Super! Vlotte levering, top-product!

Super site serieux. Je le recommande !

Le site est detaille et comporte toutes les informations que le client a besoin avant de proceder a l achatde l article. Le service est ensuite rapide et efficace. C est tres securisant pour le client. Tres large choix de produits.

Vertrouw Hypeboost niet!

Dit bedrijf haalde mijn vorige review offline door deze aan te klagen, dit zegt al genoeg. Let op met deze oplichters mensen. Je koopt een duur paar schoenen en de schoenen komen zonder veters toe. Als je hun hierover een mail stuurt vinden ze dit nog normaal ook! Blijf weg bij deze bedriegers! Mijn rechtsbijstand staat ondertussen ook op hun dak want dit is geen manier van werken.

heel tevreden en een supersnelle levering

heel tevreden en een supersnelle levering

Top Tier

De stof is zeer zacht en kwaliteit is top tier. Bedankt voor de leuke goodies erbij. Ik zal hier zeker nog bij bestellen!

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Duidelijke communicatie.

Aankoop jordan 4 thunder, perfect

Ik was lang op zoek naar een goeie betrouwbare en een niet te dure website voor jordan 4s. Toen had ik deze website gevonden en het was niet te duur ik had jordan 4 thunderd gekocht en alles ging goed ze hielden je goed op de hoogte, alles was in orde. Ik ben er zeer blij mee zeker een aanrader deze website. Wel wat jammer dat het even duurt tegen dat je ze hebt. Maar het stond wel gemeld dat het zo ging zijn. Als ik nog schoenen wil zal ik zeker hier op kijken.

I made an order on hypeboost and I was to cancel

I made an order on hypeboost and I was unable to cancel the order after just a minute . I gave them a one star review and they suspended my account with an active order . I wrote the support and I got a blackmail to take down my review that I am attacking them publicly . I don t care how far this goes but I will go even to court if I don t receive my order .

• Would you recommend us? No

Happy client

Op hyperboost vonden we de gewenste sneakers aan een voordeligere prijs. We werden direct per mail op de hoogte gebracht waar het product zich bevond en wat er precies mee gedaan werd. Het product werd ook heel snel en correct uitgeleverd. We hebben hierdoor Hyperboost al aangeraden aan verschillende andere personen.

Goeie communicate

Goeie communicate

Top produckt

Mijn dochter was er heel blij mee , jullie doen er alles aan dat de schoenen coreckt geleverd worden en met zorg waarvoor dank

Geweldige ervaring

Zeer snelle levering, je word zeer mooi op de hoogte gehouden.

Leuke schoenen mooie kwaliteit love naar Hypeboost

Leuke schoenen mooie kwaliteit love naar Hypeboost

Tres bonne experience

Tres bonne experience . Je ne connaissais pas le site et j etais tres mefiante car je ne comprenais pas pourquoi il fallait verifier l authenticite des chaussures Nike achetee. je trouve que ca a pris un peu de temps pour le controle mais j ai fini par recevoir les baskets et je suis super contente. Excellente qualite, elles sont supers belles. Je recommanderai chez hyperboost. je vous le recommande .

achat Basket adidas s gazelles

Belles baskets, telles que presentees sur le site. La securite de la verification d authenticite et le suivi step by step via mail sont de beaux atouts. C etait mon premier achat et j en suis tres contente. Je recommande le site.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede kwaliteit schoenen!

super mooie schoenen

super mooie schoenen heel blij met mijn aankoop :-)) passen perfect kleur perfect snelle levering

Wederom besteld bij Hypeboost en een...

Wederom besteld bij Hypeboost en een zeer goede communicatie ?? De schoenen werden snel geleverd, mijn zoon is fan

te mooiiiiiii

te mooiiiiiii

Heel goeie communicatie en je bent er zeker van van een authentiek product te krijgen. Ook is er heel veel veel keuze op de site en snelle levering.

Alles perfect verlopen

Goed op de hoogte gebracht van het proces van de verzending en keuring. Prijs was ook ok. Uiteindelijk zijn de schoenen zoals omschreven en verwacht

Jammer dat er geen retour bestaat

Goede kwaliteit en wordt ook zeker gewaardeerd dat deze schoenen geverifieerd worden op echtheid door experts, maar beetje vervelend dat er geen retour mogelijk is want ik zou mijn schoenen dan teruggestuurd hebben en een maatje groter besteld hebben aangezien ze een beetje strak zitten.

Super! A recommander sans hesitations

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Ben heel tevreden.

Goede communicatie over het process

Goede communicatie over het process. Tevreden van de schoenen. De tijd tussen bestellen en ontvangen duurde wel lang en de doos was wat beschadigd.

Nikkelstraat 33

4823 AE Breda