Geweldige sneakers, uitstekende service!

Beste Ik heb onlangs een paar sneakers besteld van deze site en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De sneakers zijn van hoge kwaliteit en zien er precies zo uit als op de foto’s. De maatvoering is perfect en ze zitten ontzettend comfortabel. Wat ik ook waardeerde was de snelle levering. Mijn bestelling werd binnen enkele dagen bezorgd, wat een aangename verrassing was. De verpakking was netjes en goed beschermd, waardoor de sneakers in perfecte staat aankwamen. Daarnaast was het bestelproces eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Ik kreeg ook regelmatig updates over de status van mijn bestelling, wat ik erg op prijs stelde.

controle traject van enkele dagen, maar dan piekfijne levering

Prijs - kwaliteit tevreden de controle van de zending duurde enkele dagen maar gaf zekerheid over juist en nagezien product globaal tevreden

Alle stappen verliepen zeer correct

Alles correct verlopen

Great communication

They arrived fairly fast and the communication was on point

Schoenen veel te klein

Super spijtig schoenen vallen veel te klein uit. Nochtans een maatje groter genomen. Stond nergens vermeld. Wel heel snelle levering daarom toch 2 sterren.

fantastische service

Schoenen kwamen redelijk snel toe en service verliep vlot. Ik werk goed per mail op de hoogte gehouden.

Great quality and service

Uitstekende en snelle service

Zeer positief

Zeer correcte, en snelle service. Geen enkele klacht.

Heel erg blij mee.

Het duurt niet lang voor de levering. De levering is heel goed en niet beschadigd. Ze houden je altijd op de hoogte. Je bent er zeker van dat het niet nep is.

Jordan 4 Retro

Altijd goed op de hoogte gebracht geweest van de status van het item en binnen de 10 dagen geleverd. Tevreden met het product.

Aanrader!

Voor ons een positieve ervaring, goede communicatie omtrent de levering en perfecte sneakers!

1ere et dernière transaction avec ce site

Le concept et son prix surtout sont une véritable arnaque

• Nous recommanderiez-vous? Non

Perfecte opvolging en stand van zaken via mail. Topservice!

Top !

Snel geleverd en top kwaliteit

Parfait

Livraison parfaite, chaussures parfaite pour un prix correct comparé à certains autres site qu'on a tous en tête, je recommande

Geen retour beleid is ronduit slechte service!

Bij aankoop van de schoenen gingen wij er vanuit dat er een retourbeleid is, zeker anno 2024 wordt dit als een evidentie beschouwd. Helaas bleek dat niet zo te zijn. Ik vind dit schandalig en zelfs een vorm van misleiding aangezien dit nergens vooraf duidelijk aangeven wordt.

zeer goed

The best

Really good product and fast shiping,i will comeback for another order.Thank you!!

top

goed geleverd, niet beschadigd. goede communicatie

Super expérience

Bonjour, J'ai reçu une paire de chaussures identiques a celle que j'ai commandé la livraison hyper rapide et tout sais bien passé.

Zeer aan te bevelen super blij mee . Vlugge levering .

Perfecte ervaring!

Zeer correcte opvolging, tevreden met mijn aankoop.

Heel leuke schoenen

Infos livraison

Bonjour. Pourrais-je savoir quand est-ce que je reçois mon colis ? Cela remonte à plus d’un mois maintenant ? Merci pour votre retour

• Nous recommanderiez-vous? Non

33 Nikkelstraat

Breda 4823 AE

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire