Quality s was good and the service was also wonderful

Quality s was good and the service was also wonderful.

Service goed

Service goed, altijd goed geinformeerd over de voortgang vd bestelling en binnen de week geleverd. Dus heel tevreden

Snelle levering, schoenen zijn inderdaad geen namaaks. Zoon heel content. Komen zeker terug!

Bedrijf liet alle stappen goed weten

Bedrijf liet alle stappen goed weten tot het product bij de koper thuis wordt geleverd. Top service

Goede ervaring

Speakers Nike besteld, helemaal nieuw en in orde zoals voorgesteld. Vlotte en snelle levering.

All went really well and the sneakers are great

Schoenen perfect geleverd in geweldige staat. enige nadeel is de mogelijks lange wachttijd.

Beste Sait om schoenen te kopen

Super Hoet de schoenen zijn in goeie staat doos niet beschadigd en alles er in.

des Dunk Low Panda

J ai commande des Dunk Low Panda, elles sont arrivees en tres bonne etat ! Sauf que la livraison prend enormement de temps. Ils precisent de 5 a 10 jours, j ai recu ma commande en 13 jours.. il y a un track & trace au bout de quelques jours. Mais sinon les prix sont tres abordables !

Top!! Good service!

Very trustable and high quality company

Nice company, trustable and very good quality!

snelle levering!goed verpakt voor verzending

snelle levering!goed verpakt voor verzending en artikel tip top in orde is ook voordeliger van prijs !

Un processus de vente rapide et efficace !!

Deja que c est rare d avoir des gens qui paient bien, vous vous faites deux en un. Non seulement les ventes se font a de bons prix compare aux concurrents mais vos paiements sont RAPIDES et fiables !! Aucun delais aucune prise de tete merci pour tout. Site super et bien fait. Je recommande vraiment.

Super contente du service rapide et...

Super contente du service rapide et efficace.

Eerlijke communicatie en kwalitatieve producten

Er werd eerlijk gecommuniceerd over de status van mijn aankoop. Ook wanneer mijn aankoop niet door de authenticatie test was geraakt werd mij dat meteen medegedeeld. Daardoor werd de levertermijn wat langer maar zeker het wachten waard! Zeer tevreden van mijn aankoop!

We werden goed op de hoogte gehouden...

We werden goed op de hoogte gehouden ivm de stand van zaken van de bestelling en de schoenen. Zeer goede service !

Nike SB Dunk High froSkate

Zijn effectief nieuw en opgedragen. Heel goed ingepakt. Helemaal gecontroleerd voor dat die naar de koper komt. Had er wat bang voor omdat ik site niet kende maar is heel eerlijk en correct. Top service!

Snelle levering & je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling!

Goede kwaliteit mooi product betaalbare prijs

Goede kwaliteit mooi product betaalbare prijs en snelle service

Super! Betrouwbaar

De schoenen zijn prachtig! De levering duurde ongeveer 10 dagen, wegens dat ze op authenticiteit worden gecontroleerd.

Zeer goede ervaring met het verkopen!

Zeer goede ervaring met het verkopen!

Snelle opvolging en correcte communicatie

Snelle opvolging en correcte communicatie en de schoenen waren perfect in orde!

Tevreden klant.

Tevreden klant.. goede service!

Goed. Niet meer niet minder.

Schoenen in perfecte conditie aangekregen. Het duurde een tijd maar zijn toch aangekomen, het is redelijk eng om 500 euro over te schrijven naar "een webshop" en er dan achter te komen dat het een marktplaats is, moet ik wel toegeven. Het was een tijdje redelijk stil aan de kant van Hypeboost. Maar uiteindelijk doen ze wel wat ze beloven. Ze houden je op de hoogte, reageren wel een beetje laat op de e-mails en de vragen. Kreeg een beetje schrik toen ik een paar slechte reviews las, en zag dat dpd het pakket ging bezorgen, toch een bedrijf dat wereldwijd wel bekent staat om slechte service. Het is dan toch allemaal goed gekomen. En ben zeer tevreden. Bedankt.

Perfecte weergave op foto

De schoenen zijn exact hoe ze op de foto voorgesteld werden identiek van kleur.Een echte aanrader super prijs /kwaliteit.Leveringstijd ook toptop.

Nikkelstraat 33

4823 AE Breda