte staat aan in de originele verpakking. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar mooie, comfortabele en kwalitatieve schoenen. Ik kom hier zeker terug voor mijn volgende paar!

perfecte service

kwaliteit en perfecte service

Aanrader!

Zeker aan te raden! Binnen afgesproken termijn geleverd.

Super service enkel maar positief!

Niks op aan te merken

Simpelweg perfect!

Mijn schoenen zijn relatief snel aangekomen bij mij thuis maar de echtheid was gegarandeerd en dat was het ook! Zeer tevreden met mijn nike dunk low smoke grey! Hypeboost is zeker een aanrader voor sneakers!!

Ideale wedstrijd schoen voor triatlon of marathon

Uitstekend!

Snel ontvangen, heel blij mee!! Jammer dat je niet van maat kan wisselen Voor de rest perfect ;)

Perfecte service en snel!

Ik heb authentieke sneakers ontvangen gecheckt door meerdere bronnen.

Ik heb authentieke sneakers ontvangen gecheckt door meerdere bronnen. Ik ben ook goed op de hoogte gehouden al was de levertijd toch iets langer dan ik had verwacht niet veel. Hypeboost is echt aan te raden.

Goeie info via mail,iets minder snelle leveringstermijn,maar al bij al,top!

Zeer mooi product,authenticiteit verzekerd dankzij Hyperboost,dus een topservice tout court! Als ik ook een minder puntje moet belichten,is het de leveringstermijn,maar das muggeziften

Mooi en goed ontvangen

Schoenen waren zeer snel ontvangen

SERVICE RAPIDE ET EFFICACE

Je n'ai pas l'habitude de commander par internet et suis très méfiante à ce sujet. Mais ma fille voulait absolument ces chaussures donc je me suis laissé tenter et je ne suis pas du tout déçue. Service rapide, de qualité, bien renseignée sur le suivi du colis. Un grand merci pour vos services. A refaire. Mélanie Graeven.

Zalige schoenen en snelle levering . Love it

Authenticité

Malgré les messages rassurants sur les tests de vérification d'authenticité, je doute que les baskets soient de vraies nike.5

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vlot

Heel vlot en snel, alleen ben ik €44 verloren omdat ik ze niet kan retouren. Maar voor de rest goed

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE