Qualite impeccable

Qualite impeccable, ont est bien prevenu des etapes mon fils est ravi ??

J ai aime la reactivite

J ai aime la reactivite et l authentification rapide!

Super comfortabel

Super comfortabel

Zeer correcte afhandeling

Zeer correcte afhandeling. Communicatie is vlot, zonder de zondvloed aan meldingen, ratings en mededelingen. Je wordt van elke stap in het proces op de hoogte gehouden. Ik ben fan!

Snelle levering en het product was een perfecte staat!

Snelle levering en het product was een perfecte staat! Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop!

Het was er super snel de schoenen zijn super mooi

Het was er super snel de schoenen zijn super mooi zeker een aanrader

Redelijk lang wachten, maar het kwam goed!

We hebben vrij lang moeten wachten op de sneakers, maar de reden was wellicht positief, nl. dat de sneakers tweemaal niet door de kwaliteitscontrole kwamen. Uiteindelijk heeft Hypeboost zelf een andere verkoper voor dezelfde sneakers gevonden en hebben we de juiste en echte sneakers ontvangen!

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen. Duidelijke info ontvangen.

Prima service, beter dan buitenlandse stores!

Mooi en correct! Snelle levering. Waarom kopen bij andere buitenlandse stores als het dichterbij huis ook kan!

Gekochte artikel is zoals voorgesteld.

Gekochte artikel is zoals voorgesteld. Tof dat er een controle is op echtheid.

Snelle uitbetaling en snel verkocht

Snelle uitbetaling en snel verkocht. Perfect platform om op te verkopen

De schoenen waren echt en een goeie kwaliteit

De schoenen waren echt en een goeie kwaliteit. De klantenservice was top! 5 steren!!!

Wij zijn zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden! Wij hebben 3 weken moeten wachten maar het was de moeite waard. Mooie verpakking. En blij dat er een authentificatiecertificaat bij zit.

Allereerste bestelling, maar zeker niet de laatste.

Het eerste paar sneakers was niet door de authenticatie geraakt, waar ik via email op de hoogte werd gehouden. Het tweede paar was er wel door geraakt en daardoor ook snel geleverd. Mijn allereerste bestelling bij Hypeboost, maar zeker niet de laatste.

Vlotte service

Vlotte service

Ze kwamen goed verpakt aan

Ze kwamen goed verpakt aan

Prima service, alle stappen van de verwerking van de bestelling werden gecommuniceerd. Hypeboost was mijn tweede keuze maar na een plotselinge annulering van mijn bestelling bij Restocks hier mijn schoenen besteld. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de verificatie kosten een klein beetje meer waren dan bij concurrenten. Zeer tevreden

Een vlotte opvolging en goede communicatie

Een vlotte opvolging en goede communicatie ivm de status van mijn bestelling. Zeer tevreden!

Goede service, het proces wordt goed uitgelegd en is duidelijk

Gewoon een super eerste ervaring

Gewoon een super eerste ervaring

Tevreden klant

Ik heb 2 paar gekocht beide netjes aangekomen en op tijd ook (besteld voor kerstmis) zeer tevreden van mij mogen jullie nog bestellingen verwachten

Perfect afgeleverd ??

Perfect afgeleverd ??

mijn kleindochter was super blij ze..

mijn kleindochter was super blij ze pasten perfect en zaten zo goed dat ze ze heeft aangehouden tot ze naar haar bed moest

Eind goed, al goed !

UPDATE 2 : PAKKET IS TERECHT ! DPD had het op een niet goed zichtbare plaats gelegd achter de deur, wat je niet kon zien als de deur open was. Volgende keer graag een briefje in de bus met waar het pakket ligt of gewoon terugkomen tijdens de openingsuren a.u.b. - Eind goed, al goed - Van 1 ster naar 4 sterren aangepast ! UPDATE : ben vandaag 24.12.202/ gebeld door Hyperboost en ze gaan een onderzoek starten bij DPD. Nooit iets aangekregen. Zogezegd op zondag 18.12.2022 om 13.02 afgeleverd door DPD aan het adres van mn zaak maar die is gesloten op zondag DUS DAT KAN NIET. Zij hebben DPD als transporteur genomen en ik heb DPD gecontacteerd hierover en daar snappen ze er ook niks van. Blijkbaar is het volgens DPD op zondag 18.12.2022 om 13.02 hr afgeleverd en op woensdag 21.12.2022 om iets na 15 hr ook nog eens, wat ook niet kan wegens vaste sluitingsdag. HYPERBOOST is telefonisch niet bereikbaar dus online klacht ingevuld, zonder gevolg tot nu toe (5 dagen later na aangifte) - geen kerstcadeau dus voor mn dochtertje tot nu. Ik hoop dat alles goed komt.

Snelle levering en perfecte kwaliteit!

Snelle levering en perfecte kwaliteit!

Nikkelstraat 33

4823 AE Breda