In één woord gewoon fantastisch

In het begin nog wel twijfelachtig, maar helemaal onterecht. In 1 dag al het beloofde geld op mijn rekening. Zeker de juiste keuze gemaakt!

Supersnel

Correcte beoordeling van status telefoon en snelle uitbetaling!

correct bedrijf met een vlotte afhandeling

Of ik de beste prijs heb gekregen voor mijn telefoon weet ik niet. Maar het gehele proces tot de verkoop kwam bij mij als vlot en betrouwbaar over. Geld stond inderdaad, na de definitieve overeenkomst, binnen een paar uur op mijn rekening!

Goede service, komen afspraken na

Via de website mijn telefoon aangemeld om te berekenen wat ik er eventueel nog voor kon krijgen. Een mooi reëel bod gekregen. Het voordeel van mij was, dat ik hem persoonlijk kon afgeven in de winkel in Rosmalen. (Wat ik toch wel fijn vond. Ik stuur niet graag telefoons op via post nl.) Goede service gekregen en hij gaf aan dat hij de telefoon zou afgeven ter beoordeling. Ik was wat nerveus omdat je toch je telefoon achter laat, zonder dat je gelijk geld kreeg. Hij stelde mij gerust dat alles binnen 1 dag afgehandeld zou worden. Volgende is de telefoon beoordeeld en toen hadden ze wat kleine dingetjes op de telefoon gevonden. Ondanks dat toch wederom een zeer acceptabel bod gekregen die zeer dicht in de buurt lag van eerste bod. Na het bod geaccepteerd te hebben, stond het geld binnen een half uurtje op de rekening. Kortom prima service en voor herhaling vatbaar. Dankjewel. Ga zo door.

Super goed, snelle duidelijke services

Gisteren telefoons opgestuurd. En vandaar al direct betaald. Waauw wat een top services!

Top super snel geregeld!

Telefoon opgestuurd en de volgende dag stond het afgesproken bedrag al op mijn rekening. Super helemaal blij mee.

Telefoon opgestuurd volgende dag al bericht en uitbetaald. Keurige, snelle en klantvriendelijke afhandeling!

Prima site en uitstekende feedback. Alles is correct en keurig afgehandeld, ik ben zeer tevreden.

Vlot en deskundig.

De telefoon opgestuurd. Bleken toch wat krasjes op te zitten. Kreeg die per foto toegestuurd als bewijs. Een dag na het opsturen stond het bedrag op mijn rekening. Prima geregeld.

Ik heb mijn iPhone op een dag opgestuurd om te verkopen. Zeer behulpzaam en vriendelijk, ik zal deze winkel aanbevelen

Makkelijk en snel geregeld

Dit was mijn tweede verkoop van een telefoon en die ging net zo vloeiend en snel als de eerste. Binnen 24 uur na verzending (met de handige gratis adres sticker) had ik m'n geld op m'n bankrekening.

Topservice en snelle afhandeling

Ik deed voor het eerst een verkoop, maar dit was een fantastische ervaring. Verzekerd en GRATIS verzonden en binnen 2 dagen alles geregeld, inclusief het geld op mijn rekening.

Eerlijke prijs vergeleken met andere aanbieders

Keurig en snel afgehandeld van A- tot Z

Super klantvriendelijk

Netjes en goed geregeld. Gelijk via de mail verzend etiket gekregen. Opgestuurd en binnen 36 uur stond het geld op mijn rekening.

Doen wat er gezegd wordt

Heldere communicatie, snelle afhandeling, vlot betaald. Tevreden en aanrader!

Zo snel! En goede prijs!

Wat een goede service zeg, na binnenkomst ultiem snelle check en binnen no time geld op mijn rekening. Thank you!

Snelle en goede dienstverlening

Werkt heel eenvoudig. Na aanmelding van mijn telefoon, direct een verzendlabel ontvangen. Binnen 2 dagen na verzending al bevestiging van ontvangst en nog dezelfde dag heeft de check plaatsgevonden. Na akkoord van mijn zijde had ik de andere dag al het geld op mijn rekening staan.

Top bedrijf. Transparant en snel.

Mijn Galaxy S21 FE verkocht. Na opsturen kreeg ik wat opmerkingen over de staat van de telefoon. Samen met foto's van de kleine schades die gevonden waren kreeg ik alsnog een goed bod voor mijn telefoon. Complimenten voor de transparantie, snelheid en duidelijke communicatie. Geld stond binnen 24u op de rekening.

Wonderful service. 5 stars

Excellent service, communication, price and speed. I would not use any other service

Zeer snelle uitbetaling

Mijn mobiel opgestuurd (aangetekend), om 12.46 uur ontvangen bij VMT, om 14.18 stond het afgesproken bedrag op mijn rekening. Ik ben verbaasd over de goede en snelle afhandeling. Beter als dat gezeur op marktplaats!

Super snelle reactie

Mijn oude gsm gisteren op gestuurd. En vandaag is alles al geregeld.

Zeer goede service

Ik ben zeer tevreden over de service en de snelle en correcte uitbetaling. Wel vond ik de prijs die ik kreeg voor mijn AirPods Pro wat aan de lage kant.

Eerlijk en snel

makkelijke site om je oude telefoon te zoeken en direct een eerlijke prijs gegeven nadat je alle parameters had ingevuld

Prima service en snelle afhandeling

Eerlijk en snel onderbouwd voorstel.

Vreeburg 6

5241 EJ Rosmalen

Over Verkoopmijntelefoon.nl

Verkoop uw telefoon eenvoudig en snel bij VMT.nl. Naast dat u de scherpste prijs krijgt, bent u duurzaam bezig want bij elk verkocht toestel planten wij een boom voor een betere wereld!