Livraison rapide et suivi du colis tres�

Livraison rapide et suivi du colis tres bien effectue .

Zeer goede en transparante service!

Vlotte levering met tussentijdse goede feedback omtrent de status vd afhandeling. Zou direct opnieuw bestellen via deze site. Top service!

Tres tres efficace!

Tres tres efficace!

Ik ben zeer tevreden over deze schoenen

Ik ben zeer tevreden over deze schoenen. Goede kwaliteit, snelle levering en dat allemaal voor een zeer mooie prijs. Alex

Eenmaal jullie de schoen binnenkregen, was het snel verzonden en toegekomen.

TOP!

Snelle communicatie & service! Om dan nog maar te zwijgen over de kwaliteit van de schoenen. 1 woord: TOP!

Livraison et prise en charge de ma...

Livraison et prise en charge de ma commande rapide , rien a dire. Les chaussures exactement comme annonce.

Nike dunk low

Ik ben heel blij met de schoenen. Zitten goed en zien er heel mooi uit. Maat is ook precies goed.

Top site en snel geleverd :)

Top site en snel geleverd :)

Goede ervaring alleen jammer dat de...

Goede ervaring alleen jammer dat de verzending bijna 2 weken duurt.

Ik zocht Nike Air force one Supreme en..

Ik zocht Nike Air force one Supreme en hier waren ze het goedkoopst. Besteld en goed op de hoogte gehouden wanneer ze binnen kwamen om te controleren en wanneer ze verstuurd werden. Helemaal top!!!

Perfecte service.

Perfecte service. En je wordt tijdig op de hoogte gehouden van het verloop. Schoenen waren volledig nieuw en op elke schoen hing een label van hyperboost ter controle. Top dus! Tevens zeer mooie prijs.

Zeer vlugge levering en produkt was zoals beschreven

Zeer vlugge levering en produkt was zoals beschreven.

Snellere levering dan verwacht en super blij...

Snellere levering dan verwacht en super blij met de schoenen!

goede kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit en snelle levering

Perfect in orde en goede service

Perfect in orde en goede service

Kwaliteitsschoenen voor scherpe prijs.

Schoenen snel geleverd. Goede kwaliteit. Goede opvolging behandeling en levering pakje. Zoon is heel tevreden over de aankoop.

Nice experience

Nice experience, much more efficient than Restock!!

Super goede service en snelheid

Super goede service en snelheid

Goede service snel geleverd en schoenen zijn top

Goede service snel geleverd en schoenen zijn top ??

Mijn schoenen kwamen precies optijd

Mijn schoenen kwamen precies optijd , waren ook schone en goeie schoenen service was ook heel goed.

Sneller verwacht

Sneller verwacht, top bedrijf!

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Waar andere zaken niet in slaagden lukte het Hypeboost wel om de speciale reeks air max 90 te leveren.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Een toonbeeld van hoe een sneakersite hoort te zijn

Ik vond dit paar waarvoor mensen 3 dagen voor de CP Companystore in Londen kampeerden in onberispelijke staat bij Hypeboost. De verificatieprocedure en de excellente communicatie zullen me na deze eerste aankoop zeker terug doen keren naar jullie

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE