Ik heb de perfecte en unieke rompertje voor mijn dochtertje 1ste verjaardag gevonden dankzij Maureen. Ik ben heel erg tevreden met mijn bestelling.

De beste en liefste

Zeer goede kwaliteit van kleding + snelle verzending! Wij krijgen altijd complimentjes hoe mooi de stukken zijn één voor één. Jullie zijn zeker ons favoriet.

Snel ontvangen en goede kwaliteit

Goed werkende site makkelijk te bestellen. Producten snel en netjes ontvangen. Kleding van goede kwaliteit na wassen nog steeds even mooi Erg tevreden

Snelle service!

De bestelling kwam sneller dan verwacht! Ook is de kwaliteit van de ontvangen kleertjes super mooi. Helemaal tevreden en ga zeker vaker bestellen voor mijn dochtertje!

Heel mooi kwaliteit en leuke setjes voor kinderen echt wat anders een x leuk !! Ook super snelle shipping

Prachtige collectie!

Wauw!! Ze hebben altijd zo’n prachtige, unieke & kwaliteitsvolle collectie! Maakt het elke keer heel moeilijk om uit te kiezen. Zowel de service als communicatie verlopen super vlot. Mega fan hier

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie kleertjes en kwalitatief goed. Goede service en snelle levering

Super schattige kleertjes

Gekocht als kadootje voor een meisje dat 1 werd. Ouders waren super blij met het jurkje. Goede kwaliteit en snelle levering!

Obsessed!

Voor mijn lieve kleintje een aantal nieuwe outfitjes gekocht. De kwaliteit is goed, stoffen zijn zacht en she looks so CUTE! Ik ben fan!

mimosaplein 13

1441 MC Purmerend