Zeer snelle en correcte service!

Communicatie is zeer vlot en duidelijk ze laten geen ruimte voor wantrouwen. Zeer tevreden!!!

Goede site

Goeie site voor schoenen super blij mee heb de mails goed ontvangen voor de track en trace. Met vriendelijke groet Guillaume

Heel tevreden

Heel tevreden met mijn aankoop. Vlotte levering en je wordt heel goed op de hoogte gebracht van de verzending van je pakket.

Heel tevreden over onze aankoop

Verloopt heel in orde, je wordt van bestelling tot levering op de hoogte gehouden.

Bestelling op 26 november geplaatst en nog geen schoenen ontvangen

Ik heb op 26 november een bestelling geplaatst en tot vandaag 4 maart nog geen bestelling ontvangen. Mijn pakje kan volgens hun niet getraceerd worden en zou mijn pakje kwijtgeraakt zijn door VPD. Ik heb meerdere malen contact met hun opgenomen voor een oplossing. Ze beloven mij al maanden om mij verder te helpen en mij een oplossing te aanbieden maar er komt gewoon niets van. Ze vinden dat ik geen terugbetaling of schoenen kan ontvangen omdat ik hun blijkbaar lastig viel door ( laster en smaad ). Terwijl ik verder geen schoenen ontvangen heb en mijn mails netjes waren. Ik ben dus mijn geld kwijt en ik heb geen schoenen mogen ontvangen. Mijn mails worden verder ook gewoon genegeerd en krijg weinig tot geen antwoord.

Betrouwbaar genoeg keus en snelle…

Betrouwbaar genoeg keus en snelle vlotte levering. Product van goede kwaliteit. Super tevreden

The service was good

The service was good, the shoes looked great they were verified so you know you are not getting any replicas and they came super fast!

Tip top…

Goede communicatie omtrent aankoop en levering. Schoenen top kwaliteit

Super winkel dit!

Super winkel dit!

J ai vendu 1 paires de chaussures

J ai vendu 1 paires de chaussures, c est parfait ??

Top ervaring

Zeer snelle en duidelijke communicatie over het verloop van onze bestelling en snelle levering

Zeer tevreden over de snelle en goede…

Zeer tevreden over de snelle en goede service. De sneakers waren binnen de 4 dagen binnen!!

Commande passee facilement

Commande passee facilement. Payement securise. Recu mail pour informer du suivi de chaque etape. Recu dans les 7 a 10 jours . Verification d authenticite. Et livraison ok

Review 10/10

Fast delivery Good service 100% authentic Definitely worth to buy here

De tres belle qualite rapidement recu a…

De tres belle qualite rapidement recu a un prix competitif Excellente experience d achat

HYPEBOOST is ideaal

Snelle levering! Track and Trace service was uitstekend

Neppe sneakers ontvangen: Nike Dunk

Ik heb voor een paar lichtblauwe Nike Dunk High GS €120 betaald. Ik kreeg mails over dat de experts het hebben geauthentiseerd en goedgekeurd. Dus ze menen dat ze echt zijn. Jammer genoeg zijn ze nep. Je kan duidelijk het verschil zien en voelen.

Zoon super tevreden

Zoon keek ernaar uit, zijn eerste air jordans! De maat is perfect. Ze zitten heel goed!

Pakket verloren gegaan en klantenservice biedt geen hulp!

"op 21/12 moest mijn pakket aankomen, DPD heeft mijn pakket s morgens aan de straatkant op mijn prullenbak gezet, met het gevolg dat mijn pakket nergens te vinden was. DPD is een onderzoek gestart en besluit hierin op 10/1/24 dat het pakket verloren is gegaan en dat er een terugbetaling volgt aan Hypeboost. Hypeboost niet te bereiken, super slechte klantenservice! Al verschillende mails gestuurd maar ik krijg geen antwoord, telefoonnummer is zelfs niet beschikbaar. Niet aan te raden!!! Update: dan wordt er gereageerd op de slechte review maar ondertussen al e-mails van jullie gekregen dat ik geen terugbetaling krijg omdat ik een slechte review geschreven heb. Wat voor bedrijf zijn jullie…. Bestel hier nooit."

Nike air max BW

Goede service en goede communicatie en uitstekend product op naar de volgende ????

Rapide efficace conforme a la commande…

Rapide efficace conforme a la commande respect des delais tres content pour cet achat, je recommande

Hypeboost ?? TOP!

Hypeboost was onze redder in nood, met 2 basketballers in huis vonden wij via Hypeboost de Nike sneakers die we nodig hadden. Zeer professionele aanpak, werking, en afhandeling van het team. Blij Hypeboost te leren kennen, onze volgende aankoop zal zeker via hun verlopen ??

Super goeie ervaring

Super goeie ervaring. Goede en duidelijke communicatie. Je wordt constant op de hoogte gehouden over de status van je bestelde product. Supersnelle levering. Product is heel goed en netjes verpakt.

Site fiable 100/100 j ai commande…

Site fiable 100/100 j ai commande adidas les nouveaux model top merci beaucoup ma fille est ravi et l envoi est tres bien soigne

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE