Aanrader

Van aankoop tot levering helemaal perfect! Ik werd op de hoogte gehouden en kreeg regelmatige updates. Schoenen zelf heel proper en goed ingepakt afgeleverd. Een echte aanrader!

super service

super service, rapide et efficace

The package hasn t been send

The package hasn t been send! After weeks still no info and no help. I would like to go on a call to discuss this further because I won t accept this.

• Would you recommend us? No

Je suis contente de mon achat

Je suis contente de mon achat, j ai ete informee de chaque etape, envoi du vendeur, authentification chez hypeboost, envoi chez moi, tout etait conforme!

Je suis tres content

Je suis tres content

Very good to find sneakers

Very good to find sneakers, delivery was within the time prediction aswell.

Site securise et serieux, je recommande.

Je n avais jamais commande sur ce site, mais les baskets ?? dont je revais n etaient dispos que sur Hypeboost. Le suivi est top, bien explique, on est informe du moindre mouvement de son colis ??. J ai meme eu une remise a laquelle j avais droit mais que je n avais pas su selectionner lors de ma commande en ecrivant au service clientele. Je suis ravie. Je recommande ! Amelie

Topp service

Levering was snel, kwaliteit topp.

Op hypeboost geen opmerking te geven

Op hypeboost geen opmerking te geven top verlopen top bedrijf, enkel zouden ze een ander vervoeder moeten zoeken doos was opengescheurd geen klein scheurtje maar echt een hele zijkant ook de schoenen doos zelf zo heeft dpd dit hier afgeleverd moesten hier zeer dure schoenen in gezeten hebben waren ze 100% gestolen, nu campus 00s zijn ook niet echt goed koop vorige aankoop waren Korn Adidas, helaas durf ik door dit niet meer te bestellen mvg

dat je een 10-tal dagen geduld moet hebben

er zijn geen minpunten te melden, de service was perfect in orde, je wordt op de hoogte gehouden over het verloop van de zending, dus voor mij was alles in orde, en superblij met mijn aankoop die niet zo makkelijk te vinden meer is, dus dank u,zeer tevreden.

Heerlijke shoppen bij Hypeboost!

Heerlijke shoppen bij Hypeboost! Producten zijn niet goedkoop maar wel uitstekende levering en kwaliteit. Goeie service ook. ik vroeg achter een factuur en kreeg meteen antwoord. Happy customer hier!

Parfait et livraison relativement�

Parfait et livraison relativement rapide. Une dizaine de jours

Betrouwbare site!

Betrouwbare site!

Heel vlot

Heel vlot. Ook geld na 5 werkdagen ontvangen. Heel goed!

Qualite top

Qualite top ! Livraison tres rapide ! Je recommande !

Transparant en degelijk

De transparantie is een groot pluspunt! De prijssamenstelling, traject van het product tot het aan je deur wordt afgeleverd,... Alles is zo helder als een klontje. Degelijke verpakking, verzorgd. Je moet wel een beetje geduld hebben voor je je pakje krijgt, het legt dan ook een gans traject af.

De maat is te klein en je hebt geen retourrecht

De maat is te klein en je hebt geen retourrecht. We hebben dus nu schoenen gekocht die mijn zoon niet kan dragen. Kunnen het nu aanbieden op de site en hopen dat het nog verkocht geraakt. Je doet wel sowieso verlies

Zeker de moeite waard!

Een zeer vlotte afhandeling van de bestelling! Je werd voortdurend op de hoogte gehouden via mail over de status van je bestelling. Ook de levering was netjes op tijd. Een aankoop in de toekomst ga ik zeker nog doen bij Hypeboost.

Bestelling is binnen 3 werkdagen geleverd

Bestelling is binnen 3 werkdagen geleverd maar wel minder info over de schoenen heb mijn normale maat besteld waarvan de schoen 1 maat kleiner viel. Ik kon ze niet retourneren dus moest ze voor niks verkopen.

I m still awaitening the delibery after +4days

I m still awaitening the delibery after +4days of order and info on the authentification

zeer tevreden

De bestelling ging zeer makkelijk en vlot. Ook over de levering was ik heel tevreden, ze waren al aangekomen pas 3 dagen na de bestelling wat redelijk snel is. De schoenen kwamen in de originele doos met een formuliertje waarop staat dat ze gechekt en echt zijn, ook waren ze veilig ingepakt.

Spannend�prachtige Jordans

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij Hyperboost. Heel tevreden. Steeds correcte communicatie zodat ik op de hoogte was wanneer product zou aankomen. Dochter ontzettend blij met de schoenen van Jordan, prachtige kleurencombinatie !

Snelle levering!

Snelle levering! Authenticatie van het voorwerp met bewijs bij! Goedkoper dan op andere plaatsen! Heel tevreden!

Super service Envoi rapide et baskets au top Je recommande et j ai d ailleurs passe une autre commande

Eind goed al goed

Na een zoektocht toch aangekomen... iemand zeer blij met deze geweldige sneaker

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE