TOP Hypeboost ??

Duidelijke communicatie Snelle service Top product Ik ga meer bij jullie bestellen ! ????

*** Top service ***

*** Top service *** Zeer snelle afhandeling en kwaliteits controle op echtheid. Super tevreden klantje hier.

Parfait

Parfait ! Et rapide ! Le top pour vendre !

J ai recu mes Jordan 4 elles sont dans...

J ai recu mes Jordan 4 elles sont dans un etat impeccable merci encore pour votre professionnalisme

Ik had een beetje twijfels over deze site...

Ik had een beetje twijfels over deze site maar uiteindelijk was dit helemaal niet nodig. Hier vond ik de nikes die ik nergens anders meer online vond. Top!

Bij het eerste contact zeer behulpzaam...

Bij het eerste contact zeer behulpzaam en vriendelijk inmiddels een paar schoenen verkocht en precies zoals het omschreven wordt verloopt de afrekening. Zeker een reden om vaker te doen.

Perfecte service.

Perfecte service.

Weinig extra kosten

Als verkoper weinig extra kosten bij verbonden in vergelijking met andere sites. Daarbij makkelijk te verzenden en prijzen aan te passen.

Alles zoals het moet

Van de 1ste moment op de hoogte gehouden tot en met de moment dat mijn pakketje aangekomen is. Heel erg tevreden van mijn aankoop en van hypeboost, ga hier in de toekomst zeker nog gebruik van maken.

vlotte verkoop air max BW

Ik heb een paartje air max BW persian violet verkocht op hypeboost en alles verliep identiek zoals restocks (maar dan veeeel vlotter) Nogmaals dankjewel aan HypeBoost voor de vlotte verwerking en betaling van mijn verkoop!

Goede opvolging en snelle levering

Goede opvolging en snelle levering. Gratis levering zou leuk zijn.

Zeer klantvriendelijk!

Zeer klantvriendelijk. Ondanks een probleem met een aangekocht artikel( overigens niet Hypeboost s schuld), een correcte en vlotte afhandeling ervan..Al meerdere keren met Hypeboost gewerkt en ik kan ze alleen maar sterk aanbevelen.TOP!

Goed geholpen door hypeboost

Goed geholpen door hypeboost