Gewoon goed

Prima klantenservice, goed advies en goed en vlot geleverd.

Kwaliteit Scheer ervaring matig

De stoppels werden niet glad geschoren wat andere merken wel doen in deze prijs klasse flinke irritatie aan over

Snelle levering en goede kwaliteit mesjes

Gewoon goed

Heerlijk mesje. Scheert fenomenaal

Zeer goede mesjes,doen hun werk uitstekend

Eerst een proefsetje geprobeerd. Daarna gelijk een abonnement genomen. Gewoon super lekker scheren.

Slecht

Sorry maar hele slechte mesjes en houder

Uitstekende levering en de mesjes zijn top.

Nog nooit zo goed,glad en veilig geschoten!

Al ruim 40 jaar scheer ik "nat" en sinds kort geen schuim of gel maar verzorgende crème van ........ook goed top product trouwens en en combinatie met Chinup en echt heel goed. Ik zou het iedereen aanraden. Voor een goede prijs het beste uit de markt. Misschien kleine verbetering zou een klein mesje aan de bovenkant kunnen om lastige plekken goed bereikbaar te maken maar verder.........TOP.

Scheert glad

Is niks mis mee scheert glad

Resultaat is niet glad

Chinup mesjes zijn veilig en je zult je er niet snel mee snijden. Prima voor de schaamstreek en een verloren borsthaar. Echter niet voldoende voor met name het scheren van de kin en hals waar de haten wat stugger zijn. Daar is het resultaat echt niet goed.

Voldoende

Een gewone degelijke betaalbare scheermes maar ben boldkin gewend en dat is gewoon de top

Scheert goed

Goed goed

GLAD-GLADDER-GLADST

Fijn Scheer systeem, super glad scheren, als minpuntje is de dikte van de houder, die had wat mij betreft iets dikker mogen zijn, voor betere grip.

Kapellestraat 2

4524 CZ Sluis