Mooi maar moeilijk te snijden als er bv een klein randje af moet

Mooi maar moeilijk te snijden als er bv een klein randje afmeet

Mooi product!!!

Netjes geholpen in Amsterdam, ook de levering was keurig op de afgesproken dag. Montage is echt heel makkelijk, gewoon met een scherp mes!!!! ondanks de wat hoge prijs, zijn we er heel blij mee.

Zeer vriendelijke mensen die je goed helpen. Ook als jezelf verkeerde keuze heb gemaakt wordt het netjes oogelost

Snelle reactie

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling maar belangrijker is dat het ook klopt. Van bestelling tot levering. Uitleg kun je ook krijgen. Top. Service helemaal goed

De akoestische panelen van GewoonGers zijn heel fraai en anders dan de standaard houten panelen in de markt. Veel verschillende keuzes en heel makkelijk zelf te plaatsen. Zijn heel blij met ons “ koffiehoekje”.

Mooi product, makkelijk te verwerken

Mooi product, makkelijk te verwerken

Goede levering en mooie kwaliteit en uitstraling

Levering was goed en zorgvuldig. Panelen zitten inmiddels op de wand. Blij met het eindresultaat, upgrade voor de kamer. Mooi materiaal en prachtige uitstraling

Zeer sfeervol en gemakkelijk zelf te monteren!

Wij hebben de Zen en Zacht Ivoor panelen besteld. Naar wens een op een beschikbare datum de levering te plannen door GewoonGers zelf. Wij hebben een deel van wand bekleed met 3 panelen. Dankzij de goede instructiefimpjes de panelen heel gemakkelijk met een goed mes op maat te snijden en te monteren met kit. Zeer mooie kwaliteit! De textiel uitstraling is zeer sfeervol! Wij hebben de wand in dezelfde kleurtint als de paneken geverfd. Deze konden we goed afstemmen door van te voren een staal te bestellen. Echt super blij met het resultaat!

Heel blij mee

Snelle levering en goede communicatie

erg fijne panelen, zeer flexibele service!

Een bestelling geplaatst, probleemloos op (door eigen schuld) korte termijn een nabestelling kunnen toevoegen aan de levering! Stipte vriendelijke bezorgers.

Erg mooie akoestische wandpanelen

Hele mooie kwaliteit en gemakkelijk te monteren. Het is gemaakt van vilt en daarom ook gemakkelijk op maat te maken. Erg tevreden, ook met de service van GewoonGers!

Mooie panelen, goede en vriendelijke monteurs, in 1 woord geweldig!

• Hoe is jouw ervaring met GewoonGers geweest?

Super goed, incl advies en enorm behulpzaam

• Hoe is jouw ervaring met GewoonGers geweest?

Fijne showroom met goede medewerkers en gave producten

De akoestische panelen zijn van een fijn materiaal, heel goed op maat te maken. Wij hebben er zelfs figuren uit gehaald en een waar kunstwerk gecreëerd op basis van de panelen. Super gaaf!

Makkelijk te monteren

Jammer dat er geen monstersrukken uit de showroom meegenomen kunnen worden. Verder makkelijk op maat te snijden en te monteren.

Geweldig.

Wij hebben de panelen inmiddels bevestigd, het ging gesmeerd. Het zagen en het kitten ging eenvoudig. Bovendien waren de panelen niet zwaar en dus gemakkelijk hanteerbaar. Verder vond ik het klasse dat de chauffeur telefonisch contact opnam over de bezorgtijd. Al met al zijn wij in hoge mate tevreden.

Industrieweg 20

3133 EE Vlaardingen

Over GewoonGers Akoestische panelen

GewoonGers kun je onder andere kennen van de op maat gemaakte binnendeuren van aluminium en glas. Maar wist je dat wij ook akoestische panelen maken? De wandpanelen komen uit eigen fabriek in Vlaardingen en zijn nét een tikje anders dan je gewend bent. Met alle kleurrijke combinaties, spannende materialen en een toplaag luxe wandbekleding haal je met de akoestische panelen van GewoonGers altijd een échte blikvanger in huis.