Snelle reacties en goede service

Het contact met het bedrijf was snel en ze waren erg behulpzaam! De sokken zijn goede kwaliteit en zien er uit zoals we ze hadden ontworpen!

• Wat vind je van de kwaliteit? Heel goed
  • Wat vind je van de service? Heel goed

Meerdere keren besteld, erg tevreden over alles!

Het contact vooraf aan het maken van de sokken was erg goed, en ik kon goed met Guido overleggen wat wel en wat niet haalbaar was met betrekking tot het design en de productie van de sokken. Ik heb nu al twee keren customized sokken bij Soque besteld, en beide keren erg enthousiast over het resultaat!

• Wat vind je van de prijs? Juiste prijs conform oplage
  • Wat vind je van de kwaliteit? Goed, soms wat menging van kleuren na aantal keer wassen
  • Wat vind je van de service? Geweldig!

Amazing sokken voor Woezel & Pip

Mega snelle levering en een passende offerte gekregen.

• Wat vind je van de prijs? Top
  • Wat vind je van de kwaliteit? Top
  • Wat vind je van de service? Top

• Wat vind je van de service? Heel goed

Alles klopte, mijn wens is helemaal uitgedacht en de sok is precies ontworpen hoe ik hem wou. elke kleine aanpassing kon gemaakt worden zonder er moeilijk over te doen. de sokken zitten lekker en zien er zoals verwacht uit.

• Wat vind je van de prijs? Goede verhouding, jammer dat je minimaal 50 paar moet
  • Wat vind je van de kwaliteit? goed, lekker zacht
  • Wat vind je van de service? perfect

Snelle service en prima kwaliteit

Fijn geholpen en het proces verliep snel en goed. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

• Wat vind je van de prijs? Redelijk
  • Wat vind je van de service? Zeer goed

Prima kwaliteit sokken, makkelijk besteld

Prima, 2 soorten sokken (hoog, laag) laten maken voor Padel.

• Wat vind je van de prijs? marktconform
  • Wat vind je van de service? goed

Van een vlotte samenwerking tot een topresultaat.

We zijn aarzelend gestart met dit project maar merkten al snel dat de samenwerking goed zat. De opbouw van de sok ging heel vlot, ook al moesten er meerdere aanpassingen gemaakt worden. Zo kwamen we snel tot het gewenste resultaat.

• Wat vind je van de prijs? redelijk
  • Wat vind je van de service? Zeer goed

Goede kwaliteit sokken met super service!

Inmiddels alweer de tweede keer dat ik iets bij Soque bestel. Ik ben ontzettend tevreden over de kwaliteit, de sokken van 3 jaar geleden zien er nog steeds goed uit en ze kunnen steeds gedetailleerder werk maken. Daarnaast fantastische service, Guido is ontzettend vriendelijk en hij denkt meteen met je mee. Als ik weer sokken nodig heb kom ik zeker weer terug!

• Wat vind je van de prijs? Past goed bij de kwaliteit en service, voor een grotere oplage ook niet duur.
  • Wat vind je van de kwaliteit? Goede sokken die lang zijn staat behouden
  • Wat vind je van de service? Ontzettend goede service, erg vriendelijk en snel!

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima telefonisch contact, goed ontwerp, in 1x goed. Snelle regeling en goede prijs kwaliteitsverhouding

• Wat vind je van de prijs? oke
  • Wat vind je van de kwaliteit? oke
  • Wat vind je van de service? oke

Veel mogelijkheden en mooie sokken

Je kunt aangeven hoe je het allemaal hebben wil, er is veel mogelijk qua figuren en kleuren. Er wordt gekeken naar wat je wensen zijn en de sokken worden pas gemaakt als je echt tevreden bent. Levering was ook mooi binnen de tijd.

• Wat vind je van de kwaliteit? Ruim voldoende

TOP

De samenwerking met Soque is gewoonweg TOP! Wij kwamen met een visie and they delivered!! Soque zat helemaal mee in onze denkwijze en ze hebben ons "van ons sokken geblazen".

• Wat vind je van de prijs? Correct
  • Wat vind je van de kwaliteit? Correct
  • Wat vind je van de service? TOP

Goed contact, goede service en super kwaliteit

Fijn contact, snel geleverd en de kwaliteit van de door ons gekozen sokken zijn echt super. Zou zeker nogmaals terugkomen.

• Wat vind je van de prijs? Redelijk
  • Wat vind je van de kwaliteit? Zeer goed
  • Wat vind je van de service? Prettig

Mooie sokken

Geweldige service!!!

Heel fijn dat er meegedacht wordt in oplossingen. Voor het tweede jaar op rij sokken besteld om Wereld Downsyndroom Dag (21 maart)onder de aandacht te brengen. Er wordt snel geschakeld/gereageerd en het eindresultaat is prachtig!

Goede service!

Vlotte communicatie, snelle levering, mooi product!

• Wat vind je van de service? Zeer goed

Super tevreden en goeie kwaliteit sokken erbij!

Net zoals op de tekening, fijne print!

• Wat vind je van de service? Super en snel genoeg

Wij hebben geweldige ervaring met Soque. De Soquen zijn van hoge kwaliteit en er wordt goed met je meegedacht. Guido is altijd enthousiast en ontzettend behulpzaam en super om mee samen te werken. Bedankt!

• Wat vind je van de prijs? 10
  • Wat vind je van de kwaliteit? 10
  • Wat vind je van de service? 10

Goede communicatie! Perfecte kwaliteit

• Wat vind je van de service? Heel goed

Goede service, vriendelijk en snel

Guido is betrokken en heeft zijn uiterste best gedaan onze customized sokken op tijd bij ons te krijgen, en met succes! Wij zijn erg tevreden.

• Wat vind je van de service? Goed

Goede kwaliteit en een snelle levering

Proces van ontwerp tot afleveren verliep snel tegen een billijke prijs. Mooie sokken en leuke reacties bij het weggeven!

• Wat vind je van de prijs? Goede prijs / kwaliteitsverhouding
  • Wat vind je van de kwaliteit? Prima
  • Wat vind je van de service? Ook goed

Duidelijke, snelle communicatie en meedenkend!

Voor de 4e keer op rij weer custom topsokken mogen ontwikkelen! Goed advies, snel geregeld en meedenkend. Kortom fijne partij om samen mee te werken.

• Wat vind je van de prijs? goed

Uitstekend!

Communicatie was erg soepel, snelle verzending en een top eindresultaat! Ze hadden een paar samples opgestuurd en een "bedank" sok achteraf, echt geweldige service. Ik hoef niet meer op zoek te gaan naar een bedrijf, dat is in ieder geval zeker!

• Wat vind je van de prijs? 10
  • Wat vind je van de kwaliteit? 10
  • Wat vind je van de service? 10

Goede sok, goede service!

Prima sok, goede en snelle communicatie.

• Wat vind je van de prijs? goed

Henriette Roland Holstlaan 12

6662 LB Elst

Over Soque

Een passie voor sokken. Begonnen als webshop voor vrolijke sokken en ontwikkeld tot een bedrijf gespecialiseerd in het bedrukken van sokken. Kunnen we voor jou ook custom sokken maken? - Gratis proefontwerp - Snelle levering! - Topkwaliteit - Sokken bedrukken vanaf € 3,45 pp - Fijne klantenservice die met je meedenkt